Miksi hesarin palstalla 99% kommentoijista vastustaa lakkoja kun taas kyselyissä yli 80% kannattaa niitä
Aina siellä on nämä samat EK:n trollit kuten Henri R Helanto ja Eija Niemi jotka paasaavat miten Suomi tuhoutuu ellei työehtosopimuksia romuteta paikallisen sopimisen edestä ja jos palkkoja korotetaan, niin koko maa menee konkursiin.
Näitä peesaamaan tulee joukko boomeri-setämies-nimillä varustettuja Olaveja ja Kaleveja Elinkeinoelämän Keskusliitosta vahvistamaan "faktoja" siitä miten Suomella ei vaan ole varaa siihen että duunari tulee työllään toimeen.
Huvittavinta kun nämä paasaavat että "nyt ammattiliitot kyllä kaatuvat! Kohta minä eroan liitosta!"
Samaan aikaan ammattiliitto Pro sai viime lakkojen jälkeen 10,000 jäsentä LISÄÄ kun Loimaan kassaan kuuluvat ja täysin kassoihin kuulumattomat ymmärsivät mistä näissä "työelämäuudistuksissa" on kyse.
Hesarin lukijakunta on vissiin kaikki jotain kokoomuslaisia nilkkejä. Surkeaa informaatiovaikuttamisyrittämistä.
Kommentit (72)
Jaahas, ketju täynnä vasemmistotrolleja.
Vierailija kirjoitti:
Ota huomioon että kyseinen lehti on aika kallis. Se maksaa joku 800 euroa vuodessa. Harva duunari enää nykyään laittaa tonnia vuodessa kiinni siihen että saa lukea jotain lehteä.
Ei siis kaikki kommentoijat varmasti saa aamuhesaria kotiin, mutta ne äänekkäimmät ovat niitä vakiotilaajia.
Itse en todellakaan äänestänyt hallituspuolueita mutta saan hesarin enää kotiin siksi koska isovanhemmat tilaavat sen joululahjaksi. Olen keskituloinen ja omilla rahoilla erittäin todennäköisesti en tuollaista vuosilaskua maksaisi.
Minun verkkolehtitilaukseni maksaa 10,90 euroa kuukaudessa. Se on ihan perustilaus, eikä sillä mikään uutinen jää näkemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota huomioon että kyseinen lehti on aika kallis. Se maksaa joku 800 euroa vuodessa. Harva duunari enää nykyään laittaa tonnia vuodessa kiinni siihen että saa lukea jotain lehteä.
Ei siis kaikki kommentoijat varmasti saa aamuhesaria kotiin, mutta ne äänekkäimmät ovat niitä vakiotilaajia.
Itse en todellakaan äänestänyt hallituspuolueita mutta saan hesarin enää kotiin siksi koska isovanhemmat tilaavat sen joululahjaksi. Olen keskituloinen ja omilla rahoilla erittäin todennäköisesti en tuollaista vuosilaskua maksaisi.
Minun verkkolehtitilaukseni maksaa 10,90 euroa kuukaudessa. Se on ihan perustilaus, eikä sillä mikään uutinen jää näkemättä.
Näinpä, joskus kauan sitten pystyi tekemään tilin jolla kommentoida vain jos tilasi paperilehteä.
Digi/näköislehti lanseerattiin sen jälkeen ja se maksaa reilun satasen vuodessa.
Tosin nimimerkillisyys poistettiin joskus 2018 trollien suuren määrän takia ja enää voi käyttää sitä nimeä jolla hesarin lasku on maksettu tai veloitettu kortilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä, joskus kauan sitten pystyi tekemään tilin jolla kommentoida vain jos tilasi paperilehteä.
Digi/näköislehti
Voi käyttää myös keksittyä nimeä. Niitä on paljon.
Yrittäjä persutrolli, helpottiko?
Se on demarien isompi lehti nykyisin. Kommentoijat jopa valittivat , kun Hesarissa jossain artikkelissa ymmärrettiin hallituksen talouspolitiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, ketju täynnä vasemmistotrolleja.
Ja ryssöpersutrolleja.
Vierailija kirjoitti:
Hesarin kommentteihin vaikuttaa aika paljon se, ketkä kokevat olevansa riittävän turvatussa asemassa kommentoidakseen omalla nimellään.
Onko edes oikeita nimiä vai feikkinimiä vai ovat varastaneet jonkun toisen henkilöllisyyden? Mitä tekevät itse päivisin, ovatko töissä vai eläkkeellä? Jos eläkkeellä niin kirjoittavatko maksusta lehtien palstoille? Ja kuka heille maksaa?
Persut, koskas muutatte puolueenne nimeksi Perusvenäläiset kun ideologiannekin on jo valmiiksi sama kuin putinilla?
Jos ovat kansanedustajia niin eikö heille muka riitä työtehtäviä päivisin ja iltaisin? Jos ovat muka itse töissä niin miksi heillä on niin runsaasti aikaa kirjoitella palstoille?
Oon huomannut, että kokoomuslaiset ja persut on kaikkein aktiivisimpia some vaikuttajia. Kuten kyselyistä huomattu. En tiedä kuka niille maksaa siitä, mutta en itse ainakaan jaksaisi öyhöttää puolueen takia pitkin nettiä. Ja minun mielipiteitäni ne eivät ole muuttaneet. Vasemmisto on silti sdpn kanssa sydämellisin työväenpuolue ja köyhän asialla kuten kuuluukin.
Ennen puolueiden vaikuttaminen oli vaalimainontaa ja oman puoluelehden jutut.
Nykyään se on netissä valehtelua, mitä varten on trollit. Viime vaaleissa persuilla ei ollut ollenkaan vaaliohjelmaa, eikä juuri mainontaakaan, kun ne olivat tiktokissa ja muissa palveluissa valehtelemassa.
Mihinkään mitä netissä lukee, ja mitä joku väittää olevansa, ei voi luottaa.
Selittynee kyseisen lehden lukijakunnalla ja kommenttikentä moderointipolitiikalla. En itse tunne ketään, kenen mielestä nämä lakot olisivat hyvä asia.
Ei yhden saarikosken pihalle heittäminen lehden linjaa isosti muuta. Niitä on siellä talo täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesarin kommentteihin vaikuttaa aika paljon se, ketkä kokevat olevansa riittävän turvatussa asemassa kommentoidakseen omalla nimellään.
Onko edes oikeita nimiä vai feikkinimiä vai ovat varastaneet jonkun toisen henkilöllisyyden? Mitä tekevät itse päivisin, ovatko töissä vai eläkkeellä? Jos eläkkeellä niin kirjoittavatko maksusta lehtien palstoille? Ja kuka heille maksaa?
Olen tehnyt havaintoja, koska työttömänä pystyn lukemaan uutisia tuntikausia joka päivä.
Minä monen muun lailla lopetin kirjoittamisen kokonaan, kun nimimerkkejä ei enää sallttu; vaarantaisin nimittäin työllistymiseni, jos toisin mielipiteeni julki. Kommenttiosioon kirjoittavat vain ne, joille siitä ei ole haittaa. Mieleen tulee esimerkiksi ap:n mainitsema mies, joka vihaa silmittömästi työttömiä ja on taloudellisesti turvassa oleva (ex-)yrittäjä. Persuja silmittömästi vihaava eläkeläisnainen, joka vääntää vaikka maitotölkin muodosta persuvastaisen saarnan. Mies, jonka joka ikinen kirjoitus koskee D-vitamiinia ja keskiraollisia, keinuvia satulatuoleja. Historioitsija, joka haluaa myydä historiankirjojaan. Ranskaan eläköitynyt entinen poliisi, jonka omakehusta ja muiden halveksimisesta ei tule loppua. Näitä on, ja heitä yhdistää se, että heillä on aina paikka kommenttiosion kärjessä.
Kukaan ei saane palkkaa Hesarin kommentoimisesta (tästä foorumista en olisi yhtä varma). Hesari valitsee ne kommentit, jotka haluaa näyttää, ja saa ne ihan ilmaiseksi ja pyytämättä.
Feikkinimiäkin on, koska Hesarin voi tilata muullakin kuin omalla nimellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt havaintoja, koska työttömänä pystyn lukemaan uutisia tuntikausia joka päivä.
Minä monen muun lailla lopetin kirjoittamisen kokonaan, kun nimimerkkejä ei enää sallttu; vaarantaisin nimittäin työllistymiseni, jos toisin mielipiteeni julki. Kommenttiosioon kirjoittavat vain ne, joille siitä ei ole haittaa. Mieleen tulee esimerkiksi ap:n mainitsema mies, joka vihaa silmittömästi työttömiä ja on taloudellisesti tu
Huutista. Onko tuo J. Mäkinen siis entinen poliisi? Aivan järkyttävän autistinen jankkaaja tyyliin "en tunnista tällaista ilmiötä. En minä ole koskaan tukehtunut vehnään, joten epäilen että keliakiaa ylipäätään voi olla olemassa. Olen aina syönyt vehnäleipää satoja grammoja päivässä."
Eivät eri mieltä olevat hesarin kommentteihin uskalla kirjoittaa, kun turpaan tulee aika lapsellisillisilla argumenteilla kommentoivilta vasemmistolaisilta. Ja loppujen lopuksi se ei ole mikään "kansan" koko mielipide vaan poliittista pölinää.
Tavalliset ihmiset sanovat asiansa nimimerkin takaa, niin ei joudu leimatuksi.
Tietty porukka ottaa omaksen tietyn lehden kommenttipalstan, niinkuin Iltalehden iäkkäämmät perussuomalaiset miehet ja Hesarin taas demarit.
Kokeilepas vaikka ILtalehteen kirjoittaa sana ilmastonmuutos???
Iltasanomat on ehkä neutraalein näistä suuremmista lehdistä kommenteissaan..
Ja monet puolueet tekevät ihan jotain suunniteltuja hyökkäyksiä kommettipalstoille, kuten vaalien alla huomataan.
Persuilla on Kremlin tyyliin sometiimi, joka levittää propagandaansa keskustelupalstoille. Heillä on käytössä myös peukutusbotteja, jotta tietyillä palstoilla persukommentit nousisivat kärkeen. Vaalien alla eräässä iltapäivälehden keskustelussa persukommentit saivat yhtäkkiä arkiyönä 03-04 välillä satoja peukutuksia, kun normitilanteessa niitä tuli päivälläkin vain joitakin kymmeniä koko päivän aikana. Persut ja Kreml: kuin kaksi marjaa.
Onneksi täällä 90% kommentoijista on uuskomuja.
Eikö se 80% ole liittojen omien kyselyiden tulos? Vai onko asiasta tehty ihan puolueeton tutkimus?
Me juuri äänestettiin millaista politiikkaa haluamme, tämä nykyinen sai eniten ääniä. Muut kyselyt ovat turhia. Reilu 3 vuotta ja päästään äänestämään uudestaan.