Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Help! Jääkö tikkien ompelusta aina näin karseat jäljet?!

Vierailija
07.03.2024 |

Mulle jouduttiin tikkaamaan haava, joka tuli näkyvälle paikalle. Tikkejä laitettiin viisi ja poistettiin viikon sisään. Jääkö siitä haavasta tulleen arven lisäksi myös ne tikeistä tulleet pienemmät arvet sen haaan ympärille?!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ainakin jäi, näytän Frankensteinin hirviöltä. 

Eihän...tosi kamalaa jos jää. En oikein ymmärrä miksi siihenkin tulee arvet

Et ymmärrä, miksi ihoon tulee arpi siihen kohtaan, mihin on tehty neulalla reikä?

Vierailija
22/28 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu osittain haavan paikasta, osittain tekijästä, osittain ihon laadusta. Plastiikkakirurgi on tehnyt siistimmät tikkaukset luomen poistossa kasvoilla eli ei näy mitään. Toiseksi siistein on sektiohaava. Sitten on muuta "kirkkovenettä" muistuttava luomen poistiarpi selässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli otsassa 2 tikkiä

2v meni että aronian huomaamaton

vie aikaa 

meikkiä sen aikaa 

Vierailija
24/28 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi arvet näyttää miehillä komeilta mutta naisilla rumilta? Vaadin tasa-arvoa!

Vierailija
25/28 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selästäni poistettiin joulukuussa luomi. Nyt se arpi näyttää kirkkoveneeltä.

Vierailija
26/28 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noista luomien poistoista tuleekin aina kaikille kunnon kirkkoveneet, mutta sit esim sektioarvet on paljon siistimpiä?

Vierailija
27/28 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten noista luomien poistoista tuleekin aina kaikille kunnon kirkkoveneet, mutta sit esim sektioarvet on paljon siistimpiä?

Luomen poiston suorittaa joku tk:n yleislääkäri, sektion tms. leikkauksen tekee kirurgi.

Vierailija
28/28 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luomen poiston suorittaa joku tk:n yleislääkäri, sektion tms. leikkauksen tekee kirurgi.

Sektiot tekee yleensä gynekologi. Olin sektiossa hereillä ja sanoin, että arpien kanssa on ollut ongelmaa, että jos jotenkin pystyy tikkauksella vaikuttamaan asiaan niin olisin kiitollinen. Haavani suljettiin  sellaisella pitkällä yhtenäisellä tikillä, jossa oli solmu alussa ja solmu lopussa. Koulun käsityötunilla käytettiin ko. ompelutyyliä 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän