Parhaat säästövinkit: Vaihdoin vessapaperin ilmaisjakelulehteen
Tiskit hoidan kylmällä vedellä. Vessan vedän vain ison asian jälkeen.
Tässä uusimmat oivallukseni.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100 vuotta sitten oli ihanaa ja ylellisyyttä, jos oli paperia pyllyn pyyhkimiseen. Kuninkailla ja rikkailla oli tähän varaa.
Huussissa kyllä painettu paperilehteä käytettiin tyyliin 70-80 luvulla. Huussit ja vesiklosetit kandee pitää erillään kaikesta ego/säästämis hömpästä:) Maalaisjärjelä pääsee pitkälle!
Alapeukuttajalle tiedoksi, että huussi on eriasia, kun vesisäiliöllä varustettu wc-istuin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä muutamia
Yhdestä nessusta saa monta nenäliinaa. Siinä on neljä kerrosta ja ne kun erottelee, riittää pitkäksi aikaa nokkaliinoja.
Päiväkahvin voi keittää aamun vanhoista puruista. Niistä irtoaa vielä makua.
Turha ostaa huuhteluaineita. Korkillinen pöytäetikkaa pyykin sekaan.
Vanhat lahot vaatteet voi leikata siivousräteiksi ja autotalliin
Hyi että, miten joku voi pitää puhtaana ja raikkaana etikalla haisevia vaatteita, pyyhkeitä ja lakanoita? Vaikka tykkään etikkakurkuista ja -punajuurista en kyl haluis sitä lemua koko ajan haistella. Varmasti koiratkin ulkoillessa kiertää kaukaa. Hyh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kaivoin itselleni maakuopan. Syön lunta ja kaarnaa. Joo, tiedän, että kaarnaa ei saa syödä ilman maanomistajan lupaa. Nälkä oli vain niin kova, vaikka imeskelin kiviä. :(
Siinä taas yksi yhteiskunnan loinen, joka kehtaa syödä kaarnaa metsänomistajien puista.
Ai saakeli. :D Eikä tämä edes ole kaukana totuudesta.
Loppui tossa vessapaperi mutta löysin vajaan paketin jouluservettejä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä muutamia
Yhdestä nessusta saa monta nenäliinaa. Siinä on neljä kerrosta ja ne kun erottelee, riittää pitkäksi aikaa nokkaliinoja.
Päiväkahvin voi keittää aamun vanhoista puruista. Niistä irtoaa vielä makua.
Turha ostaa huuhteluaineita. Korkillinen pöytäetikkaa pyykin sekaan.
Vanhat lahot vaatteet voi leikata siivousräteiksi ja autotalliin
Mihin ihmeen autotalliin? Ei minulla ole autoa eikä talliakaan?
Vierailija kirjoitti:
Miehet runkatkaa suihkussa niin ei kulu paperia
Jassoo. Ja vesi ei maksa mitään?
Minä käyn laittamassa ruokaa lämmönjakohuoneen lämmönsiirtimessä. Kanamunat kypsyy hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Minä vedän vessan vain kerran kuukaudessa ja käytän vanhaa villasukkaa menkkarättinä.
Hienoa. Moni köyhä ei edes tajua, että villa puhdistuu tuulettamalla.
Keitän kupillisen vettä ja lisään siihen kahvinpuruja. Tämän jälkeen vedän risaiset sukkahousuni pääni päälle ja juon kahvin niiden läpi. Näin olen säästänyt yhden suodatinpussin
Hesarin sunnuntai painos,siinä vuoden wc paperit.
Vierailija kirjoitti:
Siemenneste kokkeloituu suihkun lattialle ja siemenet kiljuvat kauhusta nähdessään naisen dumbo-korvat
Minä aloin kulkea kotona aina alasti niin ei vaatteet kulu. Ulkona on joskus pakko käydä ja töihin pitää mennä, otan niin pitkiä askelia kuin voi, niin kengät kuluu vähemmän.
Minä syön nykyään vain perunaa ja kaurapuuroa. Vaatteet teen tilkuista, mitkä leikkelen vaatteista, jotka roikkuvat pyykkinaruilla. Omatuntoni ei anna periksi varastaa kokonaista vaatetta. :(
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn laittamassa ruokaa lämmönjakohuoneen lämmönsiirtimessä. Kanamunat kypsyy hyvin.
Mistä olet saanut kananmunia?
Mulla on pussi suojalaseille tehty,miljoona mälliä ammuttu,vielä kestää.
Vierailija kirjoitti:
Minä aloin kulkea kotona aina alasti niin ei vaatteet kulu. Ulkona on joskus pakko käydä ja töihin pitää mennä, otan niin pitkiä askelia kuin voi, niin kengät kuluu vähemmän.
Jopas on otsaa. Kyllä jalat kylmään tottuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet saanut kananmunia?
Leikkaan styroksista palloja, ja työnnän sisään keltaisia liituja. Kun ne sulaa, näyttää melkein oikealta.
Liituja varastan päiväkodista.
Varastin elämäni ensimmäisen kerran kaupasta. Olen 62v nainen, työtön. Häpeän, mutta oli pakko.