Olin tietämättäni n.8kk laastari
Miksi tätä ei ole kriminalisoitu? Aloin kesällä olemaan miehen kanssa, jonka selkeä ihastuminen sai minunkin tunteeni heräämään. Voi sanoa että parissa kuukaudessa olin todella rakastunut. Olin itse eronnut huhtikuussa pitkästä suhteesta, jonka loppu oli muutaman vuoden jatkuvaa on-off tilaa. Tunteita ei enää ollut ja päätin jättää miehen kokonaan elämästäni. Emme ole siis huhtikuun jälkeen olleet missään tekemisissä. Tämä uusi suhteeni sanoi eronneensa aijemmin keväällä, mutta sen enempää emme lopetetuista suhteistamme keskustelleet. Pätin vaan luottaa, että mies on valmis uuteen suhteeseen. Kävi sitten klassisesti, eli he olivat viestitelleet ja nähneetkin ainakin syksystä asti. Sain tietää tämän muutama viikko sitten, kun mies päätti suhteen ja kertoi että olivat palanneet exän kanssa yhteen. Tunnen tulleeni todella petetyksi, sillä pelkkä laastari olin ollut. Varmaan mies oli toivonut koko suhteemme ajan paluuta yhteen exänsä kanssa. Ehkä yritti tehdä mustasukkaiseksi tai jotain. Olen aivan rikki. Tämä on niin väärin. Mies on nyt onnellinen. Minä itken päivät pitkät. Töihinkään en ole pystynyt menemään.
Kommentit (13)
Nyyh. Ryhdistäydy! Aikuinen nainen!
" aijemmin". Onko täällä itse Maisa Torppa kirjoittamassa.
Voit lohduttautua sillä että et ollut kiristysside etkä paineside.
Oliko äijä tinderistä? Siellä riittää näitä eksäsekoilijoita. Aina sanotaan että on hälytysmerkki jos mies puhuu pahaa eksästään, mutta mun mielestä vielä suurempi hälytysmerkki on jos kertoo, että on yhä ystävä eksän kanssa. Tuon voi suoraan suomentaa niin että panevat edelleen ja milloin tahansa saattavat palata yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Oliko äijä tinderistä? Siellä riittää näitä eksäsekoilijoita. Aina sanotaan että on hälytysmerkki jos mies puhuu pahaa eksästään, mutta mun mielestä vielä suurempi hälytysmerkki on jos kertoo, että on yhä ystävä eksän kanssa. Tuon voi suoraan suomentaa niin että panevat edelleen ja milloin tahansa saattavat palata yhteen.
Ei ollut tinderistä. Hän ei puhunut oikeastaan mitään exästään. Mietin, että oliko se vaaran merkki, mutta koska itsekkään en halunnut puhua mitään exästäni, niin annoin asian olla. Ilmeisesti ei puhunut siksi, koska pitivät ainavaan yhteyttä.
Ap.
Olen pahoillani. Joskus käy noin. Itsekin "korjautin" liittoni laastarisuhteella jonka aikana tajusin exäni arvon. Ei kukaan tarkoituksella tee noin, mutta joskus ero on virhe ja sen tajuaa vasta aloittamalla uuden suhteen joka ei ylläkään entisen tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän itsekin tapauksen, jossa mies seurusteli jo uuden kanssa, mutta viihtyi edelleen exän kanssa sängyssä. Tämä ex-nainen sai jotain kiksejä siitä että kertoili asiasta kavereilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän itsekin tapauksen, jossa mies seurusteli jo uuden kanssa, mutta viihtyi edelleen exän kanssa sängyssä. Tämä ex-nainen sai jotain kiksejä siitä että kertoili asiasta kavereilleen.
Itselläni oli riitaisa ero ja mies alkoi samantien tapailla uutta. Tavattiin kuitenkin lasten ja välillä keskustelujen takia ja usein päädyttiin sänkyynkin. Mitään kiksejä en siitä saanut, en asiasta puhunutkaan kenellekään. Olihan se noloakin. Miestä kaipasin ja tavallaan tuo yhteys toi lohtua, mutta ainahan se satutti kun lähti naisen luo. Hän ei ollut suhteessa tosissaan ja oli sen naiselle tehnyt selväksi ettei vakituista seurustelua, yhteenmuuttoja, yhteisiä lapsia tms tule koskaan, mutta nainen ei ottanut tosissaan, vaan selvitteli esim. vasektomian purkamista. Lopulta asiat eteni miehen kanssa niin että alkoi puhua yhteen palaamisesta. Totesin etten edes harkitse jos edelleen toista tapailee. Soitti sitten saman tien tälle naiselle että ei halua enää tavata. Sitten alettiin rakentaa sitä yhteen paluuta.
Vierailija kirjoitti:
Kummatkaan ei tiedä hyvää.
Eikä sekään, että ihminen on juuri eronnut. Ja uusi on saatava.
Liian pian olette molemmat aloittaneet uuden suhteen. Nyt älä tee samaa virhettä.
Kumpikin olitte laastareita toisillenne. Ei kannata alkaa vakavaan suhteeseen vasta eronneen kanssa.
Panosuhteet on asia erikseen. Siinä mitataan markkina-arvo.
Kiitä onneasi, että lähti. Nauti sinkkuudestasi!