Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kunnanjohtaja lähetti naisille härskejä viestejä: "Namupylly", "setämiehen mieleistä settiä

Vierailija
08.03.2024 |

Työaikanakohan on noita kirjoitellut ja millaisella palkalla?

https://www.savonsanomat.fi/uutissuomalainen/6614006

Härski kunnanjohtaja on kiertänyt kunnasta toiseen. Lieköhän saanut kaikessa hiljaisyuudessa kultaisen kädenpuristuksen samasta syystä?

Rautiainen muistelee hyvällä Askolan-vuosiaan 60-vuotias ex-kunnanjohtaja pärjää Cooperin testiss

https://www.uusimaa.fi/paikalliset/1811049

Kommentit (262)

Vierailija
141/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnan kannattaisi nyt sopia millä ehdoilla kj lähtee.  Ikänsä puolesta hän voi jäädä jo eläkkeelle.

Vierailija
142/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eskoko täällä jankkaa? Kannattaa vaan nyt ottaa opiksi, nöyrtyä, pyytää anteeksi ja siirtyä takavasemmalle.

Jos näistä kohuista on jotain opittu niin se on se ettei anteeksi kannata pyytää koskaan.

Juurikin näin. Eskon tulisi vain todeta, että kyseessä on ollut huumorinsävyiset keskustelut x henkilöiden kanssa. Jos joku haluaa vetää siitä herneet nenään niin siitä vain. Meillä keskustelun varsinaisilla osapuolilla oli tietääkseni hauskaa. Jos näin ei ollutkaan, niin olen osaltani pahoillani. 

Kunnanhallituksen puheenjohtajan ikävä velvollisuus on pyytää kunnanjohtajaa antamaan selvityksen asiasta, jos tämä ei itse sitä älyä.

Jos puheenjohtaja on yhtään älykkäämpi niin jättää asian sovittelun asianomaisille ja ottaa itse etäisyyttä peppukipeän lynkkausjengin tieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/6614006

Tuossa näkyy ainakin osa

"Pitäiskö vilauttaa vielä kerran tänään"

Ja 

"Mä otan piiskauksen mielelläni vastaan"

Hirveitä uhreja joo. Eikö hävetä?!

Kyse ei ole siitä, että olisi uhreja vaan siitä, että tuossa asemassa oleva ihminen ei voi avautua omalla julkisella twitterillään, siis samalla jota käyttää kunnan asioita kommentoidessaan, seksifantasioistaan. Missä maailmassa tällainen on sopivaa? 

Olen itse yläkoulun opettaja. Mielestäni olisi erittäin sopimatonta minunkaan omalla nimellä ja naamalla kirjoitella tämmöisiä nettiin. 

Herää kysymys ihmisen arvostelukyvystä ja mielenterveydestä. Nuo jutut kuuluvat omaan makkariin.

Vierailija
144/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei ole kysymys yksityishenkilö Rautiaisesta, vaan hän käyttää sivuja Rääkkylän kunnanjohtajana ja edustaa Rääkkylän kuntaa ja sen kuntalaisia ja niitä arvoja, mitä kunta edustaa. Ja hän on osallistunut sivujen päivitykseen työaikana. Ja nämä tiedot näkyvät, kun avaa sivun. 

Rautiainen on tehnyt valtavaa vahinkoa kunnan maineelle ja imagolle. 

Höpöhöpö, Rääkkylähän on saanut tapauksen myötä huomattavasti positiivista mainetta ja sen imago on ainoastaan parantunut.

Kuinka moni edes tiesi Rääkkylän olemassaolosta ennen Rautiaisen onnistunutta ja kaukonäköistä markkinointikampanjaa?

Rautiainen on nostanut Rääkkylän maailmankartalle.

Hieno mies.

Vierailija
145/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaisi jalkautua Rääkkylän raitille kysymään kuntalaisten mielipidettä johtajansa esiintymisestä somessa.  Oliko se heistä sopivaa vai mainehaitta kunnalle?

Vierailija
146/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa näkyy ainakin osa

Ja 

Kyse ei ole siitä, että olisi uhreja vaan siitä, että tuossa asemassa oleva ihminen ei voi avautua omalla julkisella twitterillään, siis samalla jota käyttää kunnan asioita kommentoidessaan, seksifantasioistaan. Missä maailmassa tällainen on sopivaa? 

Olen itse yläkoulun opettaja. Mielestäni olisi erittäin sopimatonta minunkaan omalla nimellä ja naamalla kirjoitella tämmöisiä nettiin. 

Herää kysymys ihmisen arvostelukyvystä ja mielenterveydestä. Nuo jutut kuuluvat omaan makkariin.

Joo nyt meni koko henkilön osaaminen vessanpöntöstä alas kun kävi hölmöilemässä sosiaalisessa mediassa toisen vähintään yhtä pahasti kieli poskellaan olleen henkilön kanssa. 

Nyt tarvitaan rovio, ristiinnaulitseminen ja perheen kuohinta sekä tietysti ero ja julkinen anteeksipyyntö.

Vierailija
147/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä uskomatonta, että vielä nykyaikanakin on näitä setämiehiä joiden mielestä tuo on ok. 80-luvulla, kun itse olin nuori, näitä suorastaan paapottiin ja näiden jutut oli ainakin niiden omasta mielestä hauskoja. Aiheuttivat ne epämukavaa oloa tytöissä ja naisissa jo silloin, mutta siitä ei puhuttu. Uskomatonta että nykynuoret naisetkin joutuvat vieläkin kokemaan tätä. Tasa-arvo ei ole vieläkään tasa-arvoa oikeasti.

Nuorena miehenä 80-luvun työelämässä tuli "setäiltyä" konttorin "tytöille" mutta siihen aikaan USA:ssa muuttui ääni kellossa ja tiedostin varmaan että tää tulee Suomeen. Lopetin kaiken äijäjutun asiaa hetken pohdittuani. Mutta työtoverit jatkoivat yhtä railakkaita juttuja. Sitten tuli huomautuksia ja valituksia, niin että loputkin oppivat.

Vierailija
148/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin opiskeluaikana tekemisissä tämän miehen kanssa. Erittäin sosiaalinen juttumies, uskon kyllä että hän on ihan puhtaasti huumorimielellä näitä asioita heittänyt.

"No et kai sinä nyt leikistä suutu." Pölvästi.

Vierailija
149/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENTÄS SITTEN???!!!  Normaalin, terveen ja viriilin miehen merkki että pimbsloora kiinnostaa. Aivan turhaa demariämmien ulinaa taas vaihteeksi.

Vierailija
150/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuolla lapsia ja lapsenlapsia

Vierailija
151/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa näkyy ainakin osa

Ja 

Tällainen on sopivaa persujen maailmassa. Minkäs teet.

Vierailija
152/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin opiskeluaikana tekemisissä tämän miehen kanssa. Erittäin sosiaalinen juttumies, uskon kyllä että hän on ihan puhtaasti huumorimielellä näitä asioita heittänyt.

"No et kai sinä nyt leikistä suutu." Pölvästi.

"Niih, en edes dick pickejä lähettänyt, siinä on vissi ero sitten."

Vierailija
153/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei ole kysymys yksityishenkilö Rautiaisesta, vaan hän käyttää sivuja Rääkkylän kunnanjohtajana ja edustaa Rääkkylän kuntaa ja sen kuntalaisia ja niitä arvoja, mitä kunta edustaa. Ja hän on osallistunut sivujen päivitykseen työaikana. Ja nämä tiedot näkyvät, kun avaa sivun. 

Rautiainen on tehnyt valtavaa vahinkoa kunnan maineelle ja imagolle. 

Höpöhöpö, Rääkkylähän on saanut tapauksen myötä huomattavasti positiivista mainetta ja sen imago on ainoastaan parantunut.

Kuinka moni edes tiesi Rääkkylän olemassaolosta ennen Rautiaisen onnistunutta ja kaukonäköistä markkinointikampanjaa?

Rautiainen on nostanut Rääkkylän maailmankartalle.

Hieno mies.

Hieno mies on jo ex-kunnanjohtaja ja matkalla Kainuuseen fanttasioineen, nuolemaan haavojaan. 

Vierailija
154/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa näkyy ainakin osa

Ja 

Herää kysymys ihmisen arvostelukyvystä ja mielente

Vastaava hölmöily voisi tehdä sinullekin ihan hyvää. Muiden mielipiteiden ei kannata antaa ohjailla omaa elämää liiaksi. Jos yhtään. Muuten sitä on äkkiä lintuna oman häveliäisyyden häkissä.

Vierailija
155/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rääkkylän kunnanhallitus käsittelee asiaa maanantaina.

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000010281297.html

Vierailija
156/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että tiedän useampia kunnanjohtajia (samaan aikaan oli Sanna Marinkin opiskelemassa ja ryyppäämässä meidän kanssa ja oli ihan samanlainen, yhtä ärsyttävä kuin nykyäänkin..vähemmän tietty neste hatussa kyllä kuin nykyisen pm-kauden jälkeen) ja he ovat aika reppania ja raukkoja. Ainakin opiskelu-aikana. Silti monesta räkänokasta (ilman mitään työkokemusta) on tullut pienen paikkakunnan kunnanjohtaja. Kyllä tuo toiminta on itsekästä ja laiskuudesta juontavaa. Taitaa olla töissä tylsää - vaikka siellä ollaan kuntalaisia varten noilla palkoilla. 

Vierailija
157/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapautettu työtehtävästä. Maanantaina kokoontuu kunnanhallitus ja antaa lopullisen päätöksen. 

Siinä setämies sai mitä tilasi. 

Vierailija
158/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapautettu työtehtävästä. Maanantaina kokoontuu kunnanhallitus ja antaa lopullisen päätöksen. 

Siinä setämies sai mitä tilasi. 

Pellemaailmaa parhaimmillaan. No onneksi kalifaatti nousee hitaasti mutta varmasti.

Vierailija
159/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli hyvä kun se yks pervoilija setämies heitettiin omista juhlistaan pihalle kun heitti vähän törkeää läppää naisteekkareiden kustannuksella Tampereella. Hahaha!

Vierailija
160/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnan kannattaisi nyt sopia millä ehdoilla kj lähtee.  Ikänsä puolesta hän voi jäädä jo eläkkeelle.

Siihen riittää luottamuspula. 

Kunnanjohtajien tehtävä perustuu johtajasopimukseen ja on työlainsäädännön ulkopuolella. 

Suuremmatkin johtajat joutuvat jättämään työnsä kesken työpäivän.