Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi kiinni pettämisestä. Miten tästä pääsee yli. Kohtalotovereita minulla varmasti riittää. Antakaa mulle viisautta ja voimaa.

Vierailija
08.03.2024 |

Pitkään ollut jo aavistus että noin olisi. Mutta ilman todisteita en saanut häntä tunnustamaan. 

Nyt pohdin, teenkö itsestäni hölmön jos soitan muutamalle hänen kaverille, ja kysyn tietävätkö jotain. Epäilen että tätä on jatkunut jo pidempään. Mies tämän kieltää.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa täälläkin paljon pettämistä puolustelevia miehiä. Turha ainakaan ihmetellä jos "omalla" lapsella on sitten hieman oletetuista vanhemmista poikkeavat piirteet ja hipiä tai vaimoa ei kotona seksi kiinnosta kun käy muualla. Saatte ansionne mukaan.

Ja mikähän se ansio on? Itse en ole koskaan lapsia halunnut, mutta ei se minulta ole pois, jos vaimo haluaa lisääntyä. Lapsen isähän ne elarit maksaa, en minä. DNA-testillä saa ihan helposti selville, kuka on maksumies. 

Vierailija
62/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siirryin naisiin, ei noista tautimunista ole kumppaniksi mihinkään. Lelut ja naisseura on parasta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, teet itsestäsi hölmö, jos rupeat soittelemaan kavereille. Ei kai ne nyt sinulle ala vasikoimaan, vaikka jotain tietäisivätkin? :D

Hyvä ystävä kertoisi

Ei tietenkään kerro. Sehän on ystävän luottamuksen rikkomista, jos lähtee juoruaamaan vaimolle. 

Vierailija
64/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeastikko? Vai viinipäissäsi kerrot juttujasi. Jos nyt soittaisit jos totta esim.Mieli ry, Helsinki Mission tai Naistentuki ry.Netistä löydät yhteystiedot  niihin.Löytyy numeroita  ja voit nimettömänäkin soitaa 24h/ päivää,

Vierailija
65/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä siirryin naisiin, ei noista tautimunista ole kumppaniksi mihinkään. Lelut ja naisseura on parasta 

Naisestakin voi saada taudin. 

Vierailija
66/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat vaan anteeksi sille ja jatkossa annat sitä pillua ja otat suihin.

Vierailija
67/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla niitä tauteja vasta onkin kun hùóŕaavat kylillä.

Vierailija
68/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas tykkään enemmän seksistä varattujen naisten kanssa sillä he ovat kiihkeimpiä ja yleensä he haluavat paljaalla mikä sopii minulle toki hyvin.Minähän en siinä sinkkumiehenä ole pettämässä ketään joten pettämisestä en varsinaisesti tiedä kyllä mitään. Mutta totuus on se, että turhaan naikkoset täällä nyt kiilloittavat kilpeään koska eivät he itsekään viattomia ole ,tuskin heistä yksikään on.

Vierailija
69/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pettää aina. Ei kannata olla niitten komeiden misten kanssa koska ne aina pettää.

Vierailija
70/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla niitä tauteja vasta onkin kun hùóŕaavat kylillä.

Palstamammoilla yleisin heidän omien puheidensa mukaan joku bakteeri vaginoosa ? Lättäpilluilla hyvin yleinen.

Vierailija
71/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pettää aina. Ei kannata olla niitten komeiden misten kanssa koska ne aina pettää.

Ja ne rumat ja lihavatkin pettää, jos vain saavat tilaisuuden. Ihania avioliittoja!

Vierailija
72/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Komealla miehellä on AINA täyden kympin tyttö eikä hänen todellakaan tarvitse pettää. Ainakaan itse en ole edes harkinnut pettämistä sillä täyden kympin naisia on todella vähän.

Vierailija
73/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Komealla miehellä on AINA täyden kympin tyttö eikä hänen todellakaan tarvitse pettää. Ainakaan itse en ole edes harkinnut pettämistä sillä täyden kympin naisia on todella vähän.

Sinulle ei yyhhoot kelpaa? Melkoista. Yleensä niillä ajelee kaikki.

Vierailija
74/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon lauseen voi toistaa jokaiselle muijalle ja jalat leviää heiltä kaikilta.

Vierailija
75/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miehen kaverit ovat tienneet alusta saakka. Miesside on vahva, suojaavat toistensa valheet.

Älä soita heille. Vetäydy oman ystävän luo ja mieti rauhassa mitä teet.

Vierailija
76/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei rumille tarvitse. Niille riittää kun valehtelee niitä näteiksi .

Vierailija
77/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei rumille tarvitse. Niille riittää kun valehtelee niitä näteiksi .

" Rakastettavan kultainen luonne " 😂🤣👍

Vierailija
78/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano sille että sen salarakas soitti ja kertoi katso ilmettä

Vierailija
79/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on intuitio niin menee pari kuukautta niin totuus paljastuu. Jotain kautta se aina paljastuu. 

Vierailija
80/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ne rumat ja lihavatkin pettää, jos vain saavat tilaisuuden. Ihania avioliittoja!

Ei Miehet petä, pojat pettää. Ihan eri asia. Katsos kun pojat luulee,että kaikilla naisilla on erilainen samanlainen, mutta Mies tietää ,että kun on nähnyt yhden on nähnyt ne kaikki. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi