Puolustusvoimat mylläsivät yksityisomistuksessa olevan tien ja metsää, rynnäkkökivääri jätetty vartioimatta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/339cc338-3233-4133-adb0-2173ea41e0d4
Todella ikävää mökkiläisille ja maanomistajille ja tiedotus ala-arvoista. En kuitenkaan yhtään vähättele harjoitusten tarpeellisuutta, mutta pysyisivät poissa yksityisiltä mailta.
Tuo rynnäkkökiväärin jättäminen täysin vartioimatta kuulostaa pelottavalta. Kuka tahansa olisi voinut sen ottaa.
Kommentit (12)
Äijä lompsii ite omin lupineen PVn telttaan lapioita kaivelemaan?
Se kivääri oli kylläkin ulkona hangessa, ei edes teltassa.
Vierailija kirjoitti:
Vastuuseen vaan, se on ihan sama onko siellä jotkut puolustusvoimat vaiko naapurin pertti mylläämässä. Mä en jaksa edes lukea tota juttua mutta Puolustusvoimien pitäisi ihan itse ottaa yhteyttä tähän mieheen ja hyvittää tekonsa. Näin he osottaisivat että he kantavat myös vastuuta, sotapelleilyjensä lisäksi.
Vastuuseen mistä?
Ainahan vähän roiskuu kun rapataan..
Torvinen oli onnekas kun kyseessä oli vain sotaharjoitus. Sotatilanteen aikana omin luvin puolustusvoimien teltoissa lapioita etsiskelevä olisi todennäköisetsi ensin ammuttu ja sitten kuulusteltu.
Vierailija kirjoitti:
Nato vidduun meidän mailta mylläämästä
Ahaa Torvinen ja sinä olette näitä VKKrottia.
Ottaa maat valtiolleja jyrää mökit maan tasalle niin loppuu valitus.
Torvinen on jokaisen suomalaisen ihannemökkinaapuri. Valittaa ilman lupaa liikkuvista ja tekee sitä itsekin ja vielä sotaharjoitusalieelle menee omin luvin penkomaan. Just noita varten piti keksiä lukot oviin. Joka pikkukylässä näyttää olevan tuollainen pyöräsalapolliisi joka kyttää joka paikkaa kun ei ole omaa elämää. Naapurissa oli ennen tuollainen kyylä mutta onneksi ei ole enää.
Eipä näy Pohjois-Suomi olevan niin rauhallista seutua, riesana turistit ja nyt vielä armeija 😅
Nato viddduuun meidän mailta mylläämästä
Noin 99% varmuudella tämä mökkiläinen vinkuu tiestä joka ei ole sen oma. Näiden eteläntyyppien mökkitonteille mahtuu juuri ja juuri se mökki, ei mitään muuta. Tie mökille on paikallisten/valtion mailla.
Vastuuseen vaan, se on ihan sama onko siellä jotkut puolustusvoimat vaiko naapurin pertti mylläämässä. Mä en jaksa edes lukea tota juttua mutta Puolustusvoimien pitäisi ihan itse ottaa yhteyttä tähän mieheen ja hyvittää tekonsa. Näin he osottaisivat että he kantavat myös vastuuta, sotapelleilyjensä lisäksi.