Nainen ei ole vastannut viestiin. Miksi?
Olen laittanut jo monia viestejä, mutta tuloksena hiljaisuus. Kun viimeksi nähtiin, kaikki meni hyvin ja on kiinnostunut. Naiset, miksi ette vastaa? Millainen viesti minun kannattaisi laittaa, että saisin vastauksen?
Kommentit (26)
Kuule Provo:Lopeta jo jankutus.Edellinen aloituksesi oli sama mutta kysessä miksi mies ei vastannut viesteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat epätoivoiselta. Ei hyvä, naiset kavahtavat. Muutaman kk tauko viesteihin voisi saada sen kiinnostumaan uudestaan.
Ei se ole kiinnostunut. Eikä kiinnostu sen enemmän muutaman kuukauden päästäkään.
Vastaaminen on myös peruskäytöstapa. Tuo nainen ei näköjään osaa käyttäytyä.
Itse lopetin vastaamisen kun mies oli toistuvasti iltaisin WA:ssa busy, vaikka tiesi, että odotan ääneltä viestejä ja meillä oli tapana viestitellä iltaisin.
Vierailija kirjoitti:
Se nainen tässä on typerys. Tuollainen ghostaaminen on typerää ja lapsellista. Reilua on sanoa suoraan, että ei kiinnosta enää. Tuntuu vähemmän pahalta sitten AP.stäkin
Sehän tässä just on, että nainen ei halua pahoittaa toisen mieltä. Miettii miten ilmaista asia niin, ettei toisen mieli pahoittuisi. Sitten kun aikaa on kulunut yli normaalin vastausajan, tuntuu tyhmältä vastata enää mitään. Eikä kuitenkaan halua olla tyly ja estää.
Vaikutat epätoivoiselta. Ei hyvä, naiset kavahtavat. Muutaman kk tauko viesteihin voisi saada sen kiinnostumaan uudestaan.