Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nimeä etsitään joukon kymmenennelle!

16.01.2007 |

Perheen kymmenettä lasta odotetaan syntyväksi maaliskuun alussa. Sukupuoli ei ole tiedossa, emmekä sitä haluakaan tietää ennen lapsen syntymää.

Molemmille sukupuolille nimi vielä aika hakusessa. Meillä ei ole perheessä mitään tiettyä ' linjaa' nimille vaan aina on annettu sellainen nimi joka on eniten miellyttänyt :)

Tykätään aika tavallisista suomalaisista nimistä, ei siis mitään erikoisuuksia.

Yksi molempia miellyttävä nimi poikien nimissä on Eemeli, mutta se ehkä mielummin toiseksi tai kolmanneksi nimeksi. Miehen suosikki olisi Luukas, mutta siitä minä en ole oikein vakuuttunut...

Tyttöjen nimistä minun suosikkini ovat Eve, Paula ja Senja. Mutta mies ei ole niille vielä yhtään lämmennyt. Miehen ehdotukset ovat Fanni ja Nella, minua ne eivät miellytä yhtään.

Sisarusten nimet laitan tähän myös ettei tulisi sitten teidän ehdotettua niitä :) Eli jos yhtään auttaa niin tässä meidän aiempien lasten nimet..

Tia Lotta Kaarina

Elsa Iina Amalia

Matias Aatu Kasper

Iisa Enna Helena

Aada Maia Lilia

Kristian Konsta Oskar

Joonatan Otto Daniel

Enni Inari Amanda

Akseli Jooa Julius

terveiset vaan tutuille ;)

-tentsu-

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luukas on oikein komea nimi, samoin Fanni.

Tässäpä muutamia ehdotuksia:

Luukas Leevi Eemeli

Liinus Luka Eemeli

Juhana Joel Mikael

Henrik Aapo Aleksis

Fanni Nella Odessa

Jenny Sisko Henriikka

Selja Ilona Helmiina

Senja Inka Mirjami

Senja Eve Pauliina

2/4 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tentsu - 30.06. 21:58 vastaa tähän viestiin (1/16)

Sisarussarjaan.. mikä sopisi jatkoksi?

Seitsemännet ristiäiset lähestyy ja uhkaavasti " näyttää siltä että vauva jää ilman nimeä" . Kaikille aikaisemmille lapsille nimi on päätetty jo ennen syntymää.. toinen nimi on sitten päätetty sairaalassa/kotona miltä lapsi sitten ikinä näyttääkään. (vauva on poika) Toiseksi nimeksi tulee Nestori.

Sisarukset

Teemu Hermanni

Terttu Daniela

Tessa Sini-Pilvi

Terho Artturi

Telma Irene

Teija Linnea

_____ Nestori

Olisi kiva jos nimi alkaisi Te-. Extra plussaa olisi vielä että nimi loppuisi O-hon. Teijo ja Tero olisivat olleet hyviä, mutta Teijo liian lähellä Teijaa ja Tero liian lähellä Terhoa.

Ristiäiset jo sunnuntaina!

Suurperheen mammi -Tentsu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mun siskon nimimerkki ja sain kirjoittaa tällä viestin tänne palstalle kun en itse viitsinyt/jaksanut rekisteröityä. Unohtui mainita kun viestiä kirjoitin... Piti kyllä mutta jotenkin unohdin, anteeksi unohdus. Ja jos tuo minun ja siskoni lasten määrä ihmetyttää niin me kuulumme hieman eriuskontoon kuin moni muu suomalainen.

-tentsu-

Vierailija
4/4 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Tentsu on siskosi nimimerkki eli " nikki" , niin miksi sitten allekirjoitat viestisi kyseisellä nimellä? Samoin perheiden nimien ketjussa kirjoitat että " Tentsun kööri" - eli siskosi kööri?

Kannattaisi ehkä ottaa käyttöön oma nimimerkki, jotta tämmöisiltä outouksilta vältyttäisiin. Sinänsä keksityt sisarussarjat eivät ole millään lailla tuomittavia, mutta niiden ympäri kehitellyt tarinat ovat aivan turhia. Tämä maininta siis ihan yleisellä tasolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi