Tukia jäljellä enää 120€, jääkaapissa paketti nakkeja ja perunasalaattia, miten selvitä loppu kuukausi?
Tukia jäljellä enää 120€, jääkaapissa paketti nakkeja ja perunasalaattia, miten selvitä loppu kuukausi?
3 viikkoa pitäisi selvitä tuolla summalla.
Kommentit (193)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas haaskasit viikossa 1400e. Eikö sulla oo vieläkään edunvalvojaa?
En haaskaannut jos yli 900€ menee vuokraan ja 200€ muihin menoihin kuin ruoka.
AP
Sä saat asumistukea ja toimeentulotukea.
Niin? Mitä sitten?
AP
No ei sulla sitten mee 900e vuokraan. Kela maksaa laskut.
Menee, kela maksaa vuokrasta 700€, itse maksan loput yli 200€
AP
Tämmönen
Kerro mistä saan asunnon ilman luottotietoja, ilma tuloja ja 3000€ vuokravelkaa ulosotossa???
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan aikuinen ihminen ole noin vastuuton.
Ei ap olekaan aikuinen. Eikä hän saa mitään tukia. Hän on pikku-Veeti, joka trollaa, koska ei ole kavereita tai muutakaan elämää. Näitä samoja aloituksia tekee 3-8 per päivä.
Ihan 30 kymppinen aikuinen mies olen
AP
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näitä valitettavasti on oikeassa elämässä, vaikka ap ehkä onkin trolli...
Kerro mistä saan asunnon ilman luottotietoja, ilma tuloja ja 3000€ vuokravelkaa ulosotossa???
AP
Kuusen alla on hyvin tilaa. Eikä maksa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi vaihtaa edullisempaan alueeseen ja yksiöön. Voisit puolittaa asumiskulut ja jäisi ruokaan sen verran enemmän. Kela maksaa muuttokulut.
Ei minulla ole varaa muuttaa enkä saa halvempaa asuntoa tältä alueelta Helsingistä missä asun. Eikä minulla ole luottotietoja ja on 3000€ vuokravelkaa ulosotossa niin vaikea saada asunto....
AP
mä tuun vetää sua turpaa auttaisko asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ap olekaan aikuinen. Eikä hän saa mitään tukia. Hän on pikku-Veeti, joka trollaa, koska ei ole kavereita tai muutakaan elämää. Näitä samoja aloituksia tekee 3-8 per päivä.
AP
Juu juu. Ja minä olen Kiinan keisari :D
Vierailija kirjoitti:
Tai tyhmä!😂
Mitä ihmeen tukia?!!! Tehkää TÖITÄ!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatteet, hygienia yms. meni tuo 200€
AP
Eli hassasit turhuuteen. Hygieniatuotteisiin menee fiksusti ostamalla max 15€/kk. Vaatteita ei joka kuukausi tarvitse ostaa.
Uudet farkut ja sukat piti ostaa kun tuli reikiä
AP
Sukkia saa 10 paria 15€ ja fakut maksavat enintään 50€. Mihin tuhlasit yli satasen hygieniaosastolla?
Sukat 2 paria 25€ farkut 70€, partaterät 30€, partavaahto 4€, hammasharja 4€, pyykinpesuaine 10€ yms yms.
AP
Partaterät 30e ja pyykinpesuaine 10e?! Kovinpa kalliill
Minulla on herkkä atooppinen iho niin tarvitsee kallista pyykkiainetta, ihan perus hinta miesten partaterille
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Jos olet, miksi ihmeessä käytät elämäsi vammaisten provojen tehtailuun etkä esim. hae töitä?
Ootko taas tuhlannut sun korvauksista ison osan, niinku joka kuukausi täällä kerrot? Opettele nyt jo viimein laittamaan sivuun kuukaudeksi RUOKARAHA. Sitten katsot mitä jää jäljelle pakollisiin menoihin. Sen jälkeen jäljelle jäävä summa on muuhun käyttöön. Ei se oikeasti ole vaikeaa!
Tuo 120 euroa riittää ruokaan hyvin yhdelle 3 viikoksi, kun teet itse safkat ja jätät einekset hyllyihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Jos olet, miksi ihmeessä käytät elämäsi vammaisten provojen tehtailuun etkä esim. hae töitä?
tuet on niin hyvii ap
Hakeeko se Janne Antin vielä apulaista?
Vierailija kirjoitti:
Taas haaskasit viikossa 1400e. Eikö sulla oo vieläkään edunvalvojaa?
Tukia 1400ja se 250 vielä päälle?
mulla 1000 ja siitä pois vuokra ja netti ja puhelin.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on vaikka kuinka paljon!
Perunaa, porkkanaa, sipulia, kikkee muutakin vihreetä, keität keittoja ja satunnaisesti jotai proteiinia
Milloin naiset tajuavat että keitto on puoliksi vettä ja se vesi ei lisää ruoan ravitsevuutta tai tee sitä edullisemmaksi?
Mä tunnen oikeassa elämässä Ap tapaisen eli valitettavasti on niitä.