Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmiodraama Maikkarilla official

Vierailija
05.03.2024 |

Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4992)

Vierailija
1501/4992 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Sami siis taksikuski?

Vierailija
1502/4992 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami ei tiedä mitä haluaa eikä osaa nähdä itseään objektiivisesti. Kuvittelee haluavansa flirting, puheliaan ja iloisen naisen mutta pakenee heti kun sellainen tulee vastaan. Ymmärrän että Terhi voi olla turhan painostava aika monelle mutta jos Kristiina on jolle liian päälle käyvä, niin se kertoo omasta persoonasta. 

Oikeasti Sami taitaa haluta hemaisevan daamin joka on flirtti mutta pistää miehen jahtaamaan itseään. Silloin ei ole vaaraa "liiasta läheisyydestä". Tämä on varmaan yksi syy miksi ihastuu Sallaan, joka antaa ymmärtää mutta ei kuitenkaan Samille varmasti anna :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/4992 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki täysin mutu-tietoa, mutta kun olen useissa työyhteisöissä, koulutuksissa ja yhdistyksissä ryhmädynamiikkaa nähnyt, niin olin huomaavinani, että Christina huomasi ihan heti, että Terhi on voimakasluonteinen ja herkästi tilanteisiin puuttuva, kaikessa ilouduudessaan kuitenkin ihminen, jibka kanssa on hyvä pysyä väleissä, sellainen johtajatyyppi. Christina lähti ikäänkuin Terhin peesiin ihan ensimetreiltä saakka. Tilanne olisi voinut muodostua ihan erilaiseksi, jos Christina olisi ollut Samin eka asuinkaveri. Silloin olisi voinut mennä ihan miellyttävästi ja mukavasti Samilla ja Christinalla. Kukaan meistä katsojista ei olisi edes nähnyt tätä Samin puolta, joka tuli esiin vain, kun hän jäätyi ihan täysin. Nyt Samin täytyy yrittää tutustua Christinaan Terhin läsnäollessa ja papattaessa vieressä. 

Vierailija
1504/4992 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se varmaan kiva mennä tuollaiseen ohjelmaan,  kun saa sitten katsojilta kurat päälle. Aika kovaa tekstiä välillä. Ei varmaan kovin moni uskaltaisi sanoa kasvotusten samoja asioita kuin mitä kirjoittelee. Samahan se on koulu maailmassa. 

Vierailija
1505/4992 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se varmaan kiva mennä tuollaiseen ohjelmaan,  kun saa sitten katsojilta kurat päälle. Aika kovaa tekstiä välillä. Ei varmaan kovin moni uskaltaisi sanoa kasvotusten samoja asioita kuin mitä kirjoittelee. Samahan se on koulu maailmassa. 

Ei varmaan uskaltaisikaan, mutta kyllähän nämä "keskustelut" täällä vauva.fi:ssä kaikenkaikkiaan kertovat siitä, miten negatiivisesti ihmiset ajattelevat lähimmäisistään. Ja se on huolestuttavaa. Olen ihmetellyt mikä ihmisiä riivaa niin paljon, että on tarve tulla purkamaan sisintään haukkumalla toisia. Paha olo varmaankin, ja siitä kumpuava pahansuopuus.

Vierailija
1506/4992 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joa ihminen itse käyttäytyy huonosti niin eikö siitä saisi sanoa? Kuten esimerkiksi Mirellan ilkeys Joonatania kohtaan. 

Haukkuminen ei oo tietenkään oikein.

Vierailija
1507/4992 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan uskaltaisikaan, mutta kyllähän nämä "keskustelut" täällä vauva.fi:ssä kaikenkaikkiaan kertovat siitä, miten negatiivisesti ihmiset ajattelevat lähimmäisistään. Ja se on huolestuttavaa. Olen ihmetellyt mikä ihmisiä riivaa niin paljon, että on tarve tulla purkamaan sisintään haukkumalla toisia. Paha olo varmaankin, ja siitä kumpuava pahansuopuus.

Tämä, ja vielä kun osallistujia näytetään muutaman tunnin verran jotka on valittu päivän/viikon tapahtumista ja kyseessä on yleensä tuntemattomat ihmiset 

Vierailija
1508/4992 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienot on kämpät miehillä joten kyllä hameväen kelpaakin noihin muuttaa "elätettäviksi".

Vierailija
1509/4992 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotan tulevan kymppijakson illallistreffeiltä eniten sitä, tuleeko Joonatanille Sannin kanssa vipinää tai Sallalle Nilsin kanssa :D

Tuskin tuli. Joonatanilla on yli 2000 kaveria fb:ssä ja Sanni ei ole yksi niistä. En näe Sallaa ja Nilsiä yhdessä. Salla on liian teatraalinen Nilsin kaltaiselle miehelle. Sallalle sopisi joku erikoisempi mies ja Nilsille joku klassinen, älykäs ja hyvästä suvusta tuleva... 

Mitäköhän tarkoitat hyvällä suvulla?

Vierailija
1510/4992 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua jäi ihmetyttämään, että miten kävikin niin ihme sattuma, että kun ovikello soi ja uusi tyyppi tuli kunkin parin ovelle, niin jännästi aina juuri se oikea puolisko meni avaamaan oven.

Esim että kun Terhin ja Samin ovikello soi, niin oisi helposti voinut luulla että Terhi menisi avaamaan oven..

Kuinkahan paljon tätä käsikirjoitetaan? ;)

Kaikki on varmasti käsikirjoitettu, varsikin tuo Sami on tuotannot keksitty hahmo! 

No jos joku on keksitty hahmo, niin Terhi. Vai voiko joku oikeasti olla tuollainen??

Mun mielestä ei voi. Mutta jos onkin, Samia ei voi kyllä käytöksestään syyttää. Itse en jaksaisi Terhin kaltaista ihmistä noinkaan hyvin mitä Sami.

Vierailija
1511/4992 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua jäi ihmetyttämään, että miten kävikin niin ihme sattuma, että kun ovikello soi ja uusi tyyppi tuli kunkin parin ovelle, niin jännästi aina juuri se oikea puolisko meni avaamaan oven.

Esim että kun Terhin ja Samin ovikello soi, niin oisi helposti voinut luulla että Terhi menisi avaamaan oven..

Kuinkahan paljon tätä käsikirjoitetaan? ;)

Kaikki on varmasti käsikirjoitettu, varsikin tuo Sami on tuotannot keksitty hahmo! 

No jos joku on keksitty hahmo, niin Terhi. Vai voiko joku oikeasti olla tuollainen??

Mun mielestä ei voi. Mutta jos onkin, Samia ei voi kyllä käytöksestään syyttää. Itse en jaksaisi Terhin kaltaista ihmistä noinkaan hyvin mitä Sami.

Ongelma vain on se, että Sami ottaa Christinastakin herneet (nenään). Tämä ihan objektiivinen käsitys siitä, mitä on nähty. Mahdoton sanoa, millainen ihminen Sami on kaikkiaan, mutta aika varauksellinen ja toista syyllistävä kuva Samista jää (ja sellainen tyyppi aiheuttaa ongelmia parisuhteessa).

Vierailija
1512/4992 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän useampi aiheuta ongelmia parisuhteessa kun ovat sinkkuja. 

Vierailija
1513/4992 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki täysin mutu-tietoa, mutta kun olen useissa työyhteisöissä, koulutuksissa ja yhdistyksissä ryhmädynamiikkaa nähnyt, niin olin huomaavinani, että Christina huomasi ihan heti, että Terhi on voimakasluonteinen ja herkästi tilanteisiin puuttuva, kaikessa ilouduudessaan kuitenkin ihminen, jibka kanssa on hyvä pysyä väleissä, sellainen johtajatyyppi. Christina lähti ikäänkuin Terhin peesiin ihan ensimetreiltä saakka. Tilanne olisi voinut muodostua ihan erilaiseksi, jos Christina olisi ollut Samin eka asuinkaveri. Silloin olisi voinut mennä ihan miellyttävästi ja mukavasti Samilla ja Christinalla. Kukaan meistä katsojista ei olisi edes nähnyt tätä Samin puolta, joka tuli esiin vain, kun hän jäätyi ihan täysin. Nyt Samin täytyy yrittää tutustua Christinaan Terhin läsnäollessa ja papattaessa vieressä. 

Jotenkin kuvittelen tilanteen niin päin, että Sami ja Christina ovat jo katsoneet kortit välillään ja istuvat sohvalla hiljaa, kun Terhi pölähtää paikalle :D mutta huomasin myös saman taidokkaasti mukautumisesta tilanteeseen

Vierailija
1514/4992 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt katsonut ja analyysini on että Sami käyttäytyy huonosti siksi koska se on muiden vika. Sallassa ei ole vikaa. Sami voisikin olla ehkä Sallan kanssa?

Varmistan vain, mutta olihan tämä sarkasmia?

Vierailija
1515/4992 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisällyttit pieneen kommenttiisi aikamoisen ristiriidan. Tai ei ainakaan minulle auennut.

Vierailija
1516/4992 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienot on kämpät miehillä joten kyllä hameväen kelpaakin noihin muuttaa "elätettäviksi".

Sarjassa ei ole osallistujien omia asuntoja.

Vierailija
1517/4992 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisällyttit pieneen kommenttiisi aikamoisen ristiriidan. Tai ei ainakaan minulle auennut.

Ed juttu oli että Sami aiheuttaa ongelmia parisuhteessa luonteensa vuoksi, (en viittinyt kopioida kun oli niin pitkä kirjoitus),siihen lisäten että useampi noista osallistujista aiheuttaa ongelmia luonteensa vuoksi samoin kuin Samikin, kaikkihan heistä on sinkkuja. Olisin kyllä voinut kirjoittaa selkeämminkin.🙈

Vierailija
1518/4992 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos lisäyksestä 👌Minä vain suoraan ajattelin tuon, että ei voi olla parisuhteessa (ja aiheuttaa siinä ongelmia), jos on sinkku. Mutta joo, nyt ymmärsin, mitä tarkoitit. Onhan se aina haastavaa, kun on elänyt (pitkäänkin) yksin, ja sen jälkeen alkaa parisuhde.

Vierailija
1519/4992 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiinnostabaa tietää mistä nää kalustetut kämpät on. Mikä kiinteistösijoitus- tai huoneistovuokrafirma lähtenyt mukaan tällaiseen, kun aika kalliitakin kämppiä mukana. Maikkarin budjettihan on kuralla pahastikin, joten tuotantoyhtiöllä taitaa olla hyvä massitilanne.

Vierailija
1520/4992 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotan tulevan kymppijakson illallistreffeiltä eniten sitä, tuleeko Joonatanille Sannin kanssa vipinää tai Sallalle Nilsin kanssa :D

Tuskin tuli. Joonatanilla on yli 2000 kaveria fb:ssä ja Sanni ei ole yksi niistä. En näe Sallaa ja Nilsiä yhdessä. Salla on liian teatraalinen Nilsin kaltaiselle miehelle. Sallalle sopisi joku erikoisempi mies ja Nilsille joku klassinen, älykäs ja hyvästä suvusta tuleva... 

Mitäköhän tarkoitat hyvällä suvulla?

Hyvää sukua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme