Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiranulkoiluttaja keskeytti silmittömän väkivallan Kontulassa Eläkeikäinen uhri kuoli

Vierailija
06.03.2024 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a7eee715-7db7-4177-9c2d-3e91c9988d6d
Koiranulkoiluttaja keskeytti silmittömän väkivallan Kontulassa Eläkeikäinen uhri kuoli
Helsingin hovioikeus katsoi, että kyse ei ole taposta, vaan törkeästä pahoinpitelystä ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei näitä tuomioita voi koventaa, kun eivät mene kansan oikeustajuun?

Vähintään 10 vuotta pitäisi automaattisesti tulla vankilaa, jos toinen kuolee ja tapauksissa jossa toinen on lapsi, vanhus tai fyysisesti muuten heikko pitäisi tulla vähintään 15 vuotta. 

KALEVALA antaa tällaiseen validin toimintaohjeen: "Poika suolle vietäköhön, puulla päähän lyötäköhön."

Kyllä meillä pitäisi ottaa käyttöön Kalevalan lait! Meinaan kun kaikenlaisia kamelintaluttajia tänne muuttaa, niin kotoutuvatkin varmasti helpommin.

Vierailija
102/107 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä oikeasti kiinnostaa? Mitä vähemmän eläkkeitä nostavia turhia ihmisiä on, sitä vähemmän tarvitsee leikata köyhiltä yksinhuoltajilta ja muilta tukien varassa sinnitteleviltä. Minutkin KeLa pakottaa muuttamaan kaksiosta yksiöön ihan vain siksi, että minulla ei muka ole oikeutta asua kaksiossa koska olen työtön sinkku!

Tää!

Eläkeläisten takia moni joutuu kärsimään tässä maassa. Mieti, että eläkeläisten takia moni joutuu varastelemaan kaupoista ja ryöstämään ihmisiä koska tuet ovat niin pienet.

Koska noilta varkailta ja hulttioilta, etenkään ulkomaalaisilta ei kuitenkaan saa mitään korvauksia perittyä, pitäisi mielestäni raipparangaistus ottaa uudelleen käyttöön maassamme.

Raipparangaistus toimeenpannaan torilla markkinapäivänä.

Raipat lasketaan ääneen ja ne annetaan pareittain kaksimetrisillä koivuraipoilla, jotka on liotettu vahvassa suolavedessä niiden notkistamiseksi ja tulehdusvaaran vähentämiseksi.

Raipat annetaan   paljaaseen selkään ja lyöntien välillä odotetaan minuutti jottei kipuun turru vaan se tuntuu täysimääräisenä.

Lääkäri seuraa rangaistusta ja jos rangaistava menettää tajuntansa hänet virvoitetaan ja rangaistusta jatketaan puolen tunnin tauon jälkeen.

Lääkäri voi keskeyttää rangaistuksen, jolloin sen loppuosa suoritetaan nimismiehen määräämänä ajankohtana tuonnenpana.

Tätä tarvittaisiin nykyään taas! Ei noihin muu auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä oikeasti kiinnostaa? Mitä vähemmän eläkkeitä nostavia turhia ihmisiä on, sitä vähemmän tarvitsee leikata köyhiltä yksinhuoltajilta ja muilta tukien varassa sinnitteleviltä. Minutkin KeLa pakottaa muuttamaan kaksiosta yksiöön ihan vain siksi, että minulla ei muka ole oikeutta asua kaksiossa koska olen työtön sinkku!

Tää!

Eläkeläisten takia moni joutuu kärsimään tässä maassa. Mieti, että eläkeläisten takia moni joutuu varastelemaan kaupoista ja ryöstämään ihmisiä koska tuet ovat niin pienet.

Olet oksettava. Yleensä olen pienituloisten puolella mutta jos ei välitä muista niin silloin en tue ollenkaan.

Vierailija
104/107 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että sinut eläkeikäisenä hakataan kuoliaaksi omalla pihallasi m**un toimesta.

Vierailija
105/107 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iäkkäisiin kohdistuneita surmia on valitettavan paljon, kun luki artikkelit ja infot. Usein tekijä ollut alkoholissa tai aineessa, ellei muu välikohtaus. Myös tapauksissa joissa on kotiin tunkeuduttu, esimerkiksi omakotitalo. Turvallisuutta voisi kehittää asunnoissa ja kadulla. Miten? Entä paloturvallisuus ja muut, kaikki. Siis ilman että nyt epäillään kaikkia köyhiä rikollisiksi tai vääriä ihmisiä.

Vierailija
106/107 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä oikeutta sulla muka on mihinkään, mitä sä et pysty maksamaan itse, senkin kela-elätti! Sähän elät vielä jotenkuten toimeentulevilta riistetyillä verorahoilla kansalaisten kiittämättömänä elättinä!

Sä vaan syöt köyhän, työssäkäyvän veronmaksajan pöydästä ja katsot saatana sen jotenkin ansaitsevasi!

Tapa ittes! 

Vierailija
107/107 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en olisi puuttunut tilanteeseen millään tavalla vaan kävellyt tyynen rauhallisesti pois antaen heidän selvittää keskenään välinsä. Mitä siitä tulisi jos aina puuttuisi toisten elämään? Jokainen saa pitää huolen itsestään,parempi olla puuttumatta sillä siitä saa vain murhetta itselleen ihan turhaan. Vastuu näiden kohtaloista on niiden jotka ovat tilanteen luoneet ja mahdollistaneet, eli vihervasemmiston. Miksi meidän muiden pitäisi näitä ongelmia ratkoa tai niihin puuttua ja pilata vihreiden unelmat ? Sitä saa mitä tilaa. Ja nämä ryöstöt,r@iskaukset,pahoinpitelyt ym ovat kuitenkin lähinnä helsingin ja ympäryskuntien ongelma. Eivätköhän he itse niihin ratkaisun löydä. Ainahan niiltä seuduilta voi muuttaa pois jos tuntuu siltä, ettei siihen ympäristöön sopeudu.

Sinä olet saastaa ja ongelman alkusyy!

Ei sanonut olevansa vihervasuri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä