Oletko nyt onnellisempi vai onnettomampi kuin vuosi sitten tähän aikaan?
Niin. Miten on vuosi 2024 alkanut verrattuna vuoteen 2023? Onko eroa?
Kommentit (22)
Onhan tämä nyt taas astetta ankeampaa.
Varmaan onnellisempi? Ei viime keväässäkään vikaa ollut, mutta just nyt tuntuu työt, urheilu ja parisuhde olevan hyvässä tasapainossa ja motivaatio monissa asioissa on ollut korkealla jo jonkin aikaa.
Varmaan sama, pelkkää paskaa kaikki aina vaan.
Onnettomampi, kun jäin työttömäksi.
Paljon onnellisempi, kuin vuosi sitten maaliskuussa. Nyt olen terveempi, läpikäytyäni kaksi leikkausta, vuoden 2023 aikana.
Palasin työelämään, ja elämä niin sanotusti hymyilee minulle. Pitkästä aikaa.
Viime keväänä kaikki muuten tosi ok, mutta söin statiineja (korkeaan kolesteroliin) ja ne eivät sopineet minulle ollenkaan, oli tosi "sumuinen" olo, pää ei toiminut ollenkaan. No kesällä vaihdoin toiseen lääkkeeseen ja kaikki ok. Mutta syksymmällä alkoi kantapäätä särkemään, hemmetin plantaarifaskiitti, jatkuu edelleen vaihtelevasti, eli taas kärsitään, eri lailla vain. Muuten ois kaikki tosi hyvin.Hitto tätä vanhenemista!
N55
Ehdottomasti onnellisempi.
Viime kevät oli elämäni kamalinta aikaa. Joten tämä nykyinen tavallisuus on siihen verrattuna hyvinkin onnellista aikaa.
Vastarakastunut 2023 vs. särkynyt sydän 2024.
En oikein muista mitään erityisiä tunteita viime vuodelta ja tänäkin vuonna mieliala on ollut tasainen. Eli yhtä onnellinen/onneton. Viime vuonna en tainnut olla kovan huolissani maailman tai talouden tilasta, mutta nyt on kyllä sillä saralla stressaavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vastarakastunut 2023 vs. särkynyt sydän 2024.
Sama. Elämäni kauheinta aikaa tämä.
Onnellisempi. Rahatilanne on parempi, ja olen jotenkin tullut enemmän sinuiksi itseni kanssa.
Onnellisempi. Sisäinen muutos takana, olosuhteet aika samanlaiset.
Aikalailla samoilla mennään, tasaisen onnellista
Hinnat nousi, vuokra nousi, tunnit väheni töissä eli palkka väheni. Jeejee
Onnellisempi. Parin vaikean vuoden jälkeen vihdoin voimia panostaa omaan hyvinvointiin (kuntoilu, ravinto ym.).
Ainakin vähemmän surullinen.