Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei ole vastannut viestiin. Miksi?

Vierailija
06.03.2024 |

Olen laittanut jo monia viestejä, mutta tuloksena hiljaisuus. Kun viimeksi nähtiin, kaikki meni hyvin ja on kiinnostunut. Naiset, miksi ette vastaa? Millainen viesti minun kannattaisi laittaa, että saisin vastauksen?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat epätoivoiselta. Ei hyvä, naiset kavahtavat. Muutaman kk tauko viesteihin voisi saada sen kiinnostumaan uudestaan.

Vierailija
22/26 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule Provo:Lopeta jo jankutus.Edellinen aloituksesi  oli sama mutta kysessä miksi mies ei vastannut viesteihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat epätoivoiselta. Ei hyvä, naiset kavahtavat. Muutaman kk tauko viesteihin voisi saada sen kiinnostumaan uudestaan.

Ei se ole kiinnostunut. Eikä kiinnostu sen enemmän muutaman kuukauden päästäkään.

Vierailija
24/26 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaaminen on myös peruskäytöstapa. Tuo nainen ei näköjään osaa käyttäytyä.

Vierailija
25/26 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin vastaamisen kun mies oli toistuvasti iltaisin WA:ssa busy, vaikka tiesi, että odotan ääneltä viestejä ja meillä oli tapana viestitellä iltaisin.

Vierailija
26/26 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nainen tässä on typerys. Tuollainen ghostaaminen on typerää ja lapsellista. Reilua on sanoa suoraan, että ei kiinnosta enää. Tuntuu vähemmän pahalta sitten AP.stäkin

Sehän tässä just on, että nainen ei halua pahoittaa toisen mieltä. Miettii miten ilmaista asia niin, ettei toisen mieli pahoittuisi. Sitten kun aikaa on kulunut yli normaalin vastausajan, tuntuu tyhmältä vastata enää mitään. Eikä kuitenkaan halua olla tyly ja estää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän