Mies jäi kiinni pettämisestä. Miten tästä pääsee yli. Kohtalotovereita minulla varmasti riittää. Antakaa mulle viisautta ja voimaa.
Pitkään ollut jo aavistus että noin olisi. Mutta ilman todisteita en saanut häntä tunnustamaan.
Nyt pohdin, teenkö itsestäni hölmön jos soitan muutamalle hänen kaverille, ja kysyn tietävätkö jotain. Epäilen että tätä on jatkunut jo pidempään. Mies tämän kieltää.
Kommentit (86)
Mua naurattaa näissä keskusteluiss et miehet luulee olevansa ainoita jotka pettää ja/tai on omistushaluisia :D myönnän et ite en oo mikää ehkä uskollisin nainen ja siks en enää halua seurustella edes, mut kyl mekin osataan vetää teitä narusta ilman että huomaaattenaisilla vaan ei jostain kumman syystä oo tarvetta kailottaa sitä ja sit vielä todeta että relatkaa :p mutta siis jatkakaa toki tota linjaa, ite oon aika fiksu mut esitän joskus suhteissa tyhmää kun on jääny äijä kiinni pettämisestä ja hauska aina kattoo niitä reaktioita, varsinkaa kun se ei ite tiedä mun menoista eikä varmaan siinä valloituksenhaluissaan huomaakkaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa näissä keskusteluiss et miehet luulee olevansa ainoita jotka pettää ja/tai on omistushaluisia :D myönnän et ite en oo mikää ehkä uskollisin nainen ja siks en enää halua seurustella edes, mut kyl mekin osataan vetää teitä narusta ilman että huomaaattenaisilla vaan ei jostain kumman syystä oo tarvetta kailottaa sitä ja sit vielä todeta että relatkaa :p mutta siis jatkakaa toki tota linjaa, ite oon aika fiksu mut esitän joskus suhteissa tyhmää kun on jääny äijä kiinni pettämisestä ja hauska aina kattoo niitä reaktioita, varsinkaa kun se ei ite tiedä mun menoista eikä varmaan siinä valloituksenhaluissaan huomaakkaa ;)
Ja lisään vielä, jos ryhdyn suhteeseen enää niin pettäminen EI oo enää ok vaikka itekin tehny niin ja mulle tehty kanssa, vaan se olis sit avoin suhde. Mut siis et tuo ihme halu tuoda esille tarve pettää kertoo jo hyvin paljon, ja ymmärtäkää et ei me naiset niin erilaisia olla. Ihmiset on erilaisia
Jos totta, Tämä tulee toistumaan. Tee päätös sen mukaan.
Todellakin teet itsestäsi hölmön, jos alat soittelemaan. Miksi tarvitset edes mitään vahvistusta? Et luota häneen, niin miksi ihmeessä haluat jatkaa suhdetta hänen kanssaan?
Ole iloinen, että pääset kusipäästä eroon.
Miehen kaverit kyllä turvaa miehen selustan, turha kuvitella muuta. Sano miehelle että tiedät asiasta ja kerro mitä mieltä olet moisesta käytöksestä. Tai sit olet vaan hiljaa etkä sano hänelle enää mitään, koskaan ja lähdet vain pois. Osoita ettei kiinnosta enää helkuttiakaan kun on kohdellut sua kuin roskaa. Yksin on parempi! Tsemppiä.