Aivosumu ei helpota! Verikokeet kunnossa, neurologinen status ok. Mistä ihmeestä on kyse?
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Minulla samaa... tutkittiin labrat, uniapnea, ym. Ruokavalio Ok ja liikuntaakin harrastan. Iso tragedia takana, mutta hyvin jaloillani nyt. Ei masennusta, erityistä stressiä tms. Vaikka olisin nukkunut hyvin, minulle tulee todella voimakasta päiväväsymystä, jolloin nukahdan pöydän ääreen.
Mutta olen löytänyt yhden avun...ADHD- lääke ( ei ole ADHD:ta). Välillä nappaan aamulla ja nämä päivät sujuvat hyvässä vireessä. Käytän, kun päivällä tiedossa erityistä skarppiutta vaativaa.
Mistä sä olet saanut adhd-lääkkeet?
Vierailija kirjoitti:
Luuletko etten tajua noiden töhtäh- kommenttien olevan sulta? Oikeesti, miksi vihaat mua niin paljon? Anna mun olla
enymmärrä sinua
Mulla ainakin kesti aivosumu koronan jälkeen monta kuukautta. Sama voi tulla muistakin infektiotaudeista.
Vierailija kirjoitti:
Sun hartiat ovat umpijumissa. Olin aivan puolikuollut kyseisen vaivan takia ennen kuin syy hoksattiin. Lääkäri jopa kysyi multa ihmetellen, että onko mulla ollut vaikeuksia hengittää. Olin kuin pilvessä vaivan vuoksi:(
Joo varmaan kaikki mitä mä kuvailin on tässä viimeisen +15 aikana johtunut hartiajumista. Astmakin tuli ihan siitä ja oikein reilusti etukäteen. Jätä mut rauhaan. Miksi sä teet tätä? Mitä sä saat tästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko etten tajua noiden töhtäh- kommenttien olevan sulta? Oikeesti, miksi vihaat mua niin paljon? Anna mun olla
enymmärrä sinua
:D miksi kukaan vastais näin? Lopeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun hartiat ovat umpijumissa. Olin aivan puolikuollut kyseisen vaivan takia ennen kuin syy hoksattiin. Lääkäri jopa kysyi multa ihmetellen, että onko mulla ollut vaikeuksia hengittää. Olin kuin pilvessä vaivan vuoksi:(
Joo varmaan kaikki mitä mä kuvailin on tässä viimeisen +15 aikana johtunut hartiajumista. Astmakin tuli ihan siitä ja oikein reilusti etukäteen. Jätä mut rauhaan. Miksi sä teet tätä? Mitä sä saat tästä?
Luin ainoastaan avausviestisi ja vastasin sen perusteella. Ajattelin, että saattaisin olla avuksi:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin ainoastaan avausviestisi ja vastasin sen perusteella. Ajattelin, että saattaisin olla avuksi:)
Lopeta jo toi naurettava esittäminen ja vastaa mulle. Miksi sä teet tätä? Miksi seuraat ja ahdistelet mua etkä anna olla? Mitä sä haluat?
Kilpirauhanen aiheutti minulla. Siitä johtui myös voimakas väsymys.
Vierailija kirjoitti:
Kilpirauhasen vajaatoiminta, diabetes, verenpainetauti, uniapnea, alhainen ferritiini, fibromyalgia. Kiva kombo, voin vannoa että ei jaksa ainakaan töitä tehdä. Liikkuminenkin on raskasta. Suurin osa korjaantuisi jos saisin lisää kilpirauhashormoonia mutta sitä ei myönnetä enempää koska verikokeet on nipinnapin rajoissa.
Taas yksi kilpirauhasuskovainen.
Stressi, ylikuormittuminen.
Lääkkeeksi:Lepoa ja itselle mukavaa liikuntaa hyvässä tasapainossa.Vauva-palsta ym some paasto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo toi naurettava esittäminen ja vastaa mulle. Miksi sä teet tätä? Miksi seuraat ja ahdistelet mua etkä anna olla? Mitä sä haluat?
Jaah, tässähän olikin mielenterveysongelmat kyseessä. Kannattaa puhua tästä vainoamisharhasta lääkärille
Itselläni kehon ylivireystilaan on kuulunut aivosumua. Veriarvot oli kunnossa, mutta mitään selkeää selitystä kokemiini vaivoihin ei löytynyt. Elintapojen tarkistamisesta ja korjaamisesta oli lopulta eniten apua (vuorokausirytmi, ravinto, liikunta jne). Kokeile etsiä tietoa sympatikotoniasta. Laaja aihepiiri, mutta laaja kokonaisuus se on ihmisen hyvinvointikin.
Veriarvot on kunnossa eli pitkäaikaissokerikin? Entä onko aivosumua ruokailujen jälkeen? Jotkut ovat herkkiä hiilihydraateille ja väsymys iskee verensokerin laskiessa. Estrogeenin vähyys?
Lähtikö kaikki koronasta? Jos lähti, niin syitä on ihan turhaa hakea mistään stressistä, liikunnasta tai ruokavaliosta. Korona voi vahingoittaa elimistöä pysyvästi ja aivot tai keuhkot ovat näissä tapauksissa usein kärsijöinä.
Luulotauti, ja huono kunto mene ulos lenkille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo toi naurettava esittäminen ja vastaa mulle. Miksi sä teet tätä? Miksi seuraat ja ahdistelet mua etkä anna olla? Mitä sä hal
Mähän en sanonut vainoamisesta mitään.
Syötkö paljon sokeria? Karkit, jäätelö, limpsa, siideri, lonkero, likööri, pulla, jäätelö kastikkeet. Sokeri tekee huonon olon ja vointia voi juuri sanoa aivosumuksi. Ota verensokeri mittaus.
Myrkkykertymiä kehossa. Länsimainen lääketiede ei voi sille mitään mutta kiinalainen voi.