Paras tapa lähestyä naista kuntosalilla?
Tällä naisella aina kuulokkeet korvissa. Olen huomannut katsetta silmäkulmassa, kun katseemme ovat kohdanneet. Epäilen, että hän haluaa minun lähestyvän häntä.
Onko vinkkejä?
M31
Kommentit (98)
Katso silmiin ja hymyile. Katso vastaako hymyyn.
parilla Seuraavalla kerralla katso ottaako vielä katsekontaktia vai yrittääkö vältellä katsetta. Jos välttelee niin haluaa todennäköisesti olla rauhassa. Jos taas katsoo silmiin ja hymyilee niin keksit tikusta asiaa. Eli jotain turhaa asiaa mistä nainen tajuaa että haluat päästä tutustumaan sen tikusta asiaa varjolla. Siitä se sitten lähtee. Kun keskusteluyhteys on avattu niin anna myös naisen tulla välillä tekemään tikusta asiaa tai tervehtimään ensin. Siitä tietää ettei vaan kohteliaisuudesta juttele :D näin itse toivoisin asioiden etenevän eli aika rauhallisesti ja hitaasti. Plussaa on jos osaat letkauttaa jotain hauskaa.
Ääliö, ei nainen halua tutustua suhun siellä kuntosalilla vaan on siellä kuntoillaakseen. Miksi luulisit muuta?
Odotat että on lähdössä salilta ja alkaa pukemaan ulkokenkiä. Siinä vaiheessa voi vaikka olkapäähän koputtaa jos ei muuten huomaa että haluat jutella
Pakko olla provo. Kukaan ei ole noin tyhmä.
Kuntosalilla ei lähestytä.
Hänellä on kuulokkeet, koska hän haluaa olla rauhassa.
Joten luiki pois.
Vierailija kirjoitti:
Odotat että on lähdössä salilta ja alkaa pukemaan ulkokenkiä. Siinä vaiheessa voi vaikka olkapäähän koputtaa jos ei muuten huomaa että haluat jutella
Hullu!
Ei ainakaan saako tehdä välissä!!!! EI SAA
Sano: Moi mä oon Make, kukas sä oot.
Jos et ole kokenut naisten lähestyjä ja pokaaja esim. kaupoissa ja kaduilla, niin älä lähesty ensimmäisenä kuntosalilla. Se on kaikkein vaarallisin ja vaikein paikka.
Itse laitan aina banaanin tiukkojen urheilushortsieni lahkeesen kun menen salille. Saan aivan valtavasti huomiota naisilta, hymyilevät ja tulevat kysymään neuvoja laitteiden käytössä ja lopuksi kysyvät että mitä teen salin jälkeen. Sitten lähdetään yhtä matkaa asunnolleni, jossa paljastan todellisen banaanini.
Olin tiistaina kuntosalilla. Huomasin kun yksi mies tuli aina viereisiin laitteisiin tekemään omia sarjojaan. Joka kerta kun vaihdoin laitetta, hän tuli perässä. Lähdin pois ja tämä mies tuli perässä salin ulkopuolella olevalle penkille istumaan. Lähdin pukuhuoneeseen tosi nopeasti enkä uskaltanut lähteä sieltä pois kun vasta 20 min kuluttua ja kurkin nurkkien taakse ettei se mies ole missään.
Jäi kyllä pelko mennä salille jos sattuu samaan aikaan tuon miehen kanssa...
Jouduin lopettamaan yhdellä salilla käymisen tuollaisen torvelon takia. Käyn siellä treenaamassa, en iskemässä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Olin tiistaina kuntosalilla. Huomasin kun yksi mies tuli aina viereisiin laitteisiin tekemään omia sarjojaan. Joka kerta kun vaihdoin laitetta, hän tuli perässä. Lähdin pois ja tämä mies tuli perässä salin ulkopuolella olevalle penkille istumaan. Lähdin pukuhuoneeseen tosi nopeasti enkä uskaltanut lähteä sieltä pois kun vasta 20 min kuluttua ja kurkin nurkkien taakse ettei se mies ole missään.
Jäi kyllä pelko mennä salille jos sattuu samaan aikaan tuon miehen kanssa...
Tää on sitte kumma ku melkein salillinen tyhjiä laitteita ni eikö just pidä siihen viereiseen muka sattumalta tulla. Eikä se katse tunnu oikein pysyvän siellä omalla tontilla vaan lähtee harhailemaan.
Toivon todella että tuo aloittaja ei käy käy samalla salilla. Itsellä aina kuulokkeet juurikin viiden pisteen vinkkinä etten halua että minua lähestytään. Jotkut ei vaan tajua.
Sali on mulle rentoutumispaikka ja lähtisin muualle jos yksikin iskisi..antakaa naisten olla rauhassa jumalan tähden
Täällä on mielestäni tarpeettoman kiukkuisia ja epäkohteliaita vastauksia.
On monesti kohdannut katseet mutta se ei merkitse mitään. Mulle ei ainakaan.
En suosittele juttelemista kuntosalilla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä epäkohteliasta siinä on jos haluaa treenata rauhassa?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vastaajat ovat kyllästyneet tämän saman asian jatkuvaan spämmäämiseen. Mitä luulet, voisko johtua siitä?
Kysyt, että onko vielä monta sarjaa jäljellä niin pääset alkuun.