Nainen! Jos heräisit aamulla MIEHENÄ kuinka viettäisit päivän?
Kommentit (47)
Menisin kusemaan heti johonkin tolppaan tms. Kiinnostaa miksi se on parempaa kun osuu johonkin eikä vaan liritä johonkin ojaan tms. Sitten sitä seksiäkin voisi yrittää saada.
Baariin vaan, ja välillä tolpalle.
Ihmettelisin sitä, miten muna ohjaa päivääni ihan siitä kun olen herännyt;) no menisin päivän sen mukana ja haluaisin takaisin naiseksi jälleen 😅
Ottaisin hetkestä kaiken ja hakisin johonkin hyvään työpaikkaan kun minulla olisi siihen miehenä paremmat mahdollisuudet. Kaikki kunnioittaisivat helpommin koska olen mies. Jos olisin hyvännäköinen, naiset katselisivat toivoen,että iskisin heitä;)
Kokisin sen, että miltä tuntuu kulkea 90 % valveillaoloajasta kädet taskussa. Ja sen, että oikeestiko niitä palleroita pitää rapsutella ja nostella alvariinsa. Ja kokisin miltä tuntuu, kun aivot on housuissa.
Vierailija kirjoitti:
Kokisin sen, että miltä tuntuu kulkea 90 % valveillaoloajasta kädet taskussa. Ja sen, että oikeestiko niitä palleroita pitää rapsutella ja nostella alvariinsa. Ja kokisin miltä tuntuu, kun aivot on housuissa.
Naiselämässä miehenä voisi tosiaan olla mielenkiintoista tietää mistä tuo naislogiikka ilmestyy kun naisen aivot ei näytä olevan päällä ollenkaan suurimman osan päivästä.
Katselisin ohikulkevien naisten muotoja kauppakeskuksen käytävällä istuskellen
Menisin varmaan uhkailemaan ihmisiä, kun kerrankin otettaisiin vakavasti ja harrastelisin dominoivassa roolissa naisten ja miesten kanssa
Koko päivä kuluisi selvitellessä miten pääsen taksisin naiseksi. En ole koskaan halunnut olla mies.
Värkkäisin alapäätäni, että miten se esinahka ja muut toimivat. Harrastaisin kuntoilua, minkälaista olisi olla voimakkaampi. Heiluuko munat juostessa? Tuijottaako muut, jos en laita shortseja trikoitten päälle?
Mutta partaa en alkaisi ajamaan!
Lähtisin juoksemaan kuulokkeet korvilla illalla pimeän jälkeen
Kauhistuisin ja sitten varmaan miettisin miten muuttuisin takaisin naiseksi.
Veisin vain roskapussin tai imuroisin oma-alotteisesti ja saisin heti 10 pistettä ja suvussa ja naapurustossa puhuttaisiin tästä pitkään;)
Innostuisin rinnoista ja ajattelisin seksiä 90% valveillaoloajastani, outoa!
Menisin rauta- tai autokauppaan saamaan hyvää palvelua.
Vetelisin tattiin ja sen koittaisin saada nopee tinderpanon
Vaihtaisin hyvällä kurssilla rahani naisen euroista miehen euroiksi.