Kolmiodraama Maikkarilla official
Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4992)
Vierailija kirjoitti:
Samista luin lehtijutun minkä mukaan ahdistui maalittamisesta jonka kohteeksi joutui. Kuulemma joku suosittu sometähti oli kehoittanut canceloimaan. Aika sairasta menoa.
Kun fakta on se, että jos Sami olisi ollut nuorehko nätti nainen, niin häntä olisi luultavammin vaan sympatiseerattu ja ymmärretty että onpa ikävää asua tyypin kanssa keneen ei tunne vetoa. Minusta Samin käytös vaan oli osoitus siitä miten hän reagoi tilanteeseen joka varmasti oli ahdistava. Jo 24 h noissa olosuhteissa voi olla todella piinaavaa. Tsemppiä Samille!
Ei yhtään sympatiaa heru kyllä hänelle. Ihan itse myös hakeutunut tähän ohjelmaan.
Mirella on mun mielestä aika mukava.
Ei Mirella ja Aki käy yhtään yhteen. Aki on todella järkevä ja huomioi Joonatanin, kun taas Mirella käyttäytyy tökerösti. Ja jäi kyllä mielikuva, että Mirellaa se yhteinen sänky houkutti kovastikin, kun Aki ei ihan niin innokas asiaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Joo Petri kyllä on. Luulee olevansa parempi kuin muut. Samoin Sami.
Petri on kuin parinsa 🤭
Sallan puhe itsestään on kyllä niin itseriittoista, että ihan hirvittää. Tekee syntymäpäiväkakun ja ostaa lahjan, mutta kuitenkin "pelkää" onko miehellä turhia odotuksia. Ja korostaa miten kaikki riippuu hänen valinnoistaan. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä Aku ei huolisi? Jotain random palstakirjoittelijaa? No tuskinpa. Mitä sitten? Kai täällä saa vielä mielipiteen ilmaista, varsinkin asiallisen sellaisen.
no miksi koet tarvetta Akia arvostella?
No jonkun makuun Aki voi olla tylsä, kun taas toisen makuun oikea lottovoitto. Onhan täällä arvosteltu ja ruodittu kaikki muutkin osallistujat. Toisekseen, en tiedä onko se varsinaista arvostelua, jos toteaa, että joku ei ole jostain syystä omaan makuun, vaikka tämä vaikuttaa muutoin fiksulta ja mukavalta tyypiltä. Ja tämä toteamushan liittyi siihen kontekstiin, jossa joku ylisti Akin olevan ihan next level ohjelman muihin miekkosiin verrattuna.
Ja vielä yksi juttu. Miten se, että joku "arvostelee" Akia, liittyy siihen, että Aku ei huolisi tätä? Onko tämä joku kenties pyytänyt Akin kättä, kun ilmaisee pitävänsä tämän huumorista?
Hei immeiset! Turha enää arvostella tai haukkua näitä osallistuja, heillä näyttää kuvien perusteella olevan tosi hyvät välit keskenään näin ohjelman jälkeen ihan turha osoittaa syyttävällä sormella yhtään ketään. Kukaan ei ole täydellinen ja me voitaisiin vähän ymmärtää näitä ihmisiä ja sitä miten tätä ohjelmaa on leikattu. Ollaan kilttejä toisillemme ja varsinkin näille rohkeille sinkuille, jotka tähän formaattiin ovat osallistuneet, jookos?
Ymmärtääkseni nämä ketjut on tarkoitettu ohjelmasta keskusteluun, johon kuuluu osallistujista puhuminen ja mitä tunteita he nyt ylipäätään herättää meissä katsojissa. Vähän sama kuin kotona sohvalla katsellessa kommentoidaan vieruskaverille, mutta on monia joilla ei ole ketään jonka kanssa puhua kyseisestä sarjasta ja siksi nämä keskustelupalstat on luotu. Tietysti ulkonäön arvostelu ja turha nimittely voitaisiin jättää pois, mutta en silti ymmärrä ihmisiä (osallistujat/läheiset) jotka tarkoituksella hakeutuvat näille palstoille lukemaan juttuja itsestään ja sitten loukkaannutaan kun joku ei pidäkään heistä.
Ite mietin sitä, miten tämä kolmioasetelma vaikuttaa mielipiteisiin siitä ekasta. Tai siis, kun yhdessä asuessa siitä toisesta nousee esiin kaikenlaista ei-niin-kivaakin, on ehkä helppo ajatella että se toinen ehdokas olisi parempi, koska siitä on vähemmän kokemusta. Jännä nähdä nouseeko uusistakin huonoja puolia esiin, vai jääkö asetelma jossa se toinen näyttäytyy edelleen parempana vaihtoehtona ekaan verrattuna.
Veikkaan, että esim. Mirella ja Sami olisivat valinneet sen toisen ekaksi mukaan, olisivat he saattaneet odottaa sitä toista vaihtoehtoa kuitenkin. Esim. Aki ei ehkä olisi Mirellan tyyppiä, mutta nyt miellyttää verrattuna Joonataniin. Ja osin on varmaan imarreltu olo kahden kilpakosijan keskellä, kun on varaa valita.
Siis miksi kommenttiin, että panemisesta puhuminen ja siihen jatkuvasti viittaaminen on vulgääriä, poistettiin?
Pohdin tässä miksi eräät osallistujat käyttäytyvät kuin olisivat itse päätähtiä tässä sarjassa. Kuvittelen siis ohjelman castingia, että kaikki nyt näkyvät henkilöt ovat hakeneet sarjaan ja siitä on sitten poimittu kourallinen tyyppejä joille etsitään ne sopivat parit niistä olemassa olevista osallistujista? Yhtä lailla nämä "kolmannet pyörät" olis voineet olla niitä päähenkilöitä, mutta ei ilmeisesti tarpeeksi mielenkiintoisia tuotannon mielestä. Pointti kuitenkin, että ihan yhtä lailla ne kumppaniehdokkaat ovat etsimässä rakkautta ja risoo katsella kun tietyt tyypit käyttäytyy niin itsekeskeisesti kun tarjottimella tuodut vaihtoehdot ei kelpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni nämä ketjut on tarkoitettu ohjelmasta keskusteluun, johon kuuluu osallistujista puhuminen ja mitä tunteita he nyt ylipäätään herättää meissä katsojissa. Vähän sama kuin kotona sohvalla katsellessa kommentoidaan vieruskaverille, mutta on monia joilla ei ole ketään jonka kanssa puhua kyseisestä sarjasta ja siksi nämä keskustelupalstat on luotu. Tietysti ulkonäön arvostelu ja turha nimittely voitaisiin jättää pois, mutta en silti ymmärrä ihmisiä (osallistujat/läheiset) jotka tarkoituksella hakeutuvat näille palstoille lukemaan juttuja itsestään ja sitten loukkaannutaan kun joku ei pidäkään heistä.
Tottakai saa keskustella ohjelmasta, sen kulusta ja näistä tyypeistä, mutta eihän heitä tarvitse haukkua kuitenkaan. Täällä vaan haukutaan Samia ja myös muitakin osallistujia ja mulle ainakin kotona opetettu, ettei ketään saa haukkua tai nimitellä, ei edes netissä anonyymisti. En tiedä miten sinut on kasvatettu kotona, en usko, että kovin hyvin ainakaan jos sun mielestä tämä on ok.
En ole sukulainen tai osallistuja ja silti tämä on mielestä rumaa käytöstä.
Aku alkoi fleksata omalla uima-altaalla ja muulla kun Nils tuli herrasmiehen habituksella taloon. Aiheutti häpeää ne hänen fiilikset, vaikka ihan ymmärrettävää kai.
Mua jäi ihmetyttämään, että miten kävikin niin ihme sattuma, että kun ovikello soi ja uusi tyyppi tuli kunkin parin ovelle, niin jännästi aina juuri se oikea puolisko meni avaamaan oven.
Esim että kun Terhin ja Samin ovikello soi, niin oisi helposti voinut luulla että Terhi menisi avaamaan oven..
Kuinkahan paljon tätä käsikirjoitetaan? ;)
Pinjasta huokuu maailman matkaaminen, erikoista.
Heti huomaa ettei ole täysin suomalaisia tapoja, luulisin oikeasti muualta muuttaneeksi jos ei puhuisi niin perinteisen suomalaisesti. Itse olen viikon vuodessa reissussa, eli perinteinen juntti, joten kiehtovaa tuollainen. Toisaalta kiehtovaa vain havainnoida, vierauden tuntu ei yhtään vedä puoleensa kuitenkaan, vaan sitä juuri mietin miksei sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Mua jäi ihmetyttämään, että miten kävikin niin ihme sattuma, että kun ovikello soi ja uusi tyyppi tuli kunkin parin ovelle, niin jännästi aina juuri se oikea puolisko meni avaamaan oven.
Esim että kun Terhin ja Samin ovikello soi, niin oisi helposti voinut luulla että Terhi menisi avaamaan oven..
Kaikki on varmasti käsikirjoitettu, varsikin tuo Sami on tuotannot keksitty hahmo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on varmasti käsikirjoitettu, varsikin tuo Sami on tuotannot keksitty hahmo!
Uskotteko oikeasti että kukaan menisi pilaamaan mainettaan noin?
Paljastaisiko lopuksi, että oli näyttelijä?
Vierailija kirjoitti:
Pinjasta huokuu maailman matkaaminen, erikoista.
Heti huomaa ettei ole täysin suomalaisia tapoja, luulisin oikeasti muualta muuttaneeksi jos ei puhuisi niin perinteisen suomalaisesti. Itse olen viikon vuodessa reissussa, eli perinteinen juntti, joten kiehtovaa tuollainen. Toisaalta kiehtovaa vain havainnoida, vierauden tuntu ei yhtään vedä puoleensa kuitenkaan, vaan sitä juuri mietin miksei sytytä.
Mielenkiintoista, avaatko vähän että millaisia tapoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko oikeasti että kukaan menisi pilaamaan mainettaan noin?
Paljastaisiko lopuksi, että oli näyttelijä?
Ei tietenkään paljastaisi, sehän on sopimusrikko. Mä todellakin uskon, että tämä on kaikki käsikirjoitettua
Voi tuota Samia, sääliksi käy jopa kun sillä ei varmastikaan ole kaikki hyvin.