Tosi tylsiä aloituksia täällä.
Jos näistä ketjuista voi mitään päätellä niin suomalainen sielunmaisema on kyllä aivan superankea ja pikkumainen. Ei mitään myönteistä tai kiinnostavaa sanottavaa kenellekään.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, että valitetaan, kun ihan itse voi vaikuttaa asiaan ja aloittaa niitä mielenkiintoisia aloituksia.
Voin laittaa mielenkiintoisia aloituksia. Ne poistetaan kyllä nopeasti. Usein päivän uutisetkin poistetaan jos niistä yrittää keskustella.
Kirjoit itse parempi, tämä on tylsä aihe...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onpa ikävää, ettei voida piristää iigorin päivää.
Kerrokaas joku vitsi Putlerista, niin trolli virkistyy. Itse en muista yhtään.
Eikö sulla muuta ole mielessä kuin iigorit?
Varmaan kolme vuotta jo täällä hulluillut joka päivä. Miten voi saada tuollaisen päähänpinttymän muitten maitten asioista?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, että valitetaan, kun ihan itse voi vaikuttaa asiaan ja aloittaa niitä mielenkiintoisia aloituksia.
Yleensä juuri mielenkiintoinen, vähän tästä massasta erottuva aloitus on sellainen joka poistetaan minuutin sisään. Ja sitten jotkut ihan selkeästi lainvastaiset ketjut saa kyllä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun tänne sattuu piipahtamaan, niin samat jutut täällä lähinnä pyörii väkkyrää.
Olin tuossa aikaisemmin puoli vuotta pois täältä koska tämä on tällainen internetin likaviemäri, ja kun hairahduin tulemaan takaisin, täällä jauhetaan käytännössä ihan samoja juttuja kuin puoli vuotta sitten.
Tykkään asua likaviemärissä.