Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskooko valtaosa ihmisistä liberaaliteologiaan?

Vierailija
07.03.2024 |

Vähemmistössä taitavat olla ihmiset jotka ottavat raamatun kirjoitukset ehdottomana totuutena ja Jumalan sanana.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon Raamattuun, ehdottomana totuutena, Jumalan Sanana.

Olenkin konservatiivi. Raamatussa Jumala on ilmaissut tahtonsa ja käskynsä, sääntönsä. Mikä "kristitty" sellainen on joka ei usko Raamattuun? 

Ei Raamattua voi muokata omien mielihalujensa sopivaksi, ja ihailla kaiken sen minkä Raamattu kieltää. Se on totta että ns liberaalit ovat iso osa Suomen nykyevl kirkkoa. Eksytys, mädätys on jo pitkällä.

Vierailija
2/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että löytyy onneksi paljon konservatiivikristittyjä maailmassa. Liberaalit, woke " kristityt" eivät ole päässeet mädätyksensä kanssa kaikkialle, eikä tule pääsemään.

T. Konservatiivi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkin konservatiivi. Raamatussa Jumala on ilmaissut tahtonsa ja käskynsä, sääntönsä. Mikä "kristitty" sellainen on joka ei usko Raamattuun? 

Ei Raamattua voi muokata omien mielihalujensa sopivaksi, ja ihailla kaiken sen minkä Raamattu kieltää. Se on totta että ns liberaalit ovat iso osa Suomen nykyevl kirkkoa. Eksytys, mädätys on jo pitkällä.

Siis siitähän on ihan todisteitakin, että Raamattua on muokattu moneen kertaan esim. kirkolliskokouksissa. Jotain kirjoja jätetty kokonaan pois, jotka eivät sopineet kirkon agendaan. 

Over 30,000 changes were made, of which more than 5,000 represent differences between the Greek text used for the Revised Version and that used as the basis of the King James Version. Most of the other changes were made in the interest of consistency or modernization.

https://www.britannica.com/topic/biblical-literature/The-King-James-and…

Vierailija
4/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konservatiivi kultit ottaa Raamatusta ihan samalla tavalla rusinat kuin kaikki muutkin. 

Vierailija
5/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmistö ei taida kyllä uskoa minkäänlaiseen teologiaan.

Vierailija
6/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon Raamattuun ihan vihervassun kiusaksi...

Vierailija
7/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamattua on PAKKO muokata joko omien mielihalujen, tai sitten jonkin muun uskomuksen perusteella, koska se on teoksena niin ristiriitainen. 

Vierailija
8/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tulee varmasti saamaan luottamuksen, vaikkei pitäisi saada. On valehdellut niin paljon, päin naamaa. Ja jatkaa samaa. 

Vierailija
9/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että Suomessa on muutamaa prosenttia enempää ihmisiä, jotka aidosti uskovat Jumalan sanaan Raamatussa. Muut poimivat sieltä mielivaltaisesti itselleen sopivat osat ja selittävät pois muun, mikä ei itseään syystä tai toisesta miellytä.

Vierailija
10/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wau, onpa hieno perustelu sulla 🙄 

Olen itse uskovainen, mutta inhoan yli kaiken konservatiiveja, jotka oikeuttavat huonon käytöksensä sillä.

Raamatun ykköskäsky on rakastaa lähimmäistä niin kuin itseään, ja tämä unohtuu konservatiiveilta vihan lietsojilta.

Vierailija
11/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis siitähän on ihan todisteitakin, että Raamattua on muokattu moneen kertaan esim. kirkolliskokouksissa. Jotain kirjoja jätetty kokonaan pois, jotka eivät sopineet kirkon agendaan. 

Over 30,000 changes were made, of which more than 5,000 represent differences between the Greek text used for the Revised Version and that used as the basis of the King James Version. Most of the other changes were

Nykyraamattu täsmää Kuolleen meren alkuperäisten käärerullien kanssa. 

Raamattua on käännetty useaan kieleen ja kieliasu on modernisoitu aikojen saatossa.  Raamattua ei ole muokattu. Se on valhe. 

Raamattua ei voi myöskään tulkita väärin, paitsi jos tahallaan haluaa tehdä sen.

Vierailija
12/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse uskovainen, mutta inhoan yli kaiken konservatiiveja, jotka oikeuttavat huonon käytöksensä sillä.

Raamatun ykköskäsky on rakastaa lähimmäistä niin kuin itseään, ja tämä unohtuu konservatiiveilta vihan lietsojilta.

Miten pärjäät skitsofreniasi kanssa? Mahtaa olla haastavaa. Jos muistat, Raamatussa sanotaan, että ihminen ei voi palvella kahta mestaria, mutta juuri siihen pyrit. En usko, että kukaan inhoamistasi konservatiiveista (mihin muuten katosi se lähimmäisenrakkautesi?) on yhtä konservatiivinen kuin Raamattu. Miten siis perustelet itsellesi skitsofreenisen maailmankatsomuksesi?

Vierailija
13/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti tulee varmasti saamaan luottamuksen, vaikkei pitäisi saada. On valehdellut niin paljon, päin naamaa. Ja jatkaa samaa. 

Sorry! Tämä kommentti tuli nyt aivan väärään ketjuun.

Vierailija
14/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi, Raamatun ykköskäsky on rakastaa Jumalaa kaikella sydämelläsi, sielullasi ja mielelläsi (Matteus 22:37). Jos rakastat Jumalaa, rakastat Jumalan "konservatiivisia" sääntöjä ihmiselle ja yhteiskunnalle. Mielenkiintoista että hyppäsit Jumalan yli ja menit suoraan ihmisten palvontaan. Ei mikään ihme siis, että mielestäsi ihmisten arvoliberaalit aivoitukset ovat Jumalan ohjeita tärkeämpiä. 

Vierailija
15/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on pysyä totuudessa. Raamatun Sanassa. Rakkaus ei ole johdattaa ihmisiä harhaan. Rakkautta on kehottaa parannukseen. Liberaalit opettavat täysin vastoin Raamattua että ihminen saa elää ihan niin kun itse haluaa, omien mielihalujensa mukaisesti. 

Vierailija
16/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on pysyä totuudessa. Raamatun Sanassa. Rakkaus ei ole johdattaa ihmisiä harhaan. Rakkautta on kehottaa parannukseen. Liberaalit opettavat täysin vastoin Raamattua että ihminen saa elää ihan niin kun itse haluaa, omien mielihalujensa mukaisesti. 

Rakkautta on antaa kaikkien elää ja uskoa juuri niinkuin he haluavat kunhan he eivät vahingoita ketään muuta eläessään omien halujensa mukaan. Rakkautta ei ole pakottaa muita omaan käsitykseensä siitä miten kuuluu elää.

Vierailija
17/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaamasi oireet voivat muistuttaa aurallista migreeniä. Auralliseen migreeniin voi liittyä näköhäiriöitä, kuten heilahtelevaa näkökenttää, ennen kuin päänsärky alkaa. On kuitenkin tärkeää muistaa, että vain ammattilainen voi tehdä tarkan diagnoosin.

Lääkkeiden sivuvaikutukset voivat myös aiheuttaa päänsärkyä. Koska mainitsit, että päänsärky alkoi Letrozol-tablettien aloittamisen jälkeen, on mahdollista, että ne voivat olla osallisina oireiden esiintymisessä.

On erittäin tärkeää keskustella lääkärisi kanssa näistä oireista. Kerro hänelle yksityiskohtaisesti, milloin päänsärkykohtaukset alkavat ja millaisia muita oireita niihin liittyy. Lääkäri voi arvioida tilanteesi perusteella, onko kyseessä migreeni, lääkkeiden sivuvaikutus tai mahdollisesti jokin muu syy.

Vierailija
18/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaamasi oireet voivat muistuttaa aurallista migreeniä. Auralliseen migreeniin voi liittyä näköhäiriöitä, kuten heilahtelevaa näkökenttää, ennen kuin päänsärky alkaa. On kuitenkin tärkeää muistaa, että vain ammattilainen voi tehdä tarkan diagnoosin.

Lääkkeiden sivuvaikutukset voivat myös aiheuttaa päänsärkyä. Koska mainitsit, että päänsärky alkoi Letrozol-tablettien aloittamisen jälkeen, on mahdollista, että ne voivat olla osallisina oireiden esiintymisessä.

On erittäin tärkeää keskustella lääkärisi kanssa näistä oireista. Kerro hänelle yksityiskohtaisesti, milloin päänsärkykohtaukset alkavat ja millaisia muita oireita niihin liittyy. Lääkäri voi arvioida tilanteesi perusteella, onko kyseessä migreeni, lääkkeiden sivuvaikutus tai mahdollisesti jokin muu syy.

Joo tuli väärään ketjuun. Anteeksi.

Vierailija
19/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkautta on antaa kaikkien elää ja uskoa juuri niinkuin he haluavat kunhan he eivät

Rakkautta on varoittaa muita ja auttaa heitä välttämään ikuinen kadotus. Aika rakkaudetonta on katsella vierestä että jaa-a, taas on joku heittämässä kärrinpyörää ja kohta tipahtaa tulivuoren kraateriin, mutta minä, Hyvä Ihminen tässä sen kun taputan tahtia ja kannustan olemaan reippaasti oma itsensä ja tekemään mitä tahtoo. Kenties jopa tuuppaan hiukan vauhtiakin toiselle rakkauspöllyssäni?

Vierailija
20/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkautta on antaa kaikkien elää ja uskoa juuri niinkuin he haluavat kunhan he eivät

Kyse ei olekaan minun näkemyksestäni miten pitää elää, vaan Jumalan. On kyllä paikallaan varoittaa ihmisiä. Jeesus itse käski ihmisiä tekemään parannuksen. Hän myös opetti että :

leveä on tie joka johtaa kadotukseen, ja moni tulee kulkemaan sen tien .

Mutta : kapea on tie joka johtaa Taivaaseen, ja vain harva löytää sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi