Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko oikeasti ihmisiä jotka syö samaa ruokaa monta päivää peräkkäin? Mitä ihmettä?

Vierailija
07.03.2024 |

Siis onko oikeasti ihmisiä jotka syö samaa ruokaa monta päivää peräkkäin? Mitä ihmettä?

Siis sehän ruoka on ihan hirveän makuista jo seuraavana päivänä, jos minä teen liikaa ruokaa niin heitän sen vain roskiin tai annan koiralle.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole pakastinta?

Vierailija
2/52 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ruuat ovat parhaimmillaan vasta seuraavana päivänä. Toki on ruokia, jotka on syytä syödä samana päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää sama. Hohhoijaa.

Vierailija
4/52 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko todella ihmisiä jotka EI syö samaa ruokaa seuraavanakin päivänä jos sitä jää? Täyttä typeryyttähän sellainen olisi. 

Vierailija
5/52 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö.. minä? Vihaan ruuanlaittoa, eli todellakin teen kerralla aina isomman satsin ettei tarvitse joka päivä kokkailla. Energiaa se ruoka minulle on, ei mitään elämää suurempaa.

Ja kaikki eivät asu jossain woltin/foodoran toimitusalueilla, joten joka päivä eri safkan tilaaminenkaan ei ole mikään vaihtoehto:))

Vierailija
6/52 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla ole pakastinta?

Ruokan maku ja koostumus menee ihan pilalle pakastaessa.

Ap

Vierailija
7/52 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Asun yksin, mutta teen aina kaikkea 2 annosta kerrallaan. Laitan sen mitä en kerralla syö pakasterasiassa jääkaappiin ja syön seuraavana päivänä. Ihan riittävän hyvää on arkiruoaksi mikrotettuna, ja säästää ruoanlaiton vaivaa.

Vierailija
8/52 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön vain makaronilaatikkoa annospaloissa.

Vierailija
9/52 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä teen samaa ruokaa halvalla.

Vierailija
10/52 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yritystä sitten ensi kerralla..

Vierailija
11/52 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa ruoista paranee vain muhiessaan jääkaapissa. Ja en tosiaan syö kolmea kanan koipireittä päivässä. Tänään meni se viimeinen.

Yleensä teen ruokaa 3-4 päiväksi. Kalaruoat tulee syötyä enintään kahteen päivään.

Vierailija
12/52 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyväksynnän jälkeen.

Vierailija
13/52 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen silloin kun on ruuanlaittopäivä niin 50 litraa hernekeittoa aina kerralla. Samoilla liotuksilla ja työllä tulee. Sitä syödään sitten lasten kanssa kaksi tai kolme viikkoa. Tulee halvaksi.

Vierailija
14/52 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI tietenkään kukaan koskaan syö. Se on vain sellaista Orpopurra-hallituksen stalinistista säästöpropagandaa!

Vierailija
15/52 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyväksynnän jälkeen.

Vierailija
16/52 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön samaa ruokaa kolmekkin päivää kun se vaan paranee maustuessa.

Vierailija
17/52 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerä akka tää ap

Vierailija
18/52 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LISÄÄ FOODORAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Vierailija
19/52 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIIS IHAN OIKEESTI NIINKU???? USEITÄ PAIVIÄ PUTKEEEENN?????? :OOOOOOOO NO WAYYYYYYYYY VALEHTELET???? EI TOLLASIA IHMISÄ OO EIHÄNHHH??? SIIS OMG APUAAAA!!!

Vierailija
20/52 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sehän ruoka on ihan hirveän makuista jo seuraavana päivänä, jos minä teen liikaa ruokaa niin heitän sen vain roskiin tai annan koiralle.

Toivottavasti tapatat koiras syöttämällä sille rasvaista ja suolaista roskaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi