Milloin on miestenpäivä? Jolloin miehillä on oikeus odottaa muistamisia
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Minä muistan miestäni miestenpäivänä. Viimeksi vein lempi suklaata ja tein hyvän iltapalan.
Minä muistan miestäni naistenpäivänäkin. Tänään tein hänen lemppariaan kalakeittoa ja leivoin sämpylöitä. Lisäksi leivoin Wilhelmiina-keksejä, jotka myös ovat hänen suosikkejaan. Koti on myös siivottu ja mies on saanut viettää päivän ihan rauhassa omiaan puuhaillen. Vaikka kuinka jotkut katkerat kiukuttelevat, kyllä naiset miehiään hellivät oli arki tai pyhä. Epäilen, että näiden kiukuttelijoiden on uskoteltava, että naisten kanssa on hirveä elää, koska muuten heitä harmittaisi liian paljon, että he ovat yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä muistan miestäni miestenpäivänä. Viimeksi vein lempi suklaata ja tein hyvän iltapalan.
Minä muistan miestäni naistenpäivänäkin. Tänään tein hänen lemppariaan kalakeittoa ja leivoin sämpylöitä. Lisäksi leivoin Wilhelmiina-keksejä, jotka myös ovat hänen suosikkejaan. Koti on myös siivottu ja mies on saanut viettää päivän ihan rauhassa omiaan puuhaillen. Vaikka kuinka jotkut katkerat kiukuttelevat, kyllä naiset miehiään hellivät oli arki tai pyhä. Epäilen, että näiden kiukuttelijoiden on uskoteltava, että naisten kanssa on hirveä elää, koska muuten heitä harmittaisi liian paljon, että he ovat yksin.
Hemmotteletko sinä miestäsi myös omana syntymäpäivänäsi? Miten mies hemmottelee sinua?
Miestenpäivä on 364 päivänä vuodessa. Kyllä nyt yksi päivä jollekin muulle joutaa ja tänä vuonna peräti kaksi päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet täällä kirjoittelee keskustelun täyteen... Unelma naisistaan ja päivistään.... Tai sit tämä on Pick Me bööna.
Se on nykyään Sukupuoltenpäivä.
Tervetuloa nykyaikaan.
Vierailija kirjoitti:
19. marraskuuta.
Paitsi ettei ole. NÄyttää olevan kansainvälinen vessapäivä.
Laita linkki YK:n teemapäiväkalenteriin jossa tuo todetaan miestenpäiväksi.
19.11. kitisen somen täyteen siitä, kuinka turha joku miestenpäivä on ja ei nuo ainakaan mitään lahjoja tarvitse.
Me syödään leivokset naisten- ja miestenpäivänä. Sen kummempia muistamisia tai lahjoja ei kumpikaan odota tai toivo, nää leivokset on just kivat.
Vierailija kirjoitti:
19.11. kitisen somen täyteen siitä, kuinka turha joku miestenpäivä on ja ei nuo ainakaan mitään lahjoja tarvitse.
19.11 on yk:n kansainvälinen vessapäivä, ei miestenpäivä.
Kaikki päivät, ei kuitenkaan 8.3.!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Miestenpäivä on 364 päivänä vuodessa. Kyllä nyt yksi päivä jollekin muulle joutaa ja tänä vuonna peräti kaksi päivää.
Höpöhöpö. Maailman etuoikeutetuin nainen ei tarvitse mitään erillistä ylistyspäivää. Ajattele vaikka afgaaninaisia ja häpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein sama asia.
Näiden kommenttien ansiosta iloitsen kun naisia hakataan ja tapetaan.
Tänäänkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein sama asia.
Näiden kommenttien ansiosta iloitsen kun naisia hakataan ja tapetaan.
Tänäänkin
Voi itku tytöt sano et mä oon kakka, ne pitää tappaa :(
Vierailija kirjoitti:
Milloin naisten sukunimet jatkuvat? Koska mies vaihtaa nimensä ja pitää huivia?
Onnea tulevaisuudessa sukututkijoille. Miksi miehen pitää pitää huivia? eikö hattu riitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tarvii mitään erikseen. Mulla on ihana vaimo, joka laittaa joka päivä mulle ruokaa ja pesee pyykit ja pitää kaikin tavoin hyvänä
Unissasi sinulla on tällainen vaimo.
Tai toinen vaihtoehto, hän on väkivallalla kontrolloitu tai kolmas vaihtoehto, hänellä ei ole itsekunnioitusta joka korreloituu toisen vaihtoehdon kanssa eli ei hyvä elämä vaimollasi.
Kolmas vaihtoehto on että söit ketun edestä ne marjat.
Vierailija kirjoitti:
Jokaista tulee kohdella hyvin ja kunnioittavasti vuoden jokaisena päivänä, sukupuolesta riippumatta.
Miten naistenpäivän juhliminen sopii kuvaan?
Vierailija kirjoitti:
JOKA IKINEN PÄIVÄ ON MIESTENPÄIVÄ!
Missä ne lahjat?
entäs kaikki muut sukupuolet?!!!