Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras tapa lähestyä naista kuntosalilla?

Vierailija
08.03.2024 |

Tällä naisella aina kuulokkeet korvissa. Olen huomannut katsetta silmäkulmassa, kun katseemme ovat kohdanneet. Epäilen, että hän haluaa minun lähestyvän häntä.

Onko vinkkejä?

M31

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kuulokkeet niin halunnee olla rauhassa?

Vierailija
22/98 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAASKO TÄMÄ VITIN JANKKAAJA. JÄTÄ RAUHAAN VTUN PRVO. SAAT BÄNNIT SINNE KUNTOSALILLE

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revit kuulokkeet pois siltä naiselta ja sanot moi mä oon Make lähetääks teille vetään sua kakkoseen.

Vierailija
24/98 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vaihtanut salia aina kun miehet alkavat käydä liian tuttavallisiksi. Haluan kuunnella musiiikkia ja mennä kotiin oman miehen viereen.

Se miesten höpinä on aika raivostuttavaa. Olen ujo ja tykkään olla omissa oloissani, mistä merkkinä kuulokkeet.

Vierailija
25/98 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkohteliaita vastauksia tosiaan. Tosikot. Mä oon ujo blaa blaa. Miten pärjäät salin ulkopuolella jos sun pitää puhua. 

Vierailija
26/98 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teitäkään olisi jos isänne ei olisi rohkeasti lähestynyt äitejänne salilla tai muuallakaan, huoh

Vierailija
27/98 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan olla rauhassa. Blaa blaa. Rauhassa. Mulle ei saa jutella mitään. Oon maailman tosikoin ihminen. 

Vierailija
28/98 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla rauhassa. Jos joku on kuulokkeet päässä, niin se tarkoittaa sitä, että hän haluaa olla rauhassa. Kuntosali on viimeinen paikka,missä naiset haluaa, että miehet tulevat häiritsemään. Yäk.

Vierailija
29/98 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs hyvin toimiva tapaon jättää sellaine vttuuntumaan kun ei reagoi pikku tytön himouksiin. katso sen ilmetta sen jälkeen, kun cacelit sellaisen pyrkyrin. eihän se kykene kuin tuijottamaan. tai sitten ravaa perässä kuin kani.

Vierailija
30/98 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jankutat tästä samasta asiasta aina uudestaan ja uudestaan? Usko jo nämä vastaukset! Aina sinulle sanotaan, että naiset tulevat sinne salille treenaaminen, eivätkä halua, että miehet häiritsevät tai tulevat iskemään.

Etkö ymmärrä suomen kieltä.

Vierailija
31/98 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan olla rauhassa blaa blaa rauhassa. Suomalainen. 

Vierailija
32/98 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäkohteliaita vastauksia tosiaan. Tosikot. Mä oon ujo blaa blaa. Miten pärjäät salin ulkopuolella jos sun pitää puhua. 

Pärjään ihan hyvin, mutta yritän välttää keskustelua viimeiseen asti kun ei vaan kiinnosta millaisia ajatuksia esim sun tyhmä pääsi sisältää.

Ei sitten yhtään tippaa

Vierailija
33/98 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan lyhytlahkeiset, löysät shortsit. Sitten kun venyttelen tai istun laitteessa jos pitää levittää jalkoja, niin vehkeeni näkyy lahkeesta. Tytöt ovat ihan kuumana ja usein minuakin alkaa kiihottamaan ja vehje alkaa kasvamaan! Siinä sitten kaksi kiimasta tuskaista miettivät että mitä sitä voisi asialle tehdä. 

Vierailija
34/98 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan olla rauhassa blaa blaa rauhassa. Suomalainen. 

Ulkomailla salilla muuta tehdäkään kun turistaan kaverin kanssa. Niinkö luulet? 

Vierailija
35/98 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kuulokkeet niin halunnee olla rauhassa?

Ahdistelijalle jää siis vielä sellainen oljenkorsi, että jos naisella ei ole kuulokkeita päässään niin hän on hakemassa miestä.

Vierailija
36/98 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan olla rauhassa. Blaa blaa. Rauhassa. Mulle ei saa jutella mitään. Oon maailman tosikoin ihminen. 

Voit kuvitella ite miltä tuntuis jos joku sellainen lähentelis sua jolta et sitä toivo. Vaikka joku karvanen ruma äijä. Vieläkö naurattais?

Vierailija
37/98 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni suhde alkanut kuntosalilta!

Vierailija
38/98 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole koskaan lähestytty salilla flirttailu- ja tutustumismielessä. Siis ei yhtään ainutta kertaa, vaikka olen käynyt vuosikausia eri saleilla. Mitäköhän tästä pitäisi ajatella?🤔

Vierailija
39/98 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme raivotar. Ole sinä vaan yksikseen yksiksesi. Ei sinun seuraa kaipaa muut kuin toiset kiukkuiset feministit, jos nekään. 

Vierailija
40/98 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei teitäkään olisi jos isänne ei olisi rohkeasti lähestynyt äitejänne salilla tai muuallakaan, huoh

Niin? Tuokaan ei edelleenkään velvoita ketään meistä yhtään mihinkään, yhyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan