Kysy mitä vaan mies 46v ex seksiaddikti vastaa.
Kommentit (229)
Vierailija kirjoitti:
Miksi entinen?
Tuli järkeä päähän, eikä tota touhua oikeasti kukaan jaksa koko elämäänsä.
Missä iskit näitä naisia? Oletko kenties töissä viihdealalla, jossa naisia pyörii jo valmiiksi ympärillä? Vai oletko muutoin vaan poikkeuksellisen komea?
Kysymykseni on, että miksi minun on vaikea uskoa tuhansia naisia ns, "vapailta markkinoilta"?
Toisin sanoen, mikä oli salaisuutesi niiden pokaamiseen?
Harmittaako joku nainen, joka jäi "kesken"?
Mikä sai sinut lopettamaan?
Oliko nainen vain "nenä+10 sormea", kaikki kelpasi?
Vierailija kirjoitti:
Missä iskit näitä naisia? Oletko kenties töissä viihdealalla, jossa naisia pyörii jo valmiiksi ympärillä? Vai oletko muutoin vaan poikkeuksellisen komea?
Ei viihde mailmassa mutta yö elämässä. Olen keskivertoa komeampi.
Oliko naisen ulkonäöllä mitään väliä vai kelpasiko myös rumat ja pienitissiset?
Vierailija kirjoitti:
Kysymykseni on, että miksi minun on vaikea uskoa tuhansia naisia ns, "vapailta markkinoilta"?
Toisin sanoen, mikä oli salaisuutesi niiden pokaamiseen?Mene töihin alalle jossa tapaat humalaisia naisia 4-5 iltana viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako joku nainen, joka jäi "kesken"?
Mikä sai sinut lopettamaan?
Oliko nainen vain "nenä+10 sormea", kaikki kelpasi?
Joo, olin ihastunut työkaverini, mutta tää mun touhuilu jostain syystä vaikutti hänen kiinnostuksensa minusta..
No ei nyt ihan noinkaan mutta harrastin satoja kertoja seksiä naisten kanssa joiden kanssa en suhdetta olisi halunnut missään nimessä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko naisen ulkonäöllä mitään väliä vai kelpasiko myös rumat ja pienitissiset?
Oli sillä vähän mutta tarjontaakin oli paljon ei tarvinnut yleensä tyytyä huonoimpiin vaihtoehtoihin.
Saitko koskaan sukupuolitauteja?
Vierailija kirjoitti:
Saitko koskaan sukupuolitauteja?
Pari kertaa klamydia. käytin 95% ajasta kumia.
Onko sinulla mitään kinkyjä, erityisiä mielenkiinnon kohteita tai peräti fetissejä?
Etenikö sun hommat aina sieltä baarista (?) suoraan seksiin, vai viestittelitkö ensin?
Vierailija kirjoitti:
Etenikö sun hommat aina sieltä baarista (?) suoraan seksiin, vai viestittelitkö ensin?
Sekä että. Ehkä 50/50
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla mitään kinkyjä, erityisiä mielenkiinnon kohteita tai peräti fetissejä?
Anaali fetissi ehkä.
Ajatteletko että olet tuon takia hyvä rakastaja, ja ovatko naiset vaikuttaneet tyytyväisiltä? Vai oletko vain tehnyt tarpeesi heihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi entinen?
Tuli järkeä päähän, eikä tota touhua oikeasti kukaan jaksa koko elämäänsä.
Eli seisokki vaan loppui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anaali fetissi ehkä.
Miltä osin se on fetissi? Mitä anaalille fetissisi toteuttamisessa tehdään / tehtäisiin?
Miksi entinen?