Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ollut monen miehen kanssa kimppakivaa??

Vierailija
16.01.2007 |

Olenko outo?? Olen aina rakastellut vain yhden miehen kanssa... monesti tälläkin palstalla on ollut, että on ollut nainen ja kaksi miestä, onko yleistä??? Miten sun kohdalla... pitäiskö kokeilla, siis?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoksista pahin on äpärän syytäminen toisen elätettäväksi. Raiskaukset ja murhat voin  ymmärtää, mutta tämä on sama, kuin toistaisi tuon rikoksen jokaikinen päivä.

Vierailija
22/23 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kesällä yhdellä mökillä yhden naiskqverini kutsumana , siellä oli porukkaa paljon ja viina virtasi . Siellä oli 12 miestä sekä 7 naista , osa näistä olivat aviopareja . Illan mittaan kaikki olivat enemmän ja vähemmän humalassa ja minä yhtenä . Mieheni ei ollut päässyt mukaani töitten takia , yö vuorot menossa . Oli siellä myös poikamiehiä jotka piirittivät minua , en tiedä minkä takia lähdin rannassa olevalle vierasmaja , seurassani oli kaksi miestä , vierasmajalle päästyämme nämä miehet alkoivat siellä suutelemaan sekä hieroivat rintojani , kohta olin selälleni sängyllä ja minua riisuttiin en kyllä hirveästi estellyt varmaan kännini takia . Kun olin alasti niin Miehet ottivat housunsa pois ja heti tuli ensimmäinen joka työnsi kullinsa pilluuni , mies nai minua loppuun asti ja päästi spermansa sisääni , heti oli toinen heti naimassa , huomasin kun ovelle tuli lisää miehiä kun tämä toinen oli nainut minua niin ovella olijat tul

Olivatko kaikki sulhaset vaaleaihoisia suomalaisia ja onko ukkosi myös. Jos kukaan ei ole musta, ei kannata kertoa. Isä on se jolla on parhaat/itävimmät siemenet. Hyvät geenit jatkoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen miehen kanssa nainen on kuningatar. N25