Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä on nyt ne, jotka varoittelivat pörssin rommauksesta?

Vierailija
07.03.2024 |

Nyt ei ole pitkään aikaan täällä pyörinyt niitä huutelijoita joiden mielestä pörssi romahtaa näillä näppäimillä. Ei ole näkynyt heitä, joiden mielestä sijoittaminen on pelkkää huijausta, jolla on tarkoituksena saada tavisten rahat rikkaille. Kun kurssit laskivat pahasti pari vuotta sitten niin täällä vilisi ihmisiä kyselemässä että mites nyt suu pannaan kun kaikki rahat katoaa ja korttitalo romahtaa.

Mihin olette piiloutuneet? Omaan kuopaan vetämään henkeä jotta energiaa riittää taas seuraavalla kerralla kun kurssit putoaa? Vai mitä ihmettä on tapahtunut?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Lehtoa, se on nyt halpaa kuin saippua.

Ai että ostit silloin kun se maksoi 12 euroa osake, no voi harmi.

Vierailija
2/9 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä harmittaa. 

Myivät sijoituksensa kun niistä sai vielä vähän voittoa ja koittivat saada muut mukaan samaan juoneen.

Nyt on kurssit nousseet reippaasti ja osinkokevät näyttää kivalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan mitätttömistä pikkusijoituksista tullut yli näköjään satanen voittoa kolmessa kuukaudessa. En sijoita itse, vaan olen ulkoistanut homman. Ei nyt näytä romahdukselta tällä hetkellä. Koskaan aiemmin ei ole ollut näin paljon plussaa. 

Vierailija
4/9 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne taas löytää pelipaikoille kertomaan että mitä minä sanoin kun kurssit pikkusenkin niiaa.

Vierailija
5/9 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan mitätttömistä pikkusijoituksista tullut yli näköjään satanen voittoa kolmessa kuukaudessa. En sijoita itse, vaan olen ulkoistanut homman. Ei nyt näytä romahdukselta tällä hetkellä. Koskaan aiemmin ei ole ollut näin paljon plussaa. 

Ei näytä romahdukselta ei, nyt ollaan hyvässä nousukiidossa. Pari vuotta sitten oli eri meininki ja paniikki kova.

Vierailija
6/9 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tasain väliajoin käy huutelemassa niin joskus se varmaan tärppää.

Vierailija
7/9 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhä kohta rommaa. Ei tää hyvältä näytä.

Vierailija
8/9 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA indeksirahasto tuotti viime vuonna10321 euroa ja nostin manit pois.

Sama rahasto alkuvuodesta jo nyt noin 1400 euroo plussalla.

Nyt on taas rahaa tehdä muutama 2 viikon all inclusive matka Egyptiin

Vierailija
9/9 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit sijoittanut fortune 500 90 luvulla 1000 euroa niin olisit moninkertainen miljönääri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi