Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras tapa lähestyä naista kuntosalilla?

Vierailija
08.03.2024 |

Tällä naisella aina kuulokkeet korvissa. Olen huomannut katsetta silmäkulmassa, kun katseemme ovat kohdanneet. Epäilen, että hän haluaa minun lähestyvän häntä.

Onko vinkkejä?

M31

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyn itse sinua jos ja kun kiinnostaa. Jos ja kun en lähesty -> tee ainut mahdollinen johtopäätös. T: Aina Kuuloke.

Vierailija
82/98 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räplää nännejä ja matki joulun kellojen kilinää.

Räplää omia palleja ja pidä kilinä-ääntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa on olla lähestymättä salilla ollenkaan.

Pari kertaa on samalla salilla käyvä lähestynyt salin ulkopuolella tulemalla juttelemaan toisessa yhteydessä ja laittamalla viestiä somessa. Oliko tuo mukavaa? Ei, koska tuo on minulle aina yhtä kiusallista varattuna, mutta arvostin molempien tilannetajua. 

Vierailija
84/98 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa on samalla salilla käyvä lähestynyt salin ulkopuolella tulemalla juttelemaan toisessa yhteydessä ja laittamalla viestiä somessa. Oliko tuo mukavaa? Ei, koska tuo on minulle aina yhtä kiusallista varattuna, mutta arvostin molempien tilannetajua. 

Laita salille paita jossa lukee "olen varattu".

Vierailija
85/98 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nainen ei ole missään velvollinen tiedottamaan siviilistatuksestaan. Naiset eivät ole julkisilla paikoilla tai työelämässä karjamarkkinoilla tarjottimella ap:ille saatavilla ja otettavissa.

Vierailija
86/98 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt vain suoraan:"nieletkö ja tykkäätkö pyllyjutuista"?

Vierailija
87/98 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenäkin haluan kyllä olla salilla rauhassa. 

Miehille se suodaankin ja ilman mitään vaikeuksia, koska naiset osaavat käyttäytyä, toisin kuin ap:t

Heheh..ei. Naiset vain eivät tee mitään. Mitä tulee iskemiseen, niin siihen ei ole tasa-arvoa tilattu. 

Vierailija
88/98 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteat sille miten huomasit naisen vilkaisseen pullotustasi jalkovälissä mikä sai aikaan luontaisen erektion ja halun harrastaa kanssasi yhdyntää. Eli menet ilman mitään höpinöitä suoraan asiaan.

Vierailija
89/98 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaisi hienovarainen lähestyminen, usein kiinnostaa komeat ja kohteliaat saliurokset. En usko että kaikkia muitakaan haittaisi, vaikka täällä nyt on aika aggressiivinen linja ollut. Vauvapalstan kävijäkunta on katkeraa isoilta osin.

Kevyet moikkaukset ja keskustelunaloitus, äkkiä sen huomaa jos ei toista kiinnosta.

En usko että ketään sinkkua ja haku päällä olevaa oikeasti haittaisi, jos joku omantyyppinen mies sattuisi lähestymään - oli paikkana sitten kuntosali, ruokakauppa tai ihan mikä tahansa.

Vierailija
90/98 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaisi hienovarainen lähestyminen, usein kiinnostaa komeat ja kohteliaat saliurokset. En usko että kaikkia muitakaan haittaisi, vaikka täällä nyt on aika aggressiivinen linja ollut. Vauvapalstan kävijäkunta on katkeraa isoilta osin.

Kevyet moikkaukset ja keskustelunaloitus, äkkiä sen huomaa jos ei toista kiinnosta.

En usko että ketään sinkkua ja haku päällä olevaa oikeasti haittaisi, jos joku omantyyppinen mies sattuisi lähestymään - oli paikkana sitten kuntosali, ruokakauppa tai ihan mikä tahansa.

