Miksi miehet eivät tule enää iskemään missään?
Yökerhossa, baarissa, ravintolassa, kuntosalilla... ihan itsekseen saa olla. Alkaa tämä sinkkuna oleminen jo tympimään. :( Miksi ette miehet tule enää iskemään missään?
Kommentit (313)
Ärsyttävintä on jos joku ihana mies katselee selkeästi kiinnostuneena muttei kuitenkaan uskaltaudu tulemaan jutulle. Ja sitten ne tulevat jotka eivät itseäni kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Ihme vässyköitä. Mua ei ole haitannut jos mies on tehnyt lähempää tuttavuutta.
Laita lappu otsaan että sinua saa miehet lähestyä ja et ole metoo-Merja.
Kerro missä olet, tulen kukkapuskan kanssa ovellesi.
Miksi minun pitäisi lähestyä? Pystyn kyllä hinkkaamaan meisseliä omin käsin kotona, jos alkaa kihelmöidä liskoaivoissa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun aloin laskemaan, niin minua on miehet (6) iskeneet useammin kuin naiset (1).
M46
Well, there's your problem 😂😂.
Jos huomasit sen mies vuorokauden naisena -ketjun niin suurin osa miesten vastauksista oli haaveilua toisista miehista. Selittaa paljon.
Olen yli 50 ja naimisissa. Minua kyllä on yritetty iskeä vähintään kerran vuodessa, viimeisin pari viikkoa sitten. Kun olen kieltäytynyt lähemmästä tuttavuudesta, on minulta toki pyydetty anteeksi ja pahoiteltu. Ravintoloissa en ole käynyt vuosikymmeniin, iskemisyritykset ovat tapahtuneet ihan ruokakaupassa, ostoskeskuksessa, pyörätiellä jne. En pukeudu huomiota herättävästi, en ole hoikka, en meikkaa...
Iskekää niiltä metoowokettajilta ensin hampaat kurkkuun. Sen jälkeen me tullaan taas iskemään teitä niinkuin vanhaan hyvään aikaan.
Your call.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävintä on jos joku ihana mies katselee selkeästi kiinnostuneena muttei kuitenkaan uskaltaudu tulemaan jutulle. Ja sitten ne tulevat jotka eivät itseäni kiinnosta
Mikset mene itse juttusille?
Vierailija kirjoitti:
No, miksi et itse mene sen ihanan miehen juttusille?
Kulttuuri ja laki muuttunut epäedulliseen suuntaan. Vaikuttaa varmasti joidenkin pariutumiseen.
Nykypäivä on mennyt vähän hektisemmäksi. Jos ei naista saa napsauttamalla sormiaan niin antaa olla. Ei maksa vaivaa.
Ne, jotka saa naisia napsauttamalla sormiaan (top 5%), ei vaivaudu panemaan seiskaminnoja.
Metoo ja kaikenmaailman seksuaalisen ahdistelun kiristykset. Se on flikat sillä lailla, että jos naiset ei lähestyä miehiä niin ilman jäätte. Ihan turha kuvitellaankaan, että me miehet lähestyttäisiin teitä ennenkuin metoo on kuopattu ja kaikki miesten häirintäpykälät on poistettu. Sodassa ja rakkaudessa ei ole sääntöjä eikä niitä pitäisi olla miesten ja naisten välisessä kanssakäymisessäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ujostuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei uskalla m34,mee too
Mikä hel.vetti on mee too?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ujostuttaa.
Ujostuttaa ja jännittää se miehiäkin
Kun menin nuorena iskemään miehiä, niin minua luultiin mieheksi. Olen niin ruma nainen.