Paras tapa lähestyä naista kuntosalilla?
Tällä naisella aina kuulokkeet korvissa. Olen huomannut katsetta silmäkulmassa, kun katseemme ovat kohdanneet. Epäilen, että hän haluaa minun lähestyvän häntä.
Onko vinkkejä?
M31
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Räplää nännejä ja matki joulun kellojen kilinää.
Räplää omia palleja ja pidä kilinä-ääntä.
Paras tapa on olla lähestymättä salilla ollenkaan.
Pari kertaa on samalla salilla käyvä lähestynyt salin ulkopuolella tulemalla juttelemaan toisessa yhteydessä ja laittamalla viestiä somessa. Oliko tuo mukavaa? Ei, koska tuo on minulle aina yhtä kiusallista varattuna, mutta arvostin molempien tilannetajua.
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa on samalla salilla käyvä lähestynyt salin ulkopuolella tulemalla juttelemaan toisessa yhteydessä ja laittamalla viestiä somessa. Oliko tuo mukavaa? Ei, koska tuo on minulle aina yhtä kiusallista varattuna, mutta arvostin molempien tilannetajua.
Laita salille paita jossa lukee "olen varattu".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan nainen ei ole missään velvollinen tiedottamaan siviilistatuksestaan. Naiset eivät ole julkisilla paikoilla tai työelämässä karjamarkkinoilla tarjottimella ap:ille saatavilla ja otettavissa.
Kysyt vain suoraan:"nieletkö ja tykkäätkö pyllyjutuista"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenäkin haluan kyllä olla salilla rauhassa.
Miehille se suodaankin ja ilman mitään vaikeuksia, koska naiset osaavat käyttäytyä, toisin kuin ap:t
Heheh..ei. Naiset vain eivät tee mitään. Mitä tulee iskemiseen, niin siihen ei ole tasa-arvoa tilattu.
Toteat sille miten huomasit naisen vilkaisseen pullotustasi jalkovälissä mikä sai aikaan luontaisen erektion ja halun harrastaa kanssasi yhdyntää. Eli menet ilman mitään höpinöitä suoraan asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaisi hienovarainen lähestyminen, usein kiinnostaa komeat ja kohteliaat saliurokset. En usko että kaikkia muitakaan haittaisi, vaikka täällä nyt on aika aggressiivinen linja ollut. Vauvapalstan kävijäkunta on katkeraa isoilta osin.
Kevyet moikkaukset ja keskustelunaloitus, äkkiä sen huomaa jos ei toista kiinnosta.
En usko että ketään sinkkua ja haku päällä olevaa oikeasti haittaisi, jos joku omantyyppinen mies sattuisi lähestymään - oli paikkana sitten kuntosali, ruokakauppa tai ihan mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaisi hienovarainen lähestyminen, usein kiinnostaa komeat ja kohteliaat saliurokset. En usko että kaikkia muitakaan haittaisi, vaikka täällä nyt on aika aggressiivinen linja ollut. Vauvapalstan kävijäkunta on katkeraa isoilta osin.
Kevyet moikkaukset ja keskustelunaloitus, äkkiä sen huomaa jos ei toista kiinnosta.
En usko että ketään sinkkua ja haku päällä olevaa oikeasti haittaisi, jos joku omantyyppinen mies sattuisi lähestymään - oli paikkana sitten kuntosali, ruokakauppa tai ihan mikä tahansa.
Kenenkään ulkopuolisen harhaluulouliuskomuksilla ei ole mitään merkitystä, koska jokainen voi puhua vain omasta puolestaan. On turha kysellä täällä mikä on paras tapa lähestyä naapurinpirkkoa kun ainut kannattava kanava siihen on kysyä suoraan itse kohteelta eli naapurinpirkolta itseltään. Naapurinpirkkokin on suvereeni itsemääräämistä nauttiva nainen.
Vierailija kirjoitti:
Itse laitan aina banaanin tiukkojen urheilushortsieni lahkeesen kun menen salille. Saan aivan valtavasti huomiota naisilta, hymyilevät ja tulevat kysymään neuvoja laitteiden käytössä ja lopuksi kysyvät että mitä teen salin jälkeen. Sitten lähdetään yhtä matkaa asunnolleni, jossa paljastan todellisen banaanini.
Todellisuudessa menet kotiisi syömään sen haaroissasi lämmenneen ja liiskaantuneen banaanin.
Vierailija kirjoitti:
Odotat että on lähdössä salilta ja alkaa pukemaan ulkokenkiä. Siinä vaiheessa voi vaikka olkapäähän koputtaa jos ei muuten huomaa että haluat jutella
Tämä on ihan hiton ahdistavaa. Älkää tehkö näin.
Voi hyvänen aika, suhteita syntyy myös kaupan jonossa. Ei sekään ilotalo ole. Niitä kyllä voisi olla Suomessa, olisi käyttäjiä ja valvontaa. Työntekijöille laillinen palkka+ verot ja tt.huolto. Myös turvallista ammatinharjoittajaa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan nainen ei ole missään velvollinen tiedottamaan siviilistatuksestaan. Naiset eivät ole julkisilla paikoilla tai työelämässä karjamarkkinoilla tarjottimella ap:ille saatavilla ja otettavissa.
Kait aikuinen ihminen osaa vastata jos ei kiinnosta. Ei lienee tarkoitus ottaa väkisin..
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika, suhteita syntyy myös kaupan jonossa. Ei sekään ilotalo ole. Niitä kyllä voisi olla Suomessa, olisi käyttäjiä ja valvontaa. Työntekijöille laillinen palkka+ verot ja tt.huolto. Myös turvallista ammatinharjoittajaa kohtaan.
No arvoisa hyvänenaikalässy perustaa itse/työskentelee itse, koska muilta et voi edellyttää sellaista mitä he eivät välttämättä suostu tekemään - mistään hinnasta - kaikki ei ole kaupan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti, täälläkin ulistaan, kun miehet eivät lähesty tai tee aloitteita missään... Sitten kun joku kysyy, että miten tai missä olisi sopivaa lähestyä, niin vastaukseksi lähes kaikkeen tulee "ei siellä olla seuraa hakemassa, jättäkää rauhaan, sillä on mies kotona, ahdistavaa (paitsi jos on hyvännäköinen ja ajoi pihaan Porschella)!".
Damned if you do, damned if you don't.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitähän se ongelma tulee, kun pitäisi etukäteen tietää onko kiinnostava toisen silmissä. Jos ei ole, niin 50/50 ottaako toinen lähestymisen vitsinä vai verisenä loukkauksena.
Mulla on tapana mennä tanssimaan siihen laitteen eteen seksikkäästi ja hymyilen hassusti. Toisella kädellä haron tukkaa.
En ole mikään massa salimake, vaan sopusuhtainen diskotansseri. Osaan liikkua sulavasti ja teen jään murtamiseksi hassuja liikkeitä tanssiessa. Aina tulen juttuun. Yksi kolmesta kieltäytyy nauramasta mun tanssille.
Jos mies osaa tanssia, niin se auttaa lähes 100% naisten saamiseen.
Miehille myös tiedoksi että hyvin tanssiva tappeleee myös hyvin.
Kannattaa varoa.
Lähestyn itse sinua jos ja kun kiinnostaa. Jos ja kun en lähesty -> tee ainut mahdollinen johtopäätös. T: Aina Kuuloke.