Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienirintaisille!

Vierailija
16.01.2007 |

Minä kärsin pienistä rinnoista. Kävin suurennuttamassa a- kupista c:hen ja olen todella tyytyväinen. Mies samoten. Suosittelen!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kakkosella. En kaipaa yhtään isompia rintoja, enkä todellakaan haluaisi niihin silikonia. Jos isompia suunnittelisin, mies nostaisi ihan varmasti järjettömän äläkän, kun ei sellaisia kaipaa. Eikä varsinkaan silikonia.

Vierailija
2/8 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetoan ketjuun, jossa jotkut valitttaa, kun on niin pienet rinnat. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin hyvin käyttää ihonmyötäisiä paitoja. Olen muuten 164/49 ja tyytyväinen vartalooni. Minulla oli ennen raskautta b-kupit, joihin olin tyytyväinen, mutta imetys vei rinnat:( En silti mistään hinnasta lähtisi leikkailemaan itseäni ja tunkemaan rintoihini jotain silikonia pelkästään ulkonäön takia. Miehenikin todennäköisesti lemppaisi minut siinä vaiheessa.

Vierailija
4/8 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

e ;(

Vierailija
5/8 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse kävin ottamassa Virossa ja maksoi pari vuotta sitten aika tarkalleen 3000 euroa matkoineen. Suomessa sama homma 6000 euron hujakoilla.

Vierailija
6/8 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauden aikana kärsin kun rinnat oli c kokoa. Olen hoikka enkä haluaisi yhtään isompia rintoja. Musta on ruman näköistä jos rinnat ei sovi vartaloon eli jos on liian ison näköiset.

En myöskään pidä silikonien näöstä rinnoissa, sen huomaa liian selvästi.

Jos tulisi joku ei-silikooninen menetelmä, saattaisin hieman täydentää rintojani, en kuitenkaan kuppikokoa suuremmaksi.

Vierailija
7/8 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanki varata aikaa suurennusleikkaukseen, kun on niin pienet ;)

Tosiasiassa liikakin on liikaa... E70 ja riippusellaset, kun ei tuonpainoiset voi massansa takia pystyssäkään töröttää luomuna

Vierailija
8/8 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n viestin niin että mieskin kävi suurennuttamassa rintansa :))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi