Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ei toivota hyvää naistenpäivää naisilleen?

Vierailija
08.03.2024 |

Tämä perinteinen: Mies ei onnitellut naistenpäivänä. ja kyse ei ole että olisi unohtanut vaan teki ihan tietoisen päätöksen että ei toivota mulle hyvää naistenpäivää, koska naistenpäivänä turha eikä häntäkään kuulemma onnitella miestenpäivänä (mikä ei edes pidä paikkansa). Musta tuo vaan suoraan kertoo, että mies ei vaan välitä kun tietoisesti aiheuttaa mielipahaa. Miksi ihmeessä kukaan ihan tietoisesti valitsisi että mielummin teen rakastamani ihmisen surulliseksi kun onnittelen merkkipäivänä? Sama kun ei onnittelisi syntymäpäivänä koska se ei ole hänen päivänsä. Työkaverit kyllä muisti mutta oma mies ei. 

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään sain ostoskeskuksesta elämäni ensimmäisen Naistenpäivän ruusun. Edesmennyt puolisoni ei huomioinut Naistenpäivää vuosikymmeniin koska ei ole olemassa  Miestenpäivää !

Onhan. Googlaa kansainvälinen miestenpäivä.

Toinen on YK:n teemapäivä, toinen on jonku randon tyypin itse keksimä.

Juhlitaanko steak & blowjob daytä samalla intensiteetillä kuin ystävänpäivää? Nehän ovat verrannolliset, aivan kuten nuo naisten ja miestenpäivät.

Juhlikaa vaan! Saattehan te antaa toisillenne silloin pihvejä ja suikkareita aamusta iltaan. 

Vierailija
62/97 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mulla on venäläinen työkaveri, jolla on myös venäläinen aviomies ja hän kertoi, että Venäjällä naistenpäivä on tosi iso juttu, ja siellä miehet vievät kukkia puolison lisäksi siskoille ja mummoille ja jopa työpaikan naisille .

Tuliko yllätyksenä, että venäläistä juhlapäivää vietetään Venäjällä? Tässä ketjussa puhuttu Suomesta. "Monella suomalaisella lienee mielikuva, että naistenpäivä on jokin kiva perinne, jolloin naisille ostellaan kukkakimppuja. Naistenpäivä on kuitenkin historiallisesti Suomelle vieras konsepti. Kuinka ollakaan, naistenpäivä on lähinnä kumouksellinen juhlapäivä, joka onkin Venäjällä (entisessä Neuvostoliitossa) ollut virallinen vapaapäivä vuodesta 1965"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/97 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mulla on venäläinen työkaveri, jolla on myös venäläinen aviomies ja hän kertoi, että Venäjällä naistenpäivä on tosi iso juttu, ja siellä miehet vievät kukkia puolison lisäksi siskoille ja mummoille ja jopa työpaikan naisille .

?

Vierailija
64/97 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JOKAINEN päivä on miestenpäivä!!!

Miten te naiset ajattelitte tätä julistaa?

Vierailija
65/97 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on Suomen urhot taas traumatisoituneet - ja mistä? Naistenpäivästä! :D

Täällä Eestissä miehet tuo kukkia kotiin,  työpaikallakin muistetaan kukilla. Kukaan ei  tunne munansa kutistuvan siitä että naisia muistetaan.

Kyllä on naurettavaa sakkia Suomessa en muuta voi sanoa. Reppanaporukkaa, ei miehen nimitystä ansaitse kyllä.

No eestissä naiset onkin naisia.

Vierailija
66/97 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Syyn huomaa siinä kun vertaa venäläistä naista ja suomalaista naisoletettua.

Vierailija
67/97 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa enemmän pitää periaatteistaan kiinni? Onko muutenkin sellainen periaatteiden mies? Voithan yrittää kertoa mitä toivoisit ja miltä tuntuu kun ei huomioinut, että se olisi ollut sinulle tärkeää. 

Vierailija
68/97 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on niinkuin äitien- ja isäinpäivä ja toivotan kyllä naiselleni naistenpäivää.  Toin jopa kukat ja suklaan koska olen itse perso suklaalle ja tuon usein kukkia, minustakin ne on ihan kivat.

Vaimo ei tule muistamaan miestenpäivää koska se ei ole kovin vakiintunut juhla mutta minä muistutan ja juhlin sitä poikani kanssa ja tuon jotain herkkua kotiin. 

Vierailija
69/97 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla kolme miestä toivotti. Lisäksi isä ja yksi miespuolinen kaveri. Naisista äiti ja täti toivotti. Miesystävä ei, mutta häntä ei kiinnosta mitkään muutkaan toivotukset ja sekin on ihan OK. Itse olen yrittänyt muistaa toivottaa hyvät miestenpäivät tuntemilleni miehille. Siis tavatessa sanon, en lähettele viestejä tai kortteja .

Vierailija
70/97 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon töissä tekemässä töitä enkä kohottamassa hupakoiden itsetuntoa.

M47

Vierailija
71/97 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon töissä tekemässä töitä enkä kohottamassa hupakoiden itsetuntoa.

M47

Miksi tossakin lauseessa piti nimitellä?

Vierailija
72/97 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessakin naisen euro ei edelleenkään ole euroa. Miehet ei edelleenkään pidä puolta perhevapaista. Kuten eivät myöskään tee puolta kotitöistä tai lastenhoidosta. Kaikki tämä vaikuttaa mm. naisten mahdollisuuteen tehdä työtä ja vaurastua. 

Niin ja unohdinko mainita, että Suomessa joka kolmas nainen on parisuhdeväkivallan uhri. Tasa-arvoa Suomessa ei ole vielä saavutettu. Fiksut miehet muisti eilen naistenpäivän ja sen merkityksen naisille, törpöt ei. 

Vierailija
73/97 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessakin naisen euro ei edelleenkään ole euroa. Miehet ei edelleenkään pidä puolta perhevapaista. Kuten eivät myöskään tee puolta kotitöistä tai lastenhoidosta. Kaikki tämä vaikuttaa mm. naisten mahdollisuuteen tehdä työtä ja vaurastua. 

Niin ja unohdinko mainita, että Suomessa joka kolmas nainen on parisuhdeväkivallan uhri. Tasa-arvoa Suomessa ei ole vielä saavutettu. Fiksut miehet muisti eilen naistenpäivän ja sen merkityksen naisille, törpöt ei. 

Miehet tekevät itsemurhan huomattavasti useammin kuin naiset. Kodittomista suuri enemmistö on miehiä. Miehet joutuvat huomattavasti useammin väkivaltatikosten uhreiksi. Valtaosa työtapaturmista tapahtuu miehille. Miehet kuolevat nuorempina. 

Haluaisitko että myös näissä asioissa olisi tasa-arvo? Tuskin haluaisit. Totuus on että sinua ei kiinnosta p*skaakaan miesten kärsimykset, osaat ainoastaan psykopaattisesti ajaa omaa etuasi.

Vierailija
74/97 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paistoitko itse pihvin ja otitko suihin mieheltäsi steak & blowjob päivänä?

Joopa joo. Miksei miehet anna naistenpäivänä kunnon suuhoitoa naisilleen. Mielummin ottaisin tämän kuin kukkakimpun tai onnentoivotukset.

Vierailija
75/97 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tekevät itsemurhan huomattavasti useammin kuin naiset. Kodittomista suuri enemmistö on miehiä. Miehet joutuvat huomattavasti useammin väkivaltatikosten uhreiksi. Valtaosa työtapaturmista tapahtuu miehille. Miehet kuolevat nuorempina. 

Haluaisitko että myös näissä asioissa olisi tasa-arvo? Tuskin haluaisit. Totuus on että sinua ei kiinnosta p*skaakaan miesten kärsimykset,

Sä et varmaan oikein ymmärrä tasa-arvon käsitettä. Noista ilmiöistä lisäksi mikään ei ole sellainen, että se olisi naisten aiheuttamaa kärsimystä miehille. 

Ja sanoisin että mua kiinnostaa miesten kärsimykset keskimääräistä enemmän, koska teen työkseni aikuissosiaalityötä, jossa tyypillinen asiakas on mielenterveys ja/tai päihdeongelmainen, syrjäytynyt mieshenkilö. 

Vierailija
76/97 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko että myös näissä asioissa olisi tasa-arvo? Tuskin haluaisit. Totuus on että

Väität että teet töitä syrjäytyneiden kanssa. Syytät että kirjoittaja jolle vastasit ei tunne tasa-arvo käsitettä ja naiset ei ole syyllisiä mihinkään. Mitä tarkoittaa syrjäytynyt? Ymmärrätkö sitä käsitettä. Onko mies joka on parisuhteessa syrjäytynyt? Totuus on että mies tarvitsee naista mutta nainen ei tunnusta tarvitsevansa miestä. Tässä he ampuu omaan jalkaan ja valitus jatkuu.

Vierailija
77/97 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paistoitko itse pihvin ja otitko suihin mieheltäsi steak & blowjob päivänä?

Joopa joo. Miksei miehet anna naistenpäivänä kunnon suuhoitoa naisilleen. Mielummin ottaisin tämän kuin kukkakimpun tai onnentoivotukset.

Koska se on häirintää. Pelkästään sen tarjoaminen aiheuttaa potkut töistä.

Vierailija
78/97 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko että myös näissä asioissa olisi tasa-arvo? Tuskin haluaisit. Totuus on että sinua ei kiinnosta p*skaakaan miesten kärsimykset,

Miehet myös menettää lapsensa kun nainen tekee abortin. Miehellä ei ole tähän sana valtaa.

Vierailija
79/97 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on etuoikeutettuja.

He menevät naimisiin hoitaa kodin ja lapset eikä tarvitse käydä kouluja ja kärsiä töistä ja talouskin on vakaa loppuelämän. Tämä mahdollisuus on naisille annettu. On eri asia tarttuuko siihen vai luoko itselleen ylimääräistä taakkaa ja uhriutuuko.

Miesten parisuhdeväkivalta on edelleen tabu. Miesten suhde nuoreen naiseen on kriminalisoitu kun taas  naisen suhde nuoreen mieheen ei koska mies ei voi olla uhri.

Tasa-arvoa ei ole olemassa. On vain naisia jotka valittaa niin kauan kuin maailma on olemassa. Naiset on luotu valittamaan miehet ratkaisemaan asioita.

Vierailija
80/97 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailunaiseni toivotti minulle hyvää naistenpäivää ottamalla minulta suihin keittiössä, mitä nyt ruuanlaittokiireiltään ehti. Naistenpäivänä naisen kuuluukin muistaa oleellisin, eli miehen palvelu.