Minkä ikäisenä lopetit bilettämisen?
Kommentit (81)
Onko yli 40-vuotiaille enää missään mitään mestoja olemassa? Mitkään popitusmestat ja teinihelvetit ei kiinnosta. Semmoista rauhallista istuskelua jossain irkku-pubeissa, mutta semmoinen on lähimpänä varmaan 100 kilsan päässä.
Suomalainen ei osaa bilettää. Se on joko tylsä pönöttäjä tai sitten örveltää tolkuttomassa kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Taisin olla jotain 26 tai 27 kun tajusin, ettei niistä tule yhtään parempi olo tai elämänlaatu. Jengi ryyppää ja ölisee ja sitten kaikki on krapulassa. En halunnut enää maksaa siitä että tulee paha olo. Baareissa on niin hirveä meteli, että sieltä haluaa lähteä heti pois. Se on nuorten juttu. Ja krapulat kestää monta päivää. Ei ole sen arvoista.
Mukava nähdä, että Suomessakin on vielä ajattelevia ihmisiä.
Taisin olla 28v., kun mentiin naimisiin ja haluttiin lapsia. Siihen loppui kapakoissa hillumiset.
32 oli se ikä jossa alkoi henkinen krapula olemaan niin suuri vaikka ei mitään erityistä tapahtunutkaan niin se juominen väheni ja jäi. Nyt olen puolentoista vuoden aikana juonut 2 kertaa alkoholia.
Mies 42 v. Ei jaksa enää kapuloita ja morkkista.
43v ja naimisissa, biletän noin kerran kuussa.
En tarkalleen muista, alle kolmikymppisenä kuitenkin
Oliko nuorena helposti bileiden jälkeen seksiä niiden hauskojen ja komeiden j ä n näpoikien kanssa? 😳
No oletan että biletyksen lopettamisella viitataan lähes viikottain tapahtuvaan baareissa käymiseen niin tämä tapahtui noin 27-vuotiaana. Pari kertaa vuodessa juhlapäivinä bilettäminen nyt ei ole mitään vakinaista bilettämistä.
30v kun ensimmäinen lapsi syntyi. Vähän on ikävä biletystä, viime kerrasta 13v.
Vierailija kirjoitti:
Teininä jonkun verran harrastin ns. bilettämistä, mutta yliopistoon päästyäni ei enää kiinnostanut. Eli 19-vuotiaana lopetin.
Opiskelijabileet?
Erakko?
Olen 55-v ja en ole lopettanut, enkä koskaan aiokaan. Käyn toki vain muutaman kerran vuodessa, enempää ei jaksaisikaan...
30 vuotiaana kävin baarissa viimeksi eli 18 vuotta sitten.
30-v. kävin vikan kerran, mutta oikeastaan lopetin jo 24-v.
Otanta palstalta ja tylsimykset nyt tanssimaan
Vierailija kirjoitti:
Mies 42 v. Ei jaksa enää kapuloita ja morkkista.
Vain tyhmä juo itselleen krapulan.
t. N44 eikä koskaan krapulaa.
Olin 28.