Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimolla miesystävä

Vierailija
07.03.2024 |

Ihan täysin luvalla, jopa toiveeni.

Tästä ei olla hiiskuttu kenellekään.

Yhdestä kauniista vaimosta riittää kahdellekin.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sanonut jo vuosia sitten rouvalle, että jos kotona ei saa tarpeeksi tai haluaa kokeilla erilaista, niin on vapaa kokeilemaan muitakin, kunhan se ei ole minulta pois.

Vielä ei ole tarttunut tilaisuuteen, mutta selvästi ajatus on jäänyt muhimaan. Kokeilee jos haluaa, en pakota tai painosta, enkä myöskään kiellä. 

Sama täällä. Vaimo tietää että eroa en ota mikäli vaimo käy vieraan miehen pantavana. Se voisi jopa virkistää meidän seksielämää.

Surullista että seksielämäsi tarvitsee virkistystä. Mun ei tartte, on ihan virkeää vaikka ollaan 25v. Oltu yhdessä. Ollaan tehty jotain oikein.

Vierailija
22/34 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sanonut jo vuosia sitten rouvalle, että jos kotona ei saa tarpeeksi tai haluaa kokeilla erilaista, niin on vapaa kokeilemaan muitakin, kunhan se ei ole minulta pois.

Vielä ei ole tarttunut tilaisuuteen, mutta selvästi ajatus on jäänyt muhimaan. Kokeilee jos haluaa, en pakota tai painosta, enkä myöskään kiellä. 

Sama täällä. Vaimo tietää että eroa en ota mikäli vaimo käy vieraan miehen pantavana. Se voisi jopa virkistää meidän seksielämää.

Surullista että seksielämäsi tarvitsee virkistystä. Mun ei tartte, on ihan virkeää vaikka ollaan 25v. Oltu yhdessä. Ollaan tehty jotain oikein.

Joo se on surullista. Mutta kiva että sulla menee hyvin. Miten toi kommenttisi mua helpottaa???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, jos on molempien hyväksymä asia.

Itselläni olisi omana ehtona se, ettei huutele asiasta pitkin maita ja mantuja sekä ettei tuo tauteja kotiin. Ei olla kyllä tietääkseni sitä vaimon puolelta harrastettu...mutta, mistäs sitä koskaan voi olla liian varma.

Niin, tämä siis yli 35 vuoden yhdessäolon jälkeen, elämässään paljon nähneenä ja riittävästi jo itsekin saaneena henkisesti ja fyysisesti isokokoisena vahvana miehenä; Tämä lisäys niille, jotka pitävät vieraiden rakastajien pitämistä heikkojen ja luuserien puolisoiden harrastuksena.

Vierailija
24/34 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni olisi omana ehtona se, ettei huutele asiasta pitkin maita ja mantuja sekä ettei tuo tauteja kotiin. Ei olla kyllä tietääkseni sitä vaimon puolelta harrastettu...mutta, mistäs sitä koskaan voi olla liian varma.

Niin, tämä siis yli 35 vuoden yhdessäolon jälkeen, elämässään paljon nähneenä ja riittävästi jo itsekin saaneena henkisesti ja fyysisesti isokokoisena vahvana miehenä; Tämä lisäys niille, jotka pitävät vieraiden rakastajien pitämistä heikkojen ja luuserien puolisoiden harrastuksena.

Henkinen luuseri sinä olet. Ja se on kaikista pahinta. Mikä se sellainen mies muka on, joka ei kykene naistaan tyydyttämään ja pitämään kuumana. Luuseri se sellainen mies on.

Vierailija
25/34 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkinen luuseri sinä olet. Ja se on kaikista pahinta. Mikä se sellainen mies muka on, joka ei kykene naistaan tyydyttämään ja pitämään kuumana. Luuseri se sellainen mies on.

Oleta sinä vaan omiasi. Ihan vapaasti.

Vierailija
26/34 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastraatio fantasiaa....ooh

Vierailija
27/34 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä varmasti on yhtä monta kuin ihmistäkin, ei se minun mielestä kenestäkään luuseria tee jos oma puoliso välillä nauttii seksistä muidenkin kanssa.

Meillä on yli 25v avioliittovuoden aikana vaimoa pannut satunnaisesti useampikin mies, joko siten että vaimo laittaa viestin että jää jonkun luo tai että kertoo sitten aamulla.

Rouva pysyy iloisena ja pirteänä kun laukeaa välillä muidenkin kanssa, meillä oma seksielämä myös sujuu todella hyvin

-J-

Vierailija
28/34 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa. Olisipa itselläni tuollainen vaimo. Olen kyllä hänelle sanonut useastikin, että minulle sopisi hyvin jos hän haluaisi virkistyä vieraissa ja ottaa rakastajan tai vaikka useampiakin, mutta ei. No, hänhän asiasta tietysti päättää.

Vierailija
29/34 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on muutama miesystävä, mutta mieheni ei tiedä heistä. Miehellänikin saattaa olla naisystävä, josta en tiedä.

Mieheni on sitä mieltä, ettei se järvi soutamalla kulu, joten nautin todella paljon siitä, kun levitän reiteni miesystävilleni ja tunnen heidän kielensä ahnehtimassa turpeaa ja kostunutta pilluani. Yleensä lähden tapaamisista pillu hyvin kirnuttuna ja siemeniä täynnä.

Järvi voi kyllä saastua, jopa KUOLETTAVASTI

Vierailija
30/34 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteitä varmasti on yhtä monta kuin ihmistäkin, ei se minun mielestä kenestäkään luuseria tee jos oma puoliso välillä nauttii seksistä muidenkin kanssa.

Meillä on yli 25v avioliittovuoden aikana vaimoa pannut satunnaisesti useampikin mies, joko siten että vaimo laittaa viestin että jää jonkun luo tai että kertoo sitten aamulla.

Rouva pysyy iloisena ja pirteänä kun laukeaa välillä muidenkin kanssa, meillä oma seksielämä myös sujuu todella hyvin

-J-

Oletko itse myös pannut muita naisia?

Vierailija
31/34 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa odotellessa. On se hienoa tehdä sitten kotitöitä yksin kun vaimosi löytää sinua paremman. Voimia siihen tilanteeseen.

Vierailija
32/34 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo palaa kotiin omankullan kainaloon käytettynä

Vierailija
33/34 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kans vaihteeksi paneskelemassa mysteeri naista, tästä vaimo ei tiedäkkään.

Vierailija
34/34 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus parisuhteen alkuvuosina hairahtunut kännissä vierasta naista panemaan ja vielä paljaalla, en halunnut salaisuuden jäävän väliin joten miehekkäästi kerroin puolisolle miten pääsi käymään. Usean kuukauden seksitaukohan siitä seurasi, mutta avoimesti kertomani moka annettiin lopulta anteeksi. Tuolloin annoin puolisolle luvan harrastaa seksiä halutessaan vieraan ihmisen kanssa, kunhan kertoo etukäteen tai jälkikäteen niin tehneensä. Ei ole vielä tähän mennessä parissa vuosikymmenessä vieraissakäyntikorttiaan lunastanut, mutta mistä sitä tietää tulevasta. Ajatus siitä että kävisi panettamassa itseään vieraan kanssa kiihottaa kyllä, mutta ei tunnu puolisoa kiinnostavan edelleenkään ja seksielämämme kotona on aika aktiivista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi