Siivousvinkki
Aina suoritetusta tehtävästä saat palkinnon: kulaus olutta/viiniä/siideriä ym
Mitä enemmän siivoat - sen hilpeämmäksi muutut -> ja illalla on kaikki ok
Mä oon jo tänään imuroinu, pyyhkiny ikkunalaudat, pessy verhot, ripustanu uudet... hips
Vielä pesen lattiat skool
Ja tuuletan petivaatteet hikhik...
Millä sinä palkitset siivouksen?
Kommentit (24)
Onko tää joku venäläinen siivousvinkki? Ihan uteliaisuudesta kysyn?
En taida ottaa käyttöön, pitää saada siiivottuakin eikä vaan velttoilla korkokengissä ja tekokynsissä.
Ihan Päijät-Hämäläinen vinkki.
Kohtuudella siis: yksi kulaus/työ ei kokonainen pullo
Ap
Jiskus on palkittava itsensä, että saa ryhdyttyä epämieluisaan hommaan: vessan siivous
Suklaat olen ansainnu
Vierailija kirjoitti:
Jiskus on palkittava itsensä, että saa ryhdyttyä epämieluisaan hommaan: vessan siivous
Suklaat olen ansainnu
* siis j o s k u s
Vierailija kirjoitti:
Onko tää joku venäläinen siivousvinkki? Ihan uteliaisuudesta kysyn?
En taida ottaa käyttöön, pitää saada siiivottuakin eikä vaan velttoilla korkokengissä ja tekokynsissä.
Vai Baldrikin kevätsiivous? Puhdistan kahvimukit soodalla ja tomutan vaikeat kolot asunnosta, pyyhin kaapit. Joo taisin pestä jo ikkunatkin.
Joskus siivotessani samalla leivon:
P,uolukkapiirakkakahvit siistissä kodissa - nam
Marraskuussa on niin ihanaa kynttilän valossa, on hämärää, tunnelmallista = laiskan siivoojan unelma. Kevätaurinko on armoton, niin ihana kun onkin🙂
Vierailija kirjoitti:
Marraskuussa on niin ihanaa kynttilän valossa, on hämärää, tunnelmallista = laiskan siivoojan unelma. Kevätaurinko on armoton, niin ihana kun onkin🙂
Näyttää siis aivan kamalalta asunto kun aurinko paljastaa kaiken kauheuden . Olen luullut aina siivoavani mutta pölyjä näkyy kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Joulukuussa tämä kotini näytti niin kauniilta kynttilöiden ja jouluvalojen hillityssä valossa. Nyt kaikki nuhjuisuus ja likaiset ikkunat paljastuvat.
Kerran (vuosia sitten) siivosin, kännäsin samalla ja tein vielä ruokaakin siinä ohessa. Tähän päivään mennessä ei ole selvinnyt, mihin ne paistamani fileeleikkeet katosivat.
No. Ehkä vinkkini ei toimi kaikilla. Mulla toimii. Nyt on siistiä. 2 sidukkaa juotu. Kaikki ok
ap
Aloituksen alapeukutuksen määrästä arvelen, että täällä on tosi siivoavaa sakkia, eikä palkinnosta tietoakaan...
Vierailija kirjoitti:
No. Ehkä vinkkini ei toimi kaikilla. Mulla toimii. Nyt on siistiä. 2 sidukkaa juotu. Kaikki ok
ap
Tuosta määrästä nyt tulee vaan paha mieli.
Minulle siisti koti on itsessään palkinto. Joskus ostan kimpun kukkia palkinnoksi.