Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, tasan viikon päästä on jälleen Pihvi- ja suihinottopäivä!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin eilen vaimolle läpällä, että kohta on muuten taas se blowjob and steak päivä. Vaimo siihen, että "vai niin", ja ei siitä sen enempää juteltu. Vähän jäi harmittamaan, että vaikka läpällä heitin, niin oli siinä silti pieni toive piilotettuna, mutta asia vaiettiin kuoliaaksi. Tänä aamuna sain sitten todellisen yllätyksen, ekaa kertaa sitten kahden vuosikymmenen kiimaisen seurusteluajan jälkeen, vaimo herätti mut suihinotolla, ja otti pitkään ja väsymättä suihin kunnes laukesin suuhun. Ja ekaa kertaa pitkään aikaan, ei myöskään sylkenyt tai valuttanut pois. Eli päivä toteutui ja tuli yllättäen viikon etuajassa. Olen vieläkin ihan taivaisssa.

Vierailija
22/26 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni saa kumpaa vain ihan pyytämällä. Tosin ei se nykyään pihvistä niin paljon tykkää kuin nuorempana. Mutta saisi toki, jos tahtoisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkittävä juhlapäivä, josta en ole ollut edes tietoinen! Kerrankin joku ystävällisrsti valistaa tällaista tietämätöntä miestä. Kyllähän tuo ois ihan unelma viettää kivan naisen kanssa! Toivotaan, että otetaan viralliseksi liputuspäiväksikin, että ihmiset ymmärtäisivät päivän tärkeyden. Kaupoissa vois olla myös pihvitarjouksia juhlapäivän edellä!

Vierailija
24/26 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kasvissyöjä ja kokkaan hyvää kasvisruokaa sille joka päivä. Itse syön pihviä sitten ravintolassa. Suihinoton annan kyllä mielelläni.

Vierailija
25/26 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääpä ehdottaa vakipanolle tapaamista ensi viikon torstaina niin voin toteuttaa tuon suihinotto-osuuden. Toki en loppuun asti ota suihin koskaan koska mies haluaa laueta pilluun. :D 

Mitä sä siltä kyselet, että mihin haluaa laueta. Sen kun imet loppuun saakka.

No itse asiassa mäkin haluan, että mies laukeaa mun pilluun. Ei mulle riitä pelkkä sormettaminen ja nuoleminen vaan haluan kullin mun pilluun. Seksi tuntuu jotenkin täydeltä kun se loppuu siihen kun laukeaa mun sisälle. Pidän ajatuksesta, että osa miehen spermasta jää mun sisälle vielä. Ja ei, ei ole raskaus haaveena vaan mulla on ihan ehkäisy käytössä.

Vierailija
26/26 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ap:lla on grilli, niin voitte pitää poikain saunaillan, saatte herkutella paistetulla ja raa'alla lihalla ihan keskenänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan