Onko kukaan kuvauttanut yksityisellä sepelvaltimoita?
Oliko helppo päästä kuvauksiin ja paljon maksoi?
Julkisella ei mitään toivoa päästä.
Olen säästänyt rahaa.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valita rintakipua tai ne ei ota todesta. Kokemusta on.
Saa vain sydänfilmin. Siis julkisella. En ole jaksanut viime aikoina vaivata.
Ajattelin,jos yksityisellä saisi.
-ap
Ei ole oikein ,että saat vain sydänfilmin. Minulla oli vai minim oireita, ylämäessä lieviä rintatuntemuksia ,jotka tuli aina ,mutta hävisi tasasella kävellessä. Kerroin , että voimakas sukurasite ,äiti kuoli 49v syd koht. 60-luvulla. Olen aina ollut normaalipainoinen ,liikkuva terve. Sydänfilmit ok, rasituskoe ok. Pääsin tt kuvaukseen, suonissa oli 90% tukoksia, pallolaajennettiin, runsaasti kalkkia. Sen jälkeen reipastelu nyt kymmenen vuotta.
Hienoa, että olet toipunut! :)
Itse juuri haluaisin skipata kaikki Kuntopyöräilytestit, eivät lukemani mukaan naisille ole niin luotettavia.
Siksi ajattelin tätä yksityistäreittiä. En jaksa tapella. En toki halua maksaa kardiologillekaan 350 egeä jos se sanoo ei. Olen nimenomaan säästänyt rahaa. Enkä halua sydämen ultraa, vaan juuri sepelvaltimot tutkituttaa. On sukurasite.
Mieluummin laitan ne rahat lääkäriin kuin vaikka uuteen televisioon. (Vanha hajosi).
-ap
Ai muutaman satasen. Viime kesänä Mehiläisellä maksoi 800 euroa.
Sitä ennen pitää erikseen käydä kardiooligin eli sydänlääkin vastaanotlla, joka arvio potilaan. Se maksaa 250 - 300 euria, eeikoislääköridtä riippuen.
Joten ita kantaa asioihin, joista todella otain tiedät. Tästä et tiedä, ääliö.