Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivosumu ei helpota! Verikokeet kunnossa, neurologinen status ok. Mistä ihmeestä on kyse?

Vierailija
06.03.2024 |

Kamalaa elää sumussa!!!

Kommentit (147)

Vierailija
121/147 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun hartiat ovat umpijumissa. Olin aivan puolikuollut kyseisen vaivan takia ennen kuin syy hoksattiin. Lääkäri jopa kysyi multa ihmetellen, että onko mulla ollut vaikeuksia hengittää. Olin kuin pilvessä vaivan vuoksi:(

Vierailija
122/147 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla samaa... tutkittiin labrat, uniapnea, ym. Ruokavalio Ok ja liikuntaakin harrastan. Iso tragedia takana, mutta hyvin jaloillani nyt. Ei masennusta, erityistä stressiä tms. Vaikka olisin nukkunut hyvin, minulle tulee todella voimakasta päiväväsymystä, jolloin nukahdan pöydän ääreen. 

Mutta olen löytänyt yhden avun...ADHD- lääke ( ei ole ADHD:ta). Välillä nappaan aamulla ja nämä päivät sujuvat hyvässä vireessä. Käytän, kun päivällä tiedossa erityistä skarppiutta vaativaa. 

Mistä sä olet saanut adhd-lääkkeet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/147 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko etten tajua noiden töhtäh- kommenttien olevan sulta? Oikeesti, miksi vihaat mua niin paljon? Anna mun olla

enymmärrä sinua

Vierailija
124/147 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin kesti aivosumu koronan jälkeen monta kuukautta. Sama voi tulla muistakin infektiotaudeista. 

Vierailija
125/147 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun hartiat ovat umpijumissa. Olin aivan puolikuollut kyseisen vaivan takia ennen kuin syy hoksattiin. Lääkäri jopa kysyi multa ihmetellen, että onko mulla ollut vaikeuksia hengittää. Olin kuin pilvessä vaivan vuoksi:(

Joo varmaan kaikki mitä mä kuvailin on tässä viimeisen +15 aikana johtunut hartiajumista. Astmakin tuli ihan siitä ja oikein reilusti etukäteen. Jätä mut rauhaan. Miksi sä teet tätä? Mitä sä saat tästä? 

Vierailija
126/147 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko etten tajua noiden töhtäh- kommenttien olevan sulta? Oikeesti, miksi vihaat mua niin paljon? Anna mun olla

enymmärrä sinua

:D miksi kukaan vastais näin? Lopeta.

Vierailija
127/147 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo varmaan kaikki mitä mä kuvailin on tässä viimeisen +15 aikana johtunut hartiajumista. Astmakin tuli ihan siitä ja oikein reilusti etukäteen. Jätä mut rauhaan. Miksi sä teet tätä? Mitä sä saat tästä? 

Luin ainoastaan avausviestisi ja vastasin sen perusteella. Ajattelin, että saattaisin olla avuksi:) 

Vierailija
128/147 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin ainoastaan avausviestisi ja vastasin sen perusteella. Ajattelin, että saattaisin olla avuksi:) 

Lopeta jo toi naurettava esittäminen ja vastaa mulle. Miksi sä teet tätä? Miksi seuraat ja ahdistelet mua etkä anna olla? Mitä sä haluat?

Vierailija
129/147 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhanen aiheutti minulla. Siitä johtui myös voimakas väsymys.

Vierailija
130/147 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilpirauhasen vajaatoiminta, diabetes, verenpainetauti, uniapnea, alhainen ferritiini, fibromyalgia. Kiva kombo, voin vannoa että ei jaksa ainakaan töitä tehdä. Liikkuminenkin on raskasta. Suurin osa korjaantuisi jos saisin lisää kilpirauhashormoonia mutta sitä ei myönnetä enempää koska verikokeet on nipinnapin rajoissa.

Taas yksi kilpirauhasuskovainen. 

Vierailija
131/147 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi, ylikuormittuminen.

Lääkkeeksi:Lepoa ja itselle mukavaa liikuntaa hyvässä tasapainossa.Vauva-palsta ym some paasto.

Vierailija
132/147 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo toi naurettava esittäminen ja vastaa mulle. Miksi sä teet tätä? Miksi seuraat ja ahdistelet mua etkä anna olla? Mitä sä haluat?

Jaah, tässähän olikin mielenterveysongelmat kyseessä. Kannattaa puhua tästä vainoamisharhasta lääkärille

Vierailija
133/147 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kehon ylivireystilaan on kuulunut aivosumua. Veriarvot oli kunnossa, mutta mitään selkeää selitystä kokemiini vaivoihin ei löytynyt. Elintapojen tarkistamisesta ja korjaamisesta oli lopulta eniten apua (vuorokausirytmi, ravinto, liikunta jne). Kokeile etsiä tietoa sympatikotoniasta. Laaja aihepiiri, mutta laaja kokonaisuus se on ihmisen hyvinvointikin.

Vierailija
134/147 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veriarvot on kunnossa eli pitkäaikaissokerikin? Entä onko aivosumua ruokailujen jälkeen? Jotkut ovat herkkiä hiilihydraateille ja väsymys iskee verensokerin laskiessa. Estrogeenin vähyys? 

Vierailija
135/147 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaihdevuodet tai ADHD

Vierailija
136/147 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtikö kaikki koronasta? Jos lähti, niin syitä on ihan turhaa hakea mistään stressistä, liikunnasta tai ruokavaliosta. Korona voi vahingoittaa elimistöä pysyvästi ja aivot tai keuhkot ovat näissä tapauksissa usein kärsijöinä.

Vierailija
137/147 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulotauti, ja huono kunto mene ulos lenkille 

Vierailija
138/147 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo toi naurettava esittäminen ja vastaa mulle. Miksi sä teet tätä? Miksi seuraat ja ahdistelet mua etkä anna olla? Mitä sä hal

Mähän en sanonut vainoamisesta mitään.

Vierailija
139/147 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö paljon sokeria? Karkit, jäätelö, limpsa, siideri, lonkero, likööri, pulla, jäätelö kastikkeet. Sokeri tekee huonon olon ja vointia voi juuri sanoa aivosumuksi. Ota verensokeri mittaus. 

Vierailija
140/147 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrkkykertymiä kehossa. Länsimainen lääketiede ei voi sille mitään mutta kiinalainen voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä