Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joita ei löydy netistä?

Vierailija
07.03.2024 |

Ei yhtään artikkelia tms. nimelläni, ei sometiliä omalla nimellä, ei mitään. Olen käyttänyt nettiä aktiivisesti yli 25 vuotta, ja joskus on ollut joku oman nimen profiili, mutta ei enää vuosiin. Muita kaltaisiani? Ja syitä siihen, ettei sinua "ole" netissä? Minulla ihan vaan se, että tykkäsin anonyymistä netistä aikoinaan, ja mm. Facebookia kokeiltuani en vaan saanut mitään irti siitä somesta, mihin maailma on nykyään kallistunut.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nimen jos googlaa niin tulee tunnettu julkisuuden henkilö. Minusta ei ole mitään kuvia/tietoja

Vierailija
22/37 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaako muut nettiä 15-20v sitten? Oli jotenkin parempi meininki

Kyllä kaipaan. Nyt on ihan liikaa trolleja, haukkumista ja törkyä - kuten tälläkin palstalla.

En ole ikinä ollut somessa tai muutenkaan naamallani esillä. Arvostan yksityisyyttäni.

"Tai muutenkaan naamallaan esillä", käytkö siis pussi päässä ulkona asioilla, lääkärissä ym. Mahtaa olla haasteellista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei löydy muakaan. Kuulemma oli etsitty luokkakokousasioissa, mutteivät löytäneet, mikä on siis vaan hyvä asia.

Mites ihmiset löysivät luokkakokouksiin ennen kun oli kaikkia sometilejä? Ja eikö nykyään ole enää sellaista keinoa käytössä?

No puhelimella mulle ennen soitettiin, nyt ei siis ilmeisesti numeroakaan enää löytynyt. Hyvä juttu, koska ei vois vähempää kiinnostaa.

Mut entä jos numero oli vaihtunut? 

Vierailija
24/37 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole myöskään. En kerta kaikkiaan ole koskaan jaksanut kiinnostua... 

N55

Vierailija
25/37 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi joka ei koskaan ole yhtään tiliä luonut. En ole ollenkaan epäsosiaalinen, enkä usko että netissä elämäänsä esittelevät ovat sosiaalisia, päinvastoin. Helppo esittää tapaamatta oikeassa vuorovaikutuksessa ketään.

Mä paitsi kirjoittelen sähköposteja ystävieni ja sukulaisteni kanssa myös tapaan heitä ihan kasvokkain.

Vierailija
26/37 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löydyn, mutta en oikealla nimelläni. Kuka puupää käyttää omaa nimeään somessa.

Sellainen jolla ei ole mitään salattavaa tai laittomia kytköksiä

Itse saan paljon epätoivottavia ahdistelijoita, työpaikkasavustajia, kateellisia juoruajia ja vainoajia, vaikka minulla ei ole mitään salattavaa eikä laittomia kytköksiä. 

Vierailija
27/37 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei löydy muakaan. Kuulemma oli etsitty luokkakokousasioissa, mutteivät löytäneet, mikä on siis vaan hyvä asia.

Mites ihmiset löysivät luokkakokouksiin ennen kun oli kaikkia sometilejä? Ja eikö nykyään ole enää sellaista keinoa käytössä?

No puhelimella mulle ennen soitettiin, nyt ei siis ilmeisesti numeroakaan enää löytynyt. Hyvä juttu, koska ei vois vähempää kiinnostaa.

Turha minulle soitellakaan. Joko en vastaa tai lyön luurin korvaan.

Vierailija
28/37 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin, kun ihmiset vielä lukivat sanomalehtiä, laitettiin ilmoitus lehteen. 

Vierailija
29/37 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nimen jos googlaa niin tulee tunnettu julkisuuden henkilö. Minusta ei ole mitään kuvia/tietoja

En ole tunnettu ihminen, mutta ihan jo lapsuudesta asti ympärilläni pyörii kaikenlaisia hulluja, ahdistelijoita, vainoajia, vakoojia, etsiviä, itsensäpaljastajia, namusetiä, murtomiehiä. sarjamr haa jia, sotilaita, toimittajia, parittajia, poliitikkoja, vain taivas rajana. En tiedä miksi, en ole julkisuuden henkilö.

Vierailija
30/37 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuin hullumagneetti, joka imee sienen tavoin kaikki hullut itseensä. En tiedä miksi. En ole julkisuuden henkilö. 

Vierailija
31/37 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy minuakaan. Tosi moni ilmoitti jo alkuun, ettei jaksa pitää yhteyttä, koska minulla ei ollut halua ties ja mihin naamakirjoihin ja muihin. Piti vähän hymähtää. Jos se on syy kaveruuden/tuttavuuden/ystävyyden katkaisulle, niin eipä ollut merkitystä.

Itse arvostan ennemmin soittamista tai tapaamista. Harva vain enää haluaa sellaista. Vähintään selfieitä pitää napsia koko ajan tai kurkkia sitä omaa somea 30s välein.

Eikö missään ole väylää, jossa ns. normaalit ihmiset voisivat tavata toisiaan? Ei luultavasti, koska siihenkin tarvittaisiin  sometili...

Vierailija
32/37 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole facessa koskaan ollut, ja kun ois siihen jäänyt vihdoin aikaa lasten kasvettus ja opintojen ( uusi ammatti) jälkeen, niin se oli  jo out. Eli liityin instaan vuonna 2015, siinä toustaiseksi oon . Tiktokissa on tili , jota käytän muiden  seuraamiseen. Itellä on vain kolme seuraajaa koska kaverit ei oo siellä  vielä

Vierailija
33/37 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha minulle soitellakaan. Joko en vastaa tai lyön luurin korvaan.

Joo joo tajutaan että SUA ei kiinnosta, mutta ei kyse olekaan just susta, vaan yleisesti, herranjestas... 

Vierailija
34/37 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy minuakaan, en ole edes somessa omalla nimellä/naamalla. Eikä face tai insta ole oikein minua varten. Nyt töitä hakiessa olisi kuulemma hyvä olla Linkedin, mutta katsotaan nyt.

Vierailija
35/37 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on aika vaikea löytää netistä. Yritystietojärjestelmästä löytyy nimeni parista paikasta. Yksi kirjoittamani lehtiartikkeli löytyy.

Nimelläni yehdyt haut hukkuvat myös kaimohini osuviin hakuihin.

Minulla ei ole julkisia sometilejä.

Mainitun Facebookin infantiiliuden panin hyvin pian merkille, enkä ole koskaan liittynyt käyttäjäksi.

T: nimim. Assburger

Vierailija
36/37 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkin löytyy yksi, jolla ei ole omaa some-tiliä. Muuten kyllä tulee netissä pyörittyä ihan liikaakin.

Vierailija
37/37 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei löydy minuakaan. Tosi moni ilmoitti jo alkuun, ettei jaksa pitää yhteyttä, koska minulla ei ollut halua ties ja mihin naamakirjoihin ja muihin. Piti vähän hymähtää. Jos se on syy kaveruuden/tuttavuuden/ystävyyden katkaisulle, niin eipä ollut merkitystä.

Itse arvostan ennemmin soittamista tai tapaamista. Harva vain enää haluaa sellaista. Vähintään selfieitä pitää napsia koko ajan tai kurkkia sitä omaa somea 30s välein.

Eikö missään ole väylää, jossa ns. normaalit ihmiset voisivat tavata toisiaan? Ei luultavasti, koska siihenkin tarvittaisiin  sometili...

IRC-net-ryhmä? "Nick, Channels, Connect"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä