Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadonnut seksilelu

Vierailija
07.03.2024 |

Onko muille käynyt vastaavaa? 

Olen ja olemme yhdessä mieheni kanssa käyneet läpi kaikki paikat talossa

-hämmentynyt

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pettää? Käyttänyt lelua toisen kanssa ja jäänyt sinne

En millään jaksa uskoa tähän vaihtoehtoon. Mieheni on itse etsinyt lelua, vielä enemmän kuin minä. Ja kuka veisi käytetyn lelun toiselle. 

Vierailija
22/25 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hajottanut sen omissa leikeissään ja ei uskalla tunnustaa.Hävittänyt sen ettet ihmettelisi ja kyselisi. Filmaa sinulle etsivänsä.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies hajottanut sen omissa leikeissään ja ei uskalla tunnustaa.Hävittänyt sen ettet ihmettelisi ja kyselisi. Filmaa sinulle etsivänsä.. 

Paljon mahdollista se. 

Vierailija
24/25 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinhuoltaja 16 vuotiaalle tyttärelleni.. Statisfayerini oli kadonnut kaapistani enkä löytänyt mistään. Sitten pengoin tyttären huoneen hänen ollessaan koulussa ja sieltähän se löytyi. Koulusta tullessaan otin puheeksi , että onko sulla joku mun juttu. Hän meni punaiseksi ja tunnusti ottaneensa sen. Sanoin ei se mitään, tilaan itselle uuden ja jos haluat jotain tilataan samalla. Tyttäreni aukesi ja sanoi haluavansa hieromasauvan. Siitä lähtien olemme puhuneet asioista ja mielestäni hyvä asia kun olemme avoimia. Ritu.

Vierailija
25/25 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksinhuoltaja 16 vuotiaalle tyttärelleni.. Statisfayerini oli kadonnut kaapistani enkä löytänyt mistään. Sitten pengoin tyttären huoneen hänen ollessaan koulussa ja sieltähän se löytyi. Koulusta tullessaan otin puheeksi , että onko sulla joku mun juttu. Hän meni punaiseksi ja tunnusti ottaneensa sen. Sanoin ei se mitään, tilaan itselle uuden ja jos haluat jotain tilataan samalla. Tyttäreni aukesi ja sanoi haluavansa hieromasauvan. Siitä lähtien olemme puhuneet asioista ja mielestäni hyvä asia kun olemme avoimia. Ritu.

🤢🤢🤢 , niin varmaan. "Ritu."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän