Huonoon avioliittoon jääneet
Ratkaisujen aika. Liittomme on muuttunut huonoksi, arvottomaksi liitoksi puolison pettämisen takia. En enää haluasi jatkaa, mutta vaakakupissa painaa moni asia. Miten tästä eteenpäin?
Rakastan kotiamme, lapsiamme ja perhettämme. Puolisoa pettämisen jälkeen, en tiedä? Olemme melko varakkaita ja yhdessä lainaa puoli miljoonaa. Yksin lasten kanssa en voisi ikinä asua näin. Muutto vuokralle ja lapset viikko-viikko toisen luona. Samalla lasten elämä romuttuisi. Ei kiitos!
Haluaisin kuulla, onko muita jäänyt itsekkäistä syistä huonoon liittoon? Ei siis väkivaltaa, alkoa tai muuta sellaista. Ainoastaan tunnekylmyyttä ja nyt myös pettämistä. Onko tämä tuhoon tuomittua?
Kommentit (69)
Hyvätuloisuus ja nettovarallisuus on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen täynnä virheitä. Olen varautunut, kun toinen on iloinen maailmanmatkaaja. Arvostan seesteisyyttä, jonka toinen kokee tylsyydeksi. En usko, että tulisin itse tästä muuttumaan. En kaipaa uutta suhdetta, jäisin todennäköisesti yksin.
ap
Eli miehen pitäisi yksin muuttua että liitonne e toimisi? Onko sinulla mitään omaa vai elätkö vain perheen kautta? Työ, harrastus, ystäviä? Meidän seksitönliitto (mulla ei haluja) toimii, kun meillä kummallakin on myös sitä omaa elämään.
Vai haluaako mies että ap muuttuu? Pystytkö ap jäämään kulissivaimoksi ja kestämään sen, että mies liihottelee jatkossakin omissa menoissaan ja pettää? Voitte jatkaa vain, jos voitte hyväksyä toisenne sellaisina kuin olette ja myös tilanteen. Muuten katkeroidutte, riitelette ja myrkytätte kod
Tätä viestiä olen pohtinut paljon. Vastausta en vielä tiedä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Varakas, kun on lainaa puoli miljoonaa?
Miksi asua kaukana pienessä vanhassa asunnossa, jonka voi maksaa pois lähes kerralla kokonaan, kun voi asua isommassa uudessa, juuri siellä missä haluaa? Alkupääomaa puolen miljoonan lainan asuntoon tarvitaan paljon, jonka lisäksi vakituiset tulot ovat suuret. Kyseessä ilmeisesti nuorehko pariskunta, harvalla työssäkäyvällä kolmekymppisellä on vielä sitä miljoonaomaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvätuloisuus ja nettovarallisuus on eri asia.
Varakas ikäisekseen todennäköisesti on se mitä ap tarkoitti.
Ap tässä.
päätin jäädä. Päätin taistella. Tämä tarina ei vielä ole ohi. Päätin laittaa kaiken peliin.
olemme keskustelleet miehen kanssa paljon ja tulimme molemmat tulokseen, että tästä kaikesta päästään yli. nyt on parisuhdeneuvojalla käyty ja varattu uudet ajat. Niin paljon puhumattomuutta on harteillamme, että jo ensimmäinen kerta avasi hanat. Lohduttava kysymys oli, mihin rakastuit puolisossasi. Sen vastauksen voimalla päätimme rakentaa tulevaisuutta taas.
Se on juuri sinun siellä tehtävä päätös jatkaako huonoissa oloissa vai erota? tee se päätös itse. Muut ei voi sitä tehdä. Jokainen oman onnensa seppä. Minä asun yksin enkä voisi enää sietää ketään miestä samassa kodissa.
Ei aloittaja ole varakas,jos velkaa puoli miljoonaa 😁😁😁
Varakas kyllä.
Ei keskivertotuloiselle pariskunnalle myönnetä puolen miljoonan lainaa.