Paras tapa lähestyä naista kuntosalilla?
Tällä naisella aina kuulokkeet korvissa. Olen huomannut katsetta silmäkulmassa, kun katseemme ovat kohdanneet. Epäilen, että hän haluaa minun lähestyvän häntä.
Onko vinkkejä?
M31
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Epäkohteliaita vastauksia tosiaan. Tosikot. Mä oon ujo blaa blaa. Miten pärjäät salin ulkopuolella jos sun pitää puhua.
Epäkohteliasta on epätoivotusti ja pyytämättä tyrkyttää itseään ja ruveta kiukuttelemaan ja uhria syyllistämään kun ei epätoivottuine tyrkkyilyineen kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihme raivotar. Ole sinä vaan yksikseen yksiksesi. Ei sinun seuraa kaipaa muut kuin toiset kiukkuiset feministit, jos nekään.
Miksi ihmeessä kuvittelet että kaikki salilla käyvät olisivat ylipäätään sinkkuja?
Vierailija kirjoitti:
Kysy: Käyksä usein tääll?
Purkka suussa ja katot vähän viistosti samalla.
Keskeytä naisen sarja tai mitä onkaan tekemässä ja kysy milloin se on viimeksi käynyt paskalla ja viittoile merkitsevästi pukkariin päin.
Mee sen luokse ja sano:
"Olisko sulla hetki aikaa keskustella liittymäasioista?"
Kysy mitä se kuuntelee, pyydä ehdotuksia hyvistä biiseistä.
tartut tisseihin nainen huomaa että olet tosi mies
Vasaralla päähän,sen jälkeen melaa mekkoon ennen kuin kylmenee.
Tuo salille omaa paskaasi pienessä pussissa. Laita se huomaamatta lattialle ja kun neito katsoo sinuun päin, astu paskan päälle, liukastu ja kaadu dramaattisesti.
Ala huutamaan! VIT UN ERNO! Taasko sä paskoit tänne lattialle!?
Sit vedät kauheet testoagret, otat käsipainot ja heität yhden jokaiseen salin peiliin.
Mee sen luokse ja kysy onko se mies kun asia on jäänyt sua vaivaamaan.
Meinasin vastata, että tonnin seteli, mutta vastaankin, että kysy:"Mitä kuuntelet?" Luultavasti ottaa napin pois korvasta ja vastaa ja siitä juttelemaan. Jos ei kuullut kysymystä, niin kysyt uudestaan ja juttu voi lähteä luistamaan siitä.
Puristat perseestä ja sanot:"tota kohtaa voisi vielä vähän treenata, vaikuttaa vähän löysälle."
Läpsy persiille ja toteamus: vielä on sellua jäljellä.
Olen lähestynyt naista salilla kehumalla naisen takapuolta. Nainen pyysi minua kahville ja meillä oli sitten seksisuhde vuoden ajan.
Sano et sinunkin tankoa saa vapaasti kokeilla =)
Kysy haluaisko se leikkiä Sofiaa ja sheikkiä.
Pyydä rohkeasti salin jälkeen terveyssmoothielle.
Kyllä nyt lähestyä voi, jos jatkuvasti katseet kohtaa ja käytte usein yhtäaikaa. Aloita vaikka ihan vain moikkaamalla. Älä sillä moikkauskerralla välttämättä puhu mitään muuta vielä, ellei tule luonnollisesti jotain keskustelutilannetta. Seuraavalla kerralla voit yrittää jutella jotain "ootko käynyt pitkään täällä" tai vaikka "miten menee". Joko se keskustelu lähtee siitä omalla painollaan etenemään tai sitten ei. Jos ei lähde, anna hänen olla rauhassa.