Milloin on miestenpäivä? Jolloin miehillä on oikeus odottaa muistamisia
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset naiset osaavat tämänKIN paremmin kuin suominaiset.
Japanissa ystävänpäivänä naiset ja tytöt antavat miehille ja pojille suklaata työpaikoilla ja kouluissa.
Suominaiset vain osaa jankuttaa siitä, kuinka jokainen päivä on miestenpäivä. Katkerat miesvihaajat. M25
Vielä täällä? Miksi ihmeessä, kun eldorado on lentomatkan päässä?
miksi olet katkera?
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta pätkääkään miestenpäivä. Miehet itse haluavat poistaa tytöt väestöstä, jäätävää kitinää.
Miten akat jaksatte tällaista kaksinaamaista ja vinkuvaa sukupuolta?
Miksi ihmeessä miehet haluaa poistaa tytöt väestöstä? Eikös sukupuolineutraalisuutta kannateta eniten juuri naisten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tarvii mitään erikseen. Mulla on ihana vaimo, joka laittaa joka päivä mulle ruokaa ja pesee pyykit ja pitää kaikin tavoin hyvänä
Unissasi sinulla on tällainen vaimo.
Tai toinen vaihtoehto, hän on väkivallalla kontrolloitu tai kolmas vaihtoehto, hänellä ei ole itsekunnioitusta joka korreloituu toisen vaihtoehdon kanssa eli ei hyvä elämä vaimollasi.
Tä? Olen itse juuri tuollainen vaimo ja meillä on todella hyvä ja onnellinen liitto. Mitäs ihmeen vaihtoehtoja sinä juuri esitit? Taidat olla niitä kanssasisaria, joilla on katkera elämä. Pahoittelut, aina ei mene tasan.
Etkä ole, älä jaksa. Se on kumma miten te akat alennutte palvelemaan teitä VIHAAVAA sukupuolta. Kun akka tekee kotitöitä, toivovat miehet palkinnoks
Tällaiseksi tulee nainen jolla ei ole isää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tarvii mitään erikseen. Mulla on ihana vaimo, joka laittaa joka päivä mulle ruokaa ja pesee pyykit ja pitää kaikin tavoin hyvänä
Unissasi sinulla on tällainen vaimo.
Tai toinen vaihtoehto, hän on väkivallalla kontrolloitu tai kolmas vaihtoehto, hänellä ei ole itsekunnioitusta joka korreloituu toisen vaihtoehdon kanssa eli ei hyvä elämä vaimollasi.
Kuulostat kateelliselta. Meillä kohta 19 vuotta avio-onnea takana!
Mutta miksi ei suomessa?