Kenenkään ulkopuolisen harhaluulouliuskomuksilla ei ole mitään merkitystä, koska jokainen voi puhua vain omasta puolestaan. On turha kysellä täällä mikä on paras tapa lähestyä naapurinpirkkoa kun ainut kannattava kanava siihen on kysyä suoraan itse kohteelta eli naapurinpirkolta itseltään. Naapurinpirkkokin on suvereeni itsemääräämistä nauttiva nainen.

Vierailija
91/98 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse laitan aina banaanin tiukkojen urheilushortsieni lahkeesen kun menen salille. Saan aivan valtavasti huomiota naisilta, hymyilevät ja tulevat kysymään neuvoja laitteiden käytössä ja lopuksi kysyvät että mitä teen  salin jälkeen. Sitten lähdetään yhtä matkaa asunnolleni, jossa paljastan todellisen banaanini.

Todellisuudessa menet kotiisi syömään sen haaroissasi lämmenneen ja  liiskaantuneen banaanin.

Vierailija
92/98 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotat että on lähdössä salilta ja alkaa pukemaan ulkokenkiä. Siinä vaiheessa voi vaikka olkapäähän koputtaa jos ei muuten huomaa että haluat jutella

Tämä on ihan hiton ahdistavaa. Älkää tehkö näin.

Vierailija
93/98 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi  hyvänen aika, suhteita  syntyy  myös  kaupan  jonossa. Ei  sekään  ilotalo ole.    Niitä  kyllä  voisi  olla  Suomessa, olisi  käyttäjiä  ja  valvontaa. Työntekijöille  laillinen palkka+  verot ja  tt.huolto.  Myös  turvallista  ammatinharjoittajaa  kohtaan.

Vierailija
94/98 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nainen ei ole missään velvollinen tiedottamaan siviilistatuksestaan. Naiset eivät ole julkisilla paikoilla tai työelämässä karjamarkkinoilla tarjottimella ap:ille saatavilla ja otettavissa.

Kait  aikuinen  ihminen  osaa  vastata  jos ei  kiinnosta.  Ei  lienee  tarkoitus  ottaa  väkisin.. 

Vierailija
95/98 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi  hyvänen aika, suhteita  syntyy  myös  kaupan  jonossa. Ei  sekään  ilotalo ole.    Niitä  kyllä  voisi  olla  Suomessa, olisi  käyttäjiä  ja  valvontaa. Työntekijöille  laillinen palkka+  verot ja  tt.huolto.  Myös  turvallista  ammatinharjoittajaa  kohtaan.

No arvoisa hyvänenaikalässy perustaa itse/työskentelee itse, koska muilta et voi edellyttää sellaista mitä he eivät välttämättä suostu tekemään - mistään hinnasta - kaikki ei ole kaupan.

Vierailija
96/98 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti, täälläkin ulistaan, kun miehet eivät lähesty tai tee aloitteita missään... Sitten kun joku kysyy, että miten tai missä olisi sopivaa lähestyä, niin vastaukseksi lähes kaikkeen tulee "ei siellä olla seuraa hakemassa, jättäkää rauhaan, sillä on mies kotona, ahdistavaa (paitsi jos on hyvännäköinen ja ajoi pihaan Porschella)!". 

Damned if you do, damned if you don't. 

Vierailija
97/98 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitähän se ongelma tulee, kun pitäisi etukäteen tietää onko kiinnostava toisen silmissä. Jos ei ole, niin 50/50 ottaako toinen lähestymisen vitsinä vai verisenä loukkauksena. 

Vierailija
98/98 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tapana mennä tanssimaan siihen laitteen eteen seksikkäästi ja hymyilen hassusti. Toisella kädellä haron tukkaa.

En ole mikään massa salimake, vaan sopusuhtainen diskotansseri. Osaan liikkua sulavasti ja teen jään murtamiseksi hassuja liikkeitä tanssiessa. Aina tulen juttuun. Yksi kolmesta kieltäytyy nauramasta mun tanssille.

Jos mies osaa tanssia, niin se auttaa lähes 100% naisten saamiseen.

Miehille myös tiedoksi että hyvin tanssiva tappeleee myös hyvin.

Kannattaa varoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi