Nainen ei ole vastannut viestiin. Miksi?
Olen laittanut jo monia viestejä, mutta tuloksena hiljaisuus. Kun viimeksi nähtiin, kaikki meni hyvin ja on kiinnostunut. Naiset, miksi ette vastaa? Millainen viesti minun kannattaisi laittaa, että saisin vastauksen?
Kommentit (26)
EI OLE KIINNOSTUNUT. JÄTÄ RAUHAAN . ÄLÄ OLE FRIIKK7 AHDISTELIJA.
En ole ahdistellut. Laitoin vaan viestiä. Ja odotan vastausta.
Itse olen joskus jättänyt vastaamatta siksi, etten ole tiennyt mitä sanoisin. Esim. jos kysytään jotain enkä oikein tiedä vastausta. Jos mies vaikka kysyy, sopisiko minulle tapaaminen silloin ja silloin, ja minun on jostain syystä hankala päättää sopiiko se vai ei.
Et sä taida enää saada, tai korkeintaan vihaisen että jätä rauhaan. Joten jätä rauhaan jo nyt.
Hän ei halua jatkaa enää. Jätä jo rauhaan.
Se on tosimiehen kainalossa kuuntelemassa kehuja ja hierottavana. Joku toinen pelaa peliä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
En ole ahdistellut. Laitoin vaan viestiä. Ja odotan vastausta.
Lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
EI OLE KIINNOSTUNUT. JÄTÄ RAUHAAN . ÄLÄ OLE FRIIKK7 AHDISTELIJA.
LOPETA HUUTAMINEN: Hän sanoi että oli mennyt hyvin tapaaminen.
Jos ei sitten mennyt niin hyvin tapaaminen naisen mielesta?
Nainen voi olla ujo tai on säikähtänyt tunteitaan tai nopeaa etenemistä.
Montako viestiä olet oikein lähettänyt hänelle? Useamman viestin spämmääminen tuntuu tunkeilevalta ja häiritsevältä, antaa oudon vaikutelman. Sanoisin, että turha odottaa enää, että kuulet enää tästä naisesta. Kannattaa opetella peruskäytöstavat ja yrittää jonkun toisen kanssa uudelleen.
Laita sellaisia viestejä, joissa on kysymys. Itsekin jätän joskus vastaamatta toteamuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Laita sellaisia viestejä, joissa on kysymys. Itsekin jätän joskus vastaamatta toteamuksiin.
Jätätkö todella? Jos toinen laittaa sulle useita viestejä, niin sä vaan oottelet että jos se viikon päästä vaikka kysys jotain?
Vierailija kirjoitti:
Montako viestiä olet oikein lähettänyt hänelle? Useamman viestin spämmääminen tuntuu tunkeilevalta ja häiritsevältä, antaa oudon vaikutelman. Sanoisin, että turha odottaa enää, että kuulet enää tästä naisesta. Kannattaa opetella peruskäytöstavat ja yrittää jonkun toisen kanssa uudelleen.
Seitsemän viestiä.
Sillä on jo uusi mies kierrossa. Naisilla on aina jonoksi asti.
Miksi kuvittelet naisen olevan kiinnostunut? Kiinnostunut nainen vastaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seitsemän viestiä.
Liikaa!
Se nainen tässä on typerys. Tuollainen ghostaaminen on typerää ja lapsellista. Reilua on sanoa suoraan, että ei kiinnosta enää. Tuntuu vähemmän pahalta sitten AP.stäkin
Luovuta