Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät tule enää iskemään missään?

Vierailija
07.03.2024 |

Yökerhossa, baarissa, ravintolassa, kuntosalilla... ihan itsekseen saa olla. Alkaa tämä sinkkuna oleminen jo tympimään. :( Miksi ette miehet tule enää iskemään missään?

Kommentit (313)

Vierailija
21/313 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvoisuudestaan tietoinen nainen iskee tietysti itse, jos siltä tuntuu..

Kun menin nuorena iskemään miehiä, niin minua luultiin mieheksi. Olen niin ruma nainen.

Vierailija
22/313 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävintä on jos joku ihana mies katselee selkeästi kiinnostuneena muttei kuitenkaan uskaltaudu tulemaan jutulle. Ja sitten ne tulevat jotka eivät itseäni kiinnosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/313 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme vässyköitä. Mua ei ole haitannut jos mies on tehnyt lähempää tuttavuutta.

Laita lappu otsaan että sinua saa miehet lähestyä ja et ole metoo-Merja.

Vierailija
24/313 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro missä olet, tulen kukkapuskan kanssa ovellesi.

Vierailija
25/313 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi lähestyä? Pystyn kyllä hinkkaamaan meisseliä omin käsin kotona, jos alkaa kihelmöidä liskoaivoissa.

Vierailija
26/313 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yli 25v? 

Vierailija
27/313 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaikuta onnelliselta.

Vierailija
28/313 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun aloin laskemaan, niin minua on miehet (6) iskeneet useammin kuin naiset (1).

M46

Well, there's your problem 😂😂.

Jos huomasit sen mies vuorokauden naisena -ketjun niin suurin osa miesten vastauksista oli haaveilua toisista miehista. Selittaa paljon.

Vierailija
29/313 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 50 ja naimisissa. Minua kyllä on yritetty iskeä vähintään kerran vuodessa, viimeisin pari viikkoa sitten. Kun olen kieltäytynyt lähemmästä tuttavuudesta, on minulta toki pyydetty anteeksi ja pahoiteltu. Ravintoloissa en ole käynyt vuosikymmeniin, iskemisyritykset ovat tapahtuneet ihan ruokakaupassa, ostoskeskuksessa, pyörätiellä jne. En pukeudu huomiota herättävästi, en ole hoikka, en meikkaa...

Vierailija
30/313 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskekää niiltä metoowokettajilta ensin hampaat kurkkuun. Sen jälkeen me tullaan taas iskemään teitä niinkuin vanhaan hyvään aikaan.

Your call.

Vierailija
31/313 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua menettää kasvojani

Vierailija
32/313 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on mies :D 

Vierailija
33/313 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävintä on jos joku ihana mies katselee selkeästi kiinnostuneena muttei kuitenkaan uskaltaudu tulemaan jutulle. Ja sitten ne tulevat jotka eivät itseäni kiinnosta

Mikset mene itse juttusille?

Vierailija
34/313 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, miksi et itse mene sen ihanan miehen juttusille?

Vierailija
35/313 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuuri ja laki muuttunut epäedulliseen suuntaan. Vaikuttaa varmasti joidenkin pariutumiseen.

Vierailija
36/313 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivä on mennyt vähän hektisemmäksi. Jos ei naista saa napsauttamalla sormiaan niin antaa olla. Ei maksa vaivaa.

Ne, jotka saa naisia napsauttamalla sormiaan (top 5%), ei vaivaudu panemaan seiskaminnoja.

Vierailija
37/313 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metoo ja kaikenmaailman seksuaalisen ahdistelun kiristykset. Se on flikat sillä lailla, että jos naiset ei lähestyä miehiä niin ilman jäätte. Ihan turha kuvitellaankaan, että me miehet lähestyttäisiin teitä ennenkuin metoo on kuopattu ja kaikki miesten häirintäpykälät on poistettu. Sodassa ja rakkaudessa ei ole sääntöjä eikä niitä pitäisi olla miesten ja naisten välisessä kanssakäymisessäkään.

Vierailija
38/313 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ujostuttaa.

Vierailija
39/313 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei uskalla m34,mee too

Mikä hel.vetti on mee too? 

Vierailija
40/313 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ujostuttaa.

Ujostuttaa ja jännittää se miehiäkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi