Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!
Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬
Kommentit (2259)
Vierailija kirjoitti:
Tarkistakaapas, että ilmoituksenne on oikealla osastolla. Myymäni tarjotin siirtyi uudistuksen jälkeen naisten vaatteisiin.
Ei mulla kyllä ole mitään myydyksi merkitty, mitä en ole myynyt. Samat hupikyselijät kuin ennnenkin. Pyyntö tuotteesta posteineen 15.30 ja joku kysyy postitatko 15 euroon. Suostun, eikä sen jälkeen kuulu mitään.
Tori on aivan sekava, ei sitä kautta nykyisin saa mitään myytyä.
Minne mennään myymään ? Mikä olisi selkeä ja helppo sivusto ?
Onko joku kokeillut RegiOnlinea? Toimiiko? Käykä kauppa?
Vuittonin tuoteväärennös on ollut nyt 23h myynnissä torissa toridiilillä, laukun hinta 20€ näin tori.fi toimii.
Tori on umpisurkea, en enää käytä kun laitoin ilmoituksia, katselukerrat oli maksimissa 5 viikon sisällä, monissa oli 0, siellä on aivan turha ilmoitella mitään.
Toridiilin kun tekee niin tori.fi avustaa rikoksessa, vai miten tämä pitää tulkita kun torissa on ollut Vuittonin tuoteväärennös yli vuorokauden myynnissä 20€ hintaan toridiilillä? Kuka luottaa tällaiseen yritykseen?
Tori on niin hiljainen, konkurssikypsä, ei kannata ilmoitella siellä, katselukerrat ihan olemattomat.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tori jo menettänyt satatuhatta asiakasta?
Ei kuule edes riitä, ei alkuunkaan.
Kirjauduinpa äsken uuteen toriin. Heti pompahti silmille toridiilimainos. Kahdesti 😬
Sitten kun yritin tunnistautua, tuli error.
Hyvä tori.fi 🙄
Vierailija kirjoitti:
Kirjauduinpa äsken uuteen toriin. Heti pompahti silmille toridiilimainos. Kahdesti 😬
Sitten kun yritin tunnistautua, tuli error.
Hyvä tori.fi 🙄
Tori on aivan sieltä, ei kannata ilmoitella siellä, katselukerrat on minimissä, kukaan ei osta torin kautta mitään nykyään.
Kuukausi sitten koetin siirtää muutaman kohteen piilotetuksi muuton ajaksi. Menivätkin "Tarkistettavana" - osioon. No, seurasin tilannetta, kuukauden päästä olivat edelleen tarkistettavana ! - Koetin siirtää takaisin myyntiin - ei onnistu. Koetin siirtää uudestaan piilotettuihin -ei onnistu. Koetin poistaa -ei pysty. No olkoot siellä, johan taas tori varasti tarpeeksi aikaa tuollakin myyjiä halventavalla viallaan.
Eilen huomasin, että toissapäivänä uutena ilmoituksena laitettu oli kadonnut! Mitään merkkiä sen jätöstä ei ollut, koska sähköpostiakaan ilmoituksen jätöstä ei edes tule nyt. - Ihmettelin, tarkistelin ja kiroilin -olinhan taas tuonkin laatimiseen kuvauksineen, kuvineen, kökköine ilmoituksen jättöineen ja muineen, parikymmentä minuuttia menettänyt. Ei vaan löydy ilmoituksistani. - Sitten tunnin päästä tuli taas yllättäen sentään näkyviin. Hyvä edes niin, mutta toiminta ja ohjelmointi torilla alakoululaisen tasoa.
Edelleen tuo Vuittonin tuoteväärennös laukku 20€ hintaan on toridiilillä myynnissä.Näin tori.fi kuka luottaa tällaiseen yritykseen? EI kukaan.
Sama Vuittonin laukku, väärennös on edelleen myynnissä toridiilillä 20€ hintaan, olen kysynyt torilta 2 kertaa asiasta, ei vastausta, näin siis tori.fi toimii, avustaa rikoksessa korvausta vastaan? Kun asiasta kysyy niin tori.fi ei vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama Vuittonin laukku, väärennös on edelleen myynnissä toridiilillä 20€ hintaan, olen kysynyt torilta 2 kertaa asiasta, ei vastausta, näin siis tori.fi toimii, avustaa rikoksessa korvausta vastaan? Kun asiasta kysyy niin tori.fi ei vastaa.
Mikä tässä on ongelma?
Minä laitoin koirankupin myyntiin koiratarvikkeisiin. Tori heilautti sen autotarvikkeisiin ja lähetti seuraavana päivänä viestin, että ilmoitus oli jouduttu poistamaan väärästä paikasta. Se on ihan sekaisin!
Myydyiksi oli merkitty kaikki Ostetaan-ilmoitukseni ja Annetaan-ilmoitukseni ja kaikki myymättä jääneet Vanhentuneet-ilmoitukseni. Tämä lienee tarkoitushakuista.
Suomen epäluotettavin yritys on tori.fi, tuhannet lopettaneet torin käytön ja sama asiakaskato jatkuu päivä päivältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä on ongelma?
Taidat olla harvinaisen tyhmä.
Tori on epärehellinen yritys, kyllä se kertoo paljon yrityksestä jos on valmis tekemään toridiilin missä sallitaan tuoteväärennösten myynti korvausta vastaan? Vastuullinen yritys? Ei todellakaan, yrityksen edustaja valehtelee toimittajalle,kertoo kuinka syvälle epärehellisyys pesiytynyt yrityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Minä pistin torin tauolle pariksi viikoksi silloin kun se uudistus tuli (kännykkääni, osalle tuli kai eri aikaan). Viestit ei tullu perille ollenkaan ja hermostuin toriin, koska vaikea myydä kun viestit ei kulje. Nyt pari viikkoa sitten palasin takaisin ja viestit toimii, laitoin uudelleen ilmoitukset näkyviin ja myös 30 uutta ilmoitusta. Eipä niitä kukaan käy katsomassa. Itse selaan ostamista varten ja yhden jutun torista jo viikko sitten ostinkin. Laitoin ostoilmoituksen eräästä toisesta asiasta, sitä ilmoa on katsonut viikossa 10 ihmistä (kyseessä kodin tarvike). Lisäksi laitoin annetaan ilmoituksen lasten vaatteesta, sitä on katsonut viikossa 18 ihmistä. Ei näytä menevän mikään itsellä kaupaksi, vaikka olen vuosien ajalta kokenut myyjä ja ennen saanut erittäin hyvin myyntiä (eli hinnotteilutapani ja kuvat ym on lähtökohtaisesti kunnossa).
Minä laitoin kans tauolle, lopullisesti, on niin surkea että on ihan turha ilmoitella mitään torissa.
Tarkistakaapas, että ilmoituksenne on oikealla osastolla. Myymäni tarjotin siirtyi uudistuksen jälkeen naisten vaatteisiin.
Ei mulla kyllä ole mitään myydyksi merkitty, mitä en ole myynyt. Samat hupikyselijät kuin ennnenkin. Pyyntö tuotteesta posteineen 15.30 ja joku kysyy postitatko 15 euroon. Suostun, eikä sen jälkeen kuulu mitään.