Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmiodraama Maikkarilla official

Vierailija
05.03.2024 |

Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4992)

Vierailija
1361/4992 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terhi pyörittää koko showta ja Sami saa vihat ja arvostelut niskaansa. Osa katsojista ei huomaa ja osa on niin Terhin puolesta ettei myönnä käytöksessä vikaa. Samin käytös on tökeröä väliin ja siitä huomaa ettei tahtois loukata mutta tarpeeksi kun rassataan niin pinna palaa ja silloin suusta tulee mitä tulee. Kun tuollaisen päällepäsmärin kanssa joutuu elämään ei se ole ihmekään. Terhi otti Christiinan  hallintaansa heti ja Sami parka on nyt kahden justiinan välissä tuolla. Toivottavasti Christina huomaa Terhin manipuloinnin ja alkaa ajattelemaan ihan itse. Paria tuskin tulee mutta olisi edes sopuisaa elämää.

TÄMÄ! Juuri näin se menee, miksi kukaan ei huomaa, kaikki syyttää vain Samia?

Siksi, että suurin osa ihmisistä on juuri tuollaisten ihmisten vietävissä ja siksi terapiatuvat ovat koko ajan täynnä. Herätään liian myöhään ja silloin tornado-katujyrä-yhdistelmä on jo tuhonsa tehnyt.

Vierailija
1362/4992 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terhi pyörittää koko showta ja Sami saa vihat ja arvostelut niskaansa. Osa katsojista ei huomaa ja osa on niin Terhin puolesta ettei myönnä käytöksessä vikaa. Samin käytös on tökeröä väliin ja siitä huomaa ettei tahtois loukata mutta tarpeeksi kun rassataan niin pinna palaa ja silloin suusta tulee mitä tulee. Kun tuollaisen päällepäsmärin kanssa joutuu elämään ei se ole ihmekään. Terhi otti Christiinan  hallintaansa heti ja Sami parka on nyt kahden justiinan välissä tuolla. Toivottavasti Christina huomaa Terhin manipuloinnin ja alkaa ajattelemaan ihan itse. Paria tuskin tulee mutta olisi edes sopuisaa elämää.

TÄMÄ! Juuri näin se menee, miksi kukaan ei huomaa, kaikki syyttää vain Samia?

Siksi, että suurin osa ihmisistä on juuri tuollaisten ihmisten vietävissä ja siksi terapiatuvat ovat kok

Nyt alkaa kuulumaan asiaa tässä keskustelussa. Itsekin olen ihmetellyt miksi täällä keskustelussa koko ajan haukutaan Samia, kun Terhihän tuon Samin ahdistuneen ja sulkeutuneen tilan vaikutti aiheuttavan jatkuvalla ahdistelullaan heti alusta alkaen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/4992 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannalle sopisi paremmin ihan mustat hiukset ja luuta.

Vierailija
1364/4992 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistuu mieleen se yksi kohtaus missä Terhi luettelee omia bravuuriruokiaan ja Sami istuu sohvalla ja tuijottaa puhelintaan, eikä innostu mistään. Hyvä esimerkki miten tuonkin tilanteen olisi voinut hoitaa eri tavalla, nyt se meni niin kun Terhi kertoi innoissaan jostain kirsikkatomaattipastasta, Sami vaan tuhahteli ja silmät pyöri päässä kommentoiden melko kirjaimellisesti "ööö okei, kuulostaa ihan helvetin erikoiselta, mut jatka".  ???

Erikoista, miten eri tavalla ihmiset näkevät tilanteet.

Itse näin Justiinan, joka ilmoitti perusteellisesti pöllytetylle ja hämmentyneelle miehelle, että ruokana on kolme vaihtoehtoehtoa. Mies oli hänestä vielä hankala, kun kalakaan ei maistu ja yritti saada toisen kommentillaan myöntymään kalaan. Joku pakko hallita aina?

Ehkä olisi ollut fiksumpaa jutella ilman armotonta hyökkäävyyttä? Kysyä, mistä toinen pitää? Esim. pidätkö pastasta? Broilerista? Toki jos osaa kolme ruokalajia nippanappa valmistaa, niin on pakko olla hyökkäävä, ettei jää avuttomuudesta kiinni. Silti melko surkeaa käytöstä.

Samin käytös on sellaista, että itse antaisin enemmän tilaa. Näkeehän jo puusilmällä, että kaveri ahdistuu, kun päälle painetaan.Eikö Terhi nyt ollut joku lähihoitsukin vielä? Luulisi, että muille tilan antaminen olisi jo työn puolesta hyppysissä.

Vierailija
1365/4992 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Sami yllä niiden tasolle. Ei myöskään Christinan tai Terhin ulkonäöllisesti eikä käytökseltään. Tosi moukkamaisesti toiminut jatkuvasti. 

Vierailija
1366/4992 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Voimme kyllä olla asiasta eri mieltä ilman, että sinun pitää "hassutella" minua. Vai Kristiinako se siellä kirjoittelee? Laitappas muuten linkkiä siihen ajan tasalla olevaan käsilläkävely-materialiin. Minä kun en hassuna löytänyt kuin aikapäivien takaa olevaa sellaista"

Tuohon kommentoisin yleisellä tasolla, että jos jollakulla on jokin taito, niin eihän se sitä tarkoita, että henkilön pitäisi sosiaalisessa mediassa sitä esitellä. Minä osaan esim. leipoa kakun ja siivota asuntoni, mutta en silti laita ko. toiminnoistani sosiaaliseen mediaan kuvaa tai videota. Viittaan tässä nyt tuohon mainittuun käsilläkävelyyn. Voihan henkilö osata sitä ilman että siitä löytyy todiste netistä. Minäkin osaan hollantia, mutta silti kirjoitan suomeksi.

Kukaan ei ole muuta väittänytkään, mutta sinäpä vaikutat olevan Kristiina tai sitten joku

Mikä pakkomielle sulla on nähdä Kristiinan käsilläkävelyä? Miksi se on niin tärkeä asia? Ilmeisesti käsilläkävely on sulle jokin fetissi?

Vierailija
1367/4992 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Voimme kyllä olla asiasta eri mieltä ilman, että sinun pitää "hassutella" minua. Vai Kristiinako se siellä kirjoittelee? Laitappas muuten linkkiä siihen ajan tasalla olevaan käsilläkävely-materialiin. Minä kun en hassuna löytänyt kuin aikapäivien takaa olevaa sellaista"

Tuohon kommentoisin yleisellä tasolla, että jos jollakulla on jokin taito, niin eihän se sitä tarkoita, että henkilön pitäisi sosiaalisessa mediassa sitä esitellä. Minä osaan esim. leipoa kakun ja siivota asuntoni, mutta en silti laita ko. toiminnoistani sosiaaliseen mediaan kuvaa tai videota. Viittaan tässä nyt tuohon mainittuun käsilläkävelyyn. Voihan henkilö osata sitä ilman että siitä löytyy todiste netistä. Minäkin osaan hollantia, mutta silti kirjoitan suomeksi.

Kukaan ei ole muuta väittänytkään, mutta sinäpä vaikutat olevan Kristiina tai sitten joku

Käy kattoo Reelsit niin sieltä näät ystävä hyvä 😂ja muista laittaa sitten omasta ig tilistäsi linkin niin käyn vähän vertailemassa sun todella huippua kuntoa

Vierailija
1368/4992 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole muuta väittänytkään, mutt

En ole Christina, enkä myöskään hänen ystävä/läheinen 🙏🏻

Vierailija
1369/4992 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahtoo nähdä Kristiinan KÄSILLÄKÄVELYÄ.... buAAH! Antakaa nyt äkkiä mulle se linkki...!

@christinapa95 ja sieltä ne reelsit

Vierailija
1370/4992 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se pakkomielle jos siitä jaksaa täällä sivukaupalla urputtaa. Normaalille ihmiselle riittää tieto, että Kristiina osaa kävellä käsillään ja sillä sipuli. Itse en osaa enkä varmaan oppisi, mutta tiedän monia muita, jotka osaavat, joten jos joku sanoisi osaavansa niin en alkaisi peräämään asiasta videota. Toteaisin vaan, että okei, hieno homma!

Vierailija
1371/4992 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Sami yllä niiden tasolle. Ei myöskään Christinan tai Terhin ulkonäöllisesti eikä käytökseltään. Tosi moukkamaisesti toiminut jatkuvasti. 

En sanonutkaan että Sanni tai Pinja vaan heistä muutamaa vuotta vanhempi versio. Terhin Sami voittaa mennen tullen sekä ulkonäöltä että käytökseltään ja Christiinan ulkonäöltä, käytöksestä nyt ei vielä tiedä. Terhi käytöstä ei voi kehua, jatkuvan paasaamisen, kyselyn ja painostamisen ansiosta huonompaa kuin Samin. Olis edes joskus hiljaa.

Vierailija
1372/4992 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon kommentoisin yleisellä tasolla, että jos jollakulla on jokin taito, niin eihän se sitä tarkoita, että henkilön pitäisi sosiaalisessa mediassa sitä esitellä. Minä osaan esim. leipoa kakun ja siivota asuntoni, mutta en silti laita ko. toiminnoistani sosiaaliseen mediaan kuvaa tai videota. Viittaan tässä nyt tuohon mainittuun käsilläkävelyyn. Voihan henkilö osata sitä ilman että siitä löytyy todiste netistä. Minäkin osaan hollantia, mutta silti k

Ok, hieno homma jos ajattelusi on tuolla tasolla. Minun mielestäni aika yksinkertainen pitää olla, jos täysin kyseenalaistamatta nielee milloin minkäkin tiedon. 

Vierailija
1373/4992 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onhan se pakkomielle jos siitä jaksaa täällä sivukaupalla urputtaa. Normaalille ihmiselle riittää tieto, että Kristiina osaa kävellä käsillään ja sillä sipuli. Itse en osaa enkä varmaan oppisi, mutta tiedän monia muita, jotka osaavat, joten jos joku sanoisi osaavansa niin en alkaisi peräämään asiasta videota. Toteaisin vaan, että okei, hieno homma!"

Ok, hieno homma jos ajattelusi on tuolla tasolla. Minun mielestäni aika yksinkertainen pitää olla, jos täysin kyseenalaistamatta nielee milloin minkäkin tiedon. 

Vierailija
1374/4992 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onhan se pakkomielle jos siitä jaksaa täällä sivukaupalla urputtaa. Normaalille ihmiselle riittää tieto, että Kristiina osaa kävellä käsillään ja sillä sipuli. Itse en osaa enkä varmaan oppisi, mutta tiedän monia muita, jotka osaavat, joten jos joku sanoisi osaavansa niin en alkaisi peräämään asiasta videota. Toteaisin vaan, että okei, hieno homma!"

Totta kai pitää kyseenalaistaa asiat, mutta nythän ei olekaan kyse siitä, että Kristiina olisi väittänyt osaavansa kävellä käsillään vaan joku tällä palstalla kirjoitteleva henkilö tuli niin maininneeksi. Silloinhan Kristiinan tehtävä ei ole todistaa käsilläkävelytaitoaan vaan asian oikeellisuuden ja siihen liittyvät perustelut pitäisi tulla siltä henkilöltä, joka kyseisen väitteen on Kristiinasta esittänyt. Ja jos asia ei pidä paikkansa niin silloinhan kyseinen kirjoittelija on antanut yksityishenkilöstä väärää informaatiota.

Vierailija
1375/4992 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai pitää kyseenalaistaa asiat, mutta nythän ei olekaan kyse siitä, että Kristiina olisi väittänyt osaavansa kävellä käsillään vaan joku tällä palstalla kirjoitteleva henkilö tuli niin maininneeksi. Silloinhan Kristiinan tehtävä ei ole todistaa käsilläkävelytaitoaan vaan asian oikeellisuuden ja siihen liittyvät perustel

Se on JUURIKIN näin!

Vierailija
1376/4992 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai pitää kyseenalaistaa asiat, mutta nythän ei olekaan kyse siitä, että Kristiina olisi väittänyt osaavansa kävellä käsillään vaan joku tällä palstalla kirjoitteleva henkilö tuli niin maininneeksi. Silloinhan Kristiinan tehtävä ei ole todistaa käsilläkävelytaitoaan vaa

Niinpä, mutta ei kai joku satunnainen kirjoittelija voi tässä Kristiinaksi muuttua? Vai pitäisikö kirjoittelijan julkaista Kristiinasta video, jossa tämä kävelee käsillään?

Vierailija
1377/4992 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh en yhtään enää jaksa tuota Samia 

Vierailija
1378/4992 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osaan seistä käsilläni seinää vasten, yleensä!😄 Nyt en, kun on niska leikattu. Miten Kristiina voi tykätä Samista? Ei tykkää kauan.

Vierailija
1379/4992 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samin mollaaminen jatkuu ja jatkuu vaan. Nyt voisi lopettaa jokaisen haukkumisen. 

Vierailija
1380/4992 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samin mollaaminen jatkuu ja jatkuu vaan. Nyt voisi lopettaa jokaisen haukkumisen. 

Kaikkia täällä haukutaan yhtälailla