Milloin on miestenpäivä? Jolloin miehillä on oikeus odottaa muistamisia
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset naiset osaavat tämänKIN paremmin kuin suominaiset.
Japanissa ystävänpäivänä naiset ja tytöt antavat miehille ja pojille suklaata työpaikoilla ja kouluissa.
Suominaiset vain osaa jankuttaa siitä, kuinka jokainen päivä on miestenpäivä. Katkerat miesvihaajat. M25
Saitko suklaata? Kuinka monelta naiselta?
Vierailija kirjoitti:
364 muuta päivää vuodessa.
Kyllä silloin 1900-luvun alkupuolella. Sinä jäit sinne.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä se on joka päivä. Ei mua ole muistettu.
Nolla-argumentteja. Mutumutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole muistettu. Mieheni kun saisin ensiksi muistamaan minua syntymäpäivänä ja jouluna ilman erillistä pyyntöä ja muistuttelua...
Jos minun pitää muistutella tällaisista asioista miestäni, siitä miehestä tulee entinen mies. Miksi siedät huonoa käytöstä?
Miten tuo mies on edes valikoitunut parisuhteeseen?
Anna kun arvaan... se muisti merkkipäivät kunnes teillä oli kolme lasta joista yksi näyttää enemmän ja enemmän naapurilta mitä vanhemmaksi se kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset naiset osaavat tämänKIN paremmin kuin suominaiset.
Japanissa ystävänpäivänä naiset ja tytöt antavat miehille ja pojille suklaata työpaikoilla ja kouluissa.
Suominaiset vain osaa jankuttaa siitä, kuinka jokainen päivä on miestenpäivä. Katkerat miesvihaajat. M25
Vielä täällä? Miksi ihmeessä, kun eldorado on lentomatkan päässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tarvii mitään erikseen. Mulla on ihana vaimo, joka laittaa joka päivä mulle ruokaa ja pesee pyykit ja pitää kaikin tavoin hyvänä
Unissasi sinulla on tällainen vaimo.
Tai toinen vaihtoehto, hän on väkivallalla kontrolloitu tai kolmas vaihtoehto, hänellä ei ole itsekunnioitusta joka korreloituu toisen vaihtoehdon kanssa eli ei hyvä elämä vaimollasi.
Unohditko miehen pienen pippelin? Semmoinen kuulemma on kaikilla, jotka ovat sinun kanssa eri 8mieltä.
Vierailija kirjoitti:
YK:n kansainvälistä miestenpäivää ei ole olemassa, toisin kuin naistenpäivä.
Tuo 19.11 on YK:n kalenterissa kansainvälinen vessapäivä.
Same difference.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tarvii mitään erikseen. Mulla on ihana vaimo, joka laittaa joka päivä mulle ruokaa ja pesee pyykit ja pitää kaikin tavoin hyvänä
Tai toinen vaihtoehto, hän on väkivallalla kontrolloitu tai kolmas vaihtoehto, hänellä ei ole itsekunnioitusta joka korreloituu toisen vaihtoehdon kanssa eli ei hyvä elämä vaimollasi.
Tä? Olen itse juuri tuollainen vaimo ja meillä on todella hyvä ja onnellinen liitto. Mitäs ihmeen vaihtoehtoja sinä juuri esitit? Taidat olla niitä kanssasisaria, joilla on katkera elämä. Pahoittelut, aina ei mene tasan.
Minä muistan miestäni miestenpäivänä. Viimeksi vein lempi suklaata ja tein hyvän iltapalan.
Ei kiinnosta pätkääkään miestenpäivä. Miehet itse haluavat poistaa tytöt väestöstä, jäätävää kitinää.
Miten akat jaksatte tällaista kaksinaamaista ja vinkuvaa sukupuolta?
Vierailija kirjoitti:
364 muuta päivää vuodessa.
Toimikaa naiset sitten päivien edellyttämällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tä? Olen itse juuri tuollainen vaimo ja meillä on todella hyvä ja onnellinen liitto. Mitäs ihmeen vaihtoehtoja sinä juuri esitit? Taidat olla niitä kanssasisaria, joilla on katkera elämä. Pahoittelut, aina ei mene tasan.
Etkä ole, älä jaksa. Se on kumma miten te akat alennutte palvelemaan teitä VIHAAVAA sukupuolta. Kun akka tekee kotitöitä, toivovat miehet palkinnoksi vain poikia. Käytetty reikä, turhaan tulet kehumaan typerää panorooliasi luullen olevasi onnellinen. Typerä seksilelu.
Yhtään kukaan mies ei tee akalleen muuta kuin lyö. Missä nimenvaihdot? Missä huivit? Miksei miehet huudata miten tyydyttävät reikänsä ja tekevät voileipiä ja miten ihan itte haluavat vaihtaa nimensä!! Ihan ittehjj!! Ihan vapaasti!!
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti, kansainvälinen miestenpäivä ON 19.11.2024
Bullshit. Rätt datum är 14.03.
Näin eilen hauskan somessa pyörivän kuvan, jossa luki "ennakkoon tieto huomiselle: miesten päivä on 19.11.". Juuri tällaisten valittavien naisia halveksivien taukkien vuoksi. 😂
Vierailija kirjoitti:
Minä muistan miestäni miestenpäivänä. Viimeksi vein lempi suklaata ja tein hyvän iltapalan.
Mä ostin lahjan miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Ei viddu ole miestenpäivää.
Mihin miehiä tarvitaan? Mitä teillä tekee? Viette vaan tilaa...
Vierailija kirjoitti:
Näin eilen hauskan somessa pyörivän kuvan, jossa luki "ennakkoon tieto huomiselle: miesten päivä on 19.11.". Juuri tällaisten valittavien naisia halveksivien taukkien vuoksi. 😂
Paitsi ettei ole.
Laita linkki YK:n teemapäiväkalenteriin jossa tuo todetaan.