Nylon Beatilla kristallipallo? Miten osasivat kirjoittaa biisin 'Satosen laina' jo 1997? En tarvii asuntooo, vaan Satosen lainan, en
En tarvii asuntoo
Vaan Satosen lainan
En tahdo duuniikaan
Vaan Satosen lainan
En lemmenkuutamoo
Vaan Satosen lainan
Jos sulta pyytää saan
Sen lainan vaan
Mä olen fiilisten rosvo ja mä reilusti
Maailmasta kaiken pummaan
Mä otan peukalokyydin aurinkoon
Jos vain matkan ilmaiseksi saan
En tarvii asuntoo
Vaan Satosen lainan
En tahdo duuniikaan
Vaan Satosen lainan
En lemmenkuutamoo
Vaan Satosen lainan
Jos sulta pyytää saan
Sen lainan vaan
Mä säästöporsaan
Käännän nurinpäin ja sen
Huomaan kauan tyhjää kolisseen
Mä olen vähän kai hullu
kun en halua
Nähdä vielä huomiseen
En tarvii asuntoo
Vaan Satosen lainan
En tahdo duuniikaan
Vaan Satosen lainan
En lemmenkuutamoo
Vaan Satosen lainan
Jos sulta pyytää saan
Sen lainan vaan
Satosen laina
Satosen laina
Vaan Satosen laina
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Työministeri Satonen kertoo, miksi työrauhalainsäädännön uudistaminen, eli mm. poliittisten lakkojen rajoittaminen ja lakkosakkojen korottaminen on välttämätöntä, ja hyödyttää Suomen taloutta:
Voisiko tästä tehdä Satosen laina remixin?
Vexi Salmi teki Satosesta biisin jo aikoja sitten:
Pää on mulla tehty varmaan umpiluusta. Kaikki nestemäinen valui alas suusta. Pärstältäni olin niin kuin punatulkku. Ja kavereiden mielestä jo aivan täysi mulkku.
Mä aina remusin ja lemusin ja rahaa vippasin. Ja kavereiden paukut vielä salaa kippasin. Mä olin häirikkö, mä olin häirikkö. Mä aina öykkäsin ja möykkäsin ja naiset säikytin. Ja grogilasin vielä jonkun syliin läikytin. Mä olin häirikkö, mä olin häirikkö.
Häiris änkee tunkee mahtailee, kuin sika käyttäytyy. Häiris siellä missä juhlitaan, myös aina näyttäytyy. Häiris käytöksellään kerää kaiken huomion. Ja siitä kovan ryyppymaineen saanut Suomi on.
(Hyvä Suomi, hyvä Suomi!)
Niin kuin kissanpaska maistui aamuin suussa. Silloin alkoi aate itää umpiluussa. Voishan sitä elää varmaan fiksumminkin. Ja kavereiden kanssa ottaa tyylikkäästi drinkin.
Mä aina remusin ja lemusin ja rahaa vippasin. Ja kavereiden paukut vielä salaa kippasin. Mä olin häirikkö, mä olin häirikkö. Mä aina öykkäsin ja möykkäsin ja naiset säikytin. Ja grogilasin vielä jonkun syliin läikytin. Mä olin häirikkö, mä olin häirikkö.
Häiris änkee tunkee mahtailee, kuin sika käyttäytyy. Häiris siellä missä juhlitaan, myös aina näyttäytyy. Häiris käytöksellään kerää kaiken huomion. Ja siitä kovan ryyppymaineen saanut Suomi on.
(Hyvä Suomi!)
Vaikka mulle selvis: Löytyy monta muuta, joilla koko nuppi myös on umpiluuta. Mutta jos vain antaa vinkin portsarille, se kyllä sellaiselle antaa potkun persuksille.
Mä ennen remusin ja lemusin ja rahaa vippasin. Ja kavereiden paukut vielä salaa kippasin. Mä olin häirikkö, mä olin häirikkö. Mä ennen öykkäsin ja möykkäsin ja naiset säikytin. Ja grogilasin vielä jonkun syliin läikytin. Mä olin häirikkö, mä olin häirikkö.
Onko Satosella pikavippiyritys vai miksi?
"Satonen on raitis ja asialleen omistautunut poikamies. Nyt hän haluaa uudistaa Suomen työmarkkinoita oikein kunnolla."
https://www.aamulehti.fi/pirkanmaa/art-2000009925805.html
Ylläri, että on sinkku. Siitä hyvä työhenkinen mies jollekin mammalle.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin meillä on pikavippihallitus! Nuo vippailee jo enemmän kuin Sanna Marin, vaikka velkaantumisen piti loppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin meillä on pikavippihallitus! Nuo vippailee jo enemmän kuin Sanna Marin, vaikka velkaantumisen piti loppua.
Nyt on pakko. Viisikon jäljet on siivottava.
Orpon hallituksessa nimenomaan on vikana se, ettei ole omia biisejä. Sipilällä oli se 'Suomi kuntoon' biisi, jota jammailtiin silloin Keskustan johdolla, kun kikytettiin, myytiin sähköverkot ja tuhottiin taksiala.
Kykypuolueen paras ministeri. Entinen grillikioskiyrittäjä, joka on valmistunut Suomen parhaasta yliopistosta (Lapin yliopisto) ja toimii kansantaloustieteen Professorina pikkukunnan ammattikorkeakoulussa.
Ei ole kyllä ihan yhtä meritoitunut kuin plagiaattigradulla pätevyyden saanut suurlähettiläs Jari Vilén tai pullosta viisautta imenyt Sampsa Kataja.
On hallituksen rikkain ministeri, ei mikään nakkimuki-Soini!
Työministeri Satonen kertoo, miksi työrauhalainsäädännön uudistaminen, eli mm. poliittisten lakkojen rajoittaminen ja lakkosakkojen korottaminen on välttämätöntä, ja hyödyttää Suomen taloutta: