Kolmiodraama Maikkarilla official
Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4992)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Sannan uuden tyyli... vaikka wt-juntti olen itsekin, niin tuollaisen tyylin omaavat kierrän kaukaa.
No ei Sannan omassa tyylissäkään kehumista ole, joten miksi hänen miesehdokkaansa pitäisi olla joku tilannetaituri ja tyylikäs.
Niin no, jos miettii että menee telkkarissa treffeille niin ehkä voisi pukeutua paremmin. Mutta mulla muutenkin tuo tyyli jotenkin... pelottaa ehkä? Oli kyllä hyvin kivanoloinen mies, kiltiltä vaikutti, mutta tuollainen tukka, hihattomat paidat/hupparit, olikos joku paksu ketjukin kaulassa viittaa sellaisiin... no, niihin joista en ole kiinnostunut. Minulle tuulipukukin toimisi paremmin...
Kivanoloinen mies kun kuuntelee hänen puhettaan, mutta muuten vähän olemukseltaan pelottava... ehkä se johtuu vain minusta, että jostakin syystä kaljut tai siilitukkaiset miehet ovat aina olleet pelottavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo Terhi on ihan kivannäköinen nainen. Ulkonäkö ei olisi itselle mikään ongelma. Nätit kasvot ja hampaat ja kivat hiukset. Itselleni suurin turn off olisi tuo puhetapa. Tuommoinen tönkkö maalaispuhe. Itse olen Savosta ja viettänyt siellä 25 ensimmäistä vuotta (Varkaus, Kuopio) ja kukaan kenet sieltä tunnen ei puhu tuolla tavalla. Eikä hän puhu mielestäni edes kunnon Savon murretta vaan juurikin tuollaista tönkköä maalaispuhetta.
Ei ne murteet ihmistä pahenna. Miksi kaikkien pitäisi teeskennellä, vieläpä murrekin vaihtaa.
Tämä. Lisäksi ei ole olemassa mitään yleismaailmallista "tönkköä maalaispuhetta", vaan, tosiaan, erilaisia murteita. Terhi ei puhu Savon murretta vaan Pohjois-Karjalan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä oisin tuo porukan vanhin mies niin mä haluisin panna tota sen kumppania xD
Jos Petriä tarkoitat, niin mielestäni Petri on kyllä huomattavasti tasokkaampi ulkoisesti kuin Sanna, joka ei ilmeisesti osaa edes kammata hiuksiaan ja näyttääkin 10 v. vanhemmalta kuin on iältään. Ja sanon näin, vaikka täällä vihataankin tuota tasokkuus-sanaa :)
En ymmärrä miksi täällä sanotaan Sannan näyttävän ikäistään vanhemmalta. Hänhän on 45-vuotias, menopaussi-ikäinen. Ei tuon ikäiset ole mitään rypyttömiä vaan juurikin sen näköisiä kuin Sanna.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on aikuiset ihmiset harvinaisen pihalla itsestään ja omasta käytöksestään.
SAMI tulee treffiohjelmaan mutta ahdistuu kaikista ja kaikesta. Pettyi Terhin ulkonäköön eikä omannut sen jälkeen edes perus käytöstaitoja Terhiä kohtaan. Ymmärrän, että ulkonäkö on tärkeä, mutta eihän tuossa naimisiin tarvi mennä. Olisi voinut tutustua toiseen ihmisenä, ja rehellisesti sanoa ettei ole kiinnostunut parisuhde mielessä ja jatkanut ns.kämppis linjalla. Nyt Sami mökötti pahemin kuin pikkulapsi joka ei saanut jälkkäriä ennen ruokaa. Kotiin joutais miettimään kuinka käyttäytyä toisia kohtaan.
AKU & PINJA tiesivät ohjelmaan lähtiessään että kolmiodraamassa on kolmas osapuoli. Hyvä, että heillä on kemiaa keskenään, mutta törkeää käytöstä Akulta dissata Nilsiä. Aku vertasi että Nils on sähköpotkulauta ja hän Tesla. Vitsinäkin huono, omaa epävarmuuttaan tuolla piilottelee. Kyllä Nils on herrasmies noista ka
Huvittavaa, kuinka palstalaiset puolustavat Joonatan-poloista. Sehän on itse varsinainen takiainen ja ruikuttaja. En tajuu miks meillä ei ole kemiaa Mirellan kanssa, ei pitäs olla mitään syytä. No olisiko siksi, että Mirella ei viehättynyt Joonatanista? Selkeästi Joonatanillw vaikea hyvöksyä tosiasioita, ikään kuin Mirellalla olisi joku velvollisuus kiinnostus hänestä romanttisessa mielessä. Ja kyllähän Joonatan paikoin itsekin vänkää ja myös piikittelee Mirellalle. En yhtään ihmettele, että Mirella on kypsynyt tuohon takertujaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinjalla on niin kaunis vartalo ja hän on käsittämättömän notkea. Kuka tahansa mies kiihottuu tuollaisesta naisesta. Ja kyllä Pinja sen hyvin tiedostaa. On varmasti nähnyt lukemattomia kertoja, kun miehet seuraavat lasittunein silmin hänen esitystään. Eli saa kyllä just niin monta lasta kuin haluaa. Vapaaehtoisia miehiä takuulla riittää.
Kuka tykkää mistäkin. En minä Pinjan vartaloa niinkään arvosta (omaan makuuni liian laiheliini), mutta taitava ja notkea hän on.
Tähän on pakko vielä lisätä, että ruumiinmuoto ei ole kaikkien yksilöiden oma valinta, geenit määrittelevät ison osan. Se, mikä silmälle on parasta, on taas katsojan näkemys.
Ja vielä.. se ,että laihuutta ihannoidaan sinällään, ei ole hyvä juttu.
Minä pidän hoikkia vartaloita paljon esteettisempinä katsella kuin ylipainoisia, jotka nyt vaan eivät sytytä minua millään muotoa, mutta makunsa kullakin.
"Huvittavaa, kuinka palstalaiset puolustavat Joonatan-poloista. Sehän on itse varsinainen takiainen ja ruikuttaja. En tajuu miks meillä ei ole kemiaa Mirellan kanssa, ei pitäs olla mitään syytä. No olisiko siksi, että Mirella ei viehättynyt Joonatanista? Selkeästi Joonatanillw vaikea hyvöksyä tosiasioita, ikään kuin Mirellalla olisi joku velvollisuus kiinnostus hänestä romanttisessa mielessä. Ja kyllähän Joonatan paikoin itsekin vänkää ja myös piikittelee Mirellalle. En yhtään ihmettele, että Mirella on kypsynyt tuohon takertujaan."
Mirella on aika ilkeä antaessaan ymmärtää ettei Joonatan kiinnosta. Asian voisi ilmaista nätimmin. Joonatan on symppis mutta selkeästi ei viehätä Mirellaa, eikä hän voi pakottaa itseään kiinnostumaan. Se riita yhdessä nukkumisesta oli hassua. Ei sellaiseen voi painostaa. Jos olisi antanut mennä omalla painollaan, Mirella olisi saattanut vielä kiinnostua. Alun keskustelujen ja kissakahvilasöpöstelyn perusteella ajattelin että tässä voisi olla kiva pari, mutta toisin meni.
Jakso 8 Terhi:
Oli ihanan ystävällistä käytöstä Terhiltä ja positiivinen asenne uutta naista kohtaan: "Onpa sievä nimi" sanoi Samille ennen Christinan tuloa. Ovella meni heti tervehtimään ja halaamaan ja toppuutteli Samia "älä naura kun toinen sanoo ihanasti" tms. Vaikutti tunneälykkäältä ja otti heti tilanteen haltuun.
Samin oma tulkinta kameroille myöhemmin: "kyllä se kipeään paikkaan Terhillä osui" tms. oli outo kommentti. Mikään Terhin käytöksessä ei viitannut siihen että olis ollu millään tavalla mustasukkainen/harmissaan uuden naisen tulosta vaan enemmänkin innoissaan uudesta kämppiksestä.
Samin käytös ruokapöydässä ja Terhin mustamaalaaminen (mm. naisten eroavaisuuksista) oli Samilta noloa ja tahditonta. Terhi vaikuttaa omaan silmääni vielä entistäkin fiksummalta, kun kykenee jättämään Samin piiloilkeät kommentit omaan arvoonsa. Terhi kaunistuu mun silmissä koko ajan, kun paljastuu sen ystävällinen ja avoin vilpitön luonne, ja ihanat hymykuopat kun hymyili Christinan ja Samin jutellessa. Ja täällä palstalla monet on haukkunu Terhin ulkonäköä/tyyliä. Musta olis maailman tylsintä jos kaikki näyttäis samalta, pukeutuis ja laittais hiukset täsmälleen samalla tavalla ja viimeisimpien trendien mukaisesti. Ihanaa nähdä, että joku uskaltaa pukeutua/laittautua eri tavalla ja rokata omaa tyyliään 100% itsevarmuudella. Muiden (naisten) ulkonäön arvostelu on rumaa ja sovinistista. Toivoisin että tää palsta keskittyis vain ihmisten käytöksen/luonteen/kemioiden pohdintaan.
Oli kiva huomata miten Terhillä ja Christinalla bondas heti alusta lähtien, molemmat komppas toisiaan "mäkin oon energinen" jne. Sami kiukutteli "mä jään nyt ihan kolmanneksi pyöräksi". Sit kun lopulta saa huomiota uudelta naiselta, ahdistuukin paineista ja odotuksista. En tiedä mitä kuuta taivaalta herra odottaa, mutta tossa on parasta mitä sille on tarjolla, kaks upeaa naista, enkä usko et ulkomaailmassa Sami koskaan rohkenisi tutustua/tehdä aloitteen naisten kanssa.
Toivottavasti ei nyt mokaa ja kohtelee uutta kämppistään (+Terhiä) hyvin eikä jatka kiukuttelua. Harmi että C vaikuttaa olevan vielä aika Samin lumoissa ja kiinnostunut. Täällä joku sanoi osuvasti, että Sami on juuri niitä miehiä, jotka kohtelevat hyvin vain sellaisia naisia, jotka miellyttävät silmää. Terhiä kohtaan olis alusta asti voinut olla kiva ja ystävällinen, vaikkei romanttisessa mielessä ollutkaan kiinnostusta. Ihan perus käytöstapoja ei voi liikaa hehkuttaa. Kohteliaisuus ja ystävällisyys on musta tosi seksikästä :)
Kummasti Joonatan on saanut kehuja ja sympatiaa, onhan hän kivan näköinen ja vaikuttaa sellaiselta lempeältä nallekarhulta, toisaalta roikkuvalta ja sitovalta, ehkä vähän marttyyriltakin, eikä ole oikein uskonut että kaveripohjalla mennään. Hän taisi ihastua täysillä mutta ymmärrän ettei Miranda kiinnostunut. Miranda on menevä ja reipas ja Aki samanlainen, sopivat paremmin pariksi. Mirandan käytös ei ole ollut fiksua, voisi ajatella mitä suustaan päästää. Aki vaikutti kivalta tyypiltä.
Pinja vaikuttaa uusissa jaksoissa tokaisuineen sellaiselta suorapuheiselta ja tilannetajuttomalta ihmiseltä, joka ei itse ymmärrä olevansa tahditon. Hänestä ei kuitenkaan mielestäni tule ilkeitä viboja, toivottavasti hän huomaa noita juttuja katsoessaan jaksoja niin voi vähän opetella ottamaan muita huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Sami on varmaan mukava mies livenä, mutta tulee mieleen, onko tämä TV:ssä esiintyminen ja isossa porukassa oleminen tullut hänelle itaelleenkin vähän yllätyksenä. Mä ainakin just tollanen, kun oon ujo 🙈
Ei kyllä tule ollenkaan mukava fiilis hänestä. Vittuilee ja ilkeilee Terhille, ei yritäkään luoda mukavaa ilmapiiriä. Ujous ja huonot käytöstavat eivät ole sama asia. Itsekin olen ujo, enkä ikinä sanoisi kenellekään tuollaisia asioita kuten Sami, vaikka inhoaisinkin ihmistä. Kohtelee kivasti vain omaa silmää miellyttäviä naisia.
Musta alkaa tuntua et Sami kaivaa jo omaa kuoppaansa, kun "ahdistuu" uudestakin naisesta. Ei kuitenkaan oo mistään naimisiinmenosta kyse (vertaa Ensitreffit alttarilla), joten ei luulis vaativan kovin suurta panostusta aikuiselta ihmiseltä tutustua asiallisesti uuteen ihmiseen noin 4 vkon ajan. Loppupelissä tosi lyhyt aika, jonka jälkeen voit jatkaa omaa elämääsi ilman toista ihmistä, jos niin päätät.
Omat ajatukset ja tuntemukset kannattaa tuoda esille mahdollisimman varhaisessa vaiheessa tutustumista. Sami olis voinut kohteliaasti ilmoittaa Terhille esim. "musta tuntuu ettei niitä romanttisia tunteita oo nyt syntynyt, mut tutustutaan ihmeessä kavereina, vaikutat tosi hyvältä tyypiltä!" :) tää olis heti rauhoittanut Terhiä ja hillinnyt ehkä myös sitä "kyselyä" tai epätietoisuutta toisen tunteista ja motiiveista. Sami käytännössä valehteli ensitreffeillä päin naamaa, kun vastasi pitävänsä näkemästään (tms.) vaikka kehonkieli ja katsekontaktin välttely kertoi aivan muuta.
Oon joutunut itse useamman kerran sanomaan deittikumppaneilleni, että koen valitettavasti pelkkiä kaverifiiliksiä, eikä toistaiseksi kukaan oo asiasta loukkaantunut, korkeintaan harmistunut hieman. Enemmän loukkaa ja satuttaa se, jos asioista ei puhuta suoraan, vaan annetaan ymmärtää ja olettaa muuta. Se on ilkeää ja pelkurimaista. Ei aikuinen ihminen mene rikki, jos "pakit" ilmoitetaan kivasti ja asiallisesti. Oon myös itse saanut pakkeja ja niistä ylipääseminen on ollut melko helppoa, kun ei ole suurempaa tunnesidettä vielä ehtinyt syntymään.
Pinjan ja Akun "kuhertelu" uima-altaalla oli aika kiusallista ja tahditonta, samaan aikaan Nilsin korjaillessa autoaan ja pysyvän kohteliaasti poissa nuorenparin jaloista. Ei ole Nilsin vika, että tuotanto päätti ottaa kolmannet osapuolet mukaan taloon asumaan, eikä talo alunperinkään ollut Pinjan ja Akun oma. Nilsin kutsuminen "ylimääräiseksi" ja "ulkopuoliseksi" herätti mussa tunteita. Ei Nilsillä ehkä mikään maailman helpoin tilanne tulla kahden toisiinsa ihastuneen ihmisen väliin. Hänet ois voinut toivottaa kohteliaasti tervetulleeksi taloon ja suunnitella vaikka ekalle päivälle jotain rentoa yhteistä aktiviteettia pihalla, kuten mölkkyä, grillausta, uimista tms. Nils voisi sen jälkeen itse päättää, kuinka paljon haluaa viettää parin kanssa aikaa. Ymmärrän, jos on kovasti jo syntynyt tunteita ja alkuhuuma parhaimmillaan menossa, haluais vaan tutustua toiseen ihmiseen ilman häiriötekijöitä, mut niinhän normielämässäkin eletään arkea muidenkin ihmisten kuin oman kumppanin kanssa. Nähdään omia kavereita, käydään omissa harrastuksissa jne. Ei kai kukaan sulkeudu kuukaudeksi omaan kuplaan kumppanin kanssa ja lopeta yhteydenpitoa muihin tärkeisiin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Sannan uuden tyyli... vaikka wt-juntti olen itsekin, niin tuollaisen tyylin omaavat kierrän kaukaa.
No ei Sannan omassa tyylissäkään kehumista ole, joten miksi hänen miesehdokkaansa pitäisi olla joku tilannetaituri ja tyylikäs.
Niin no, jos miettii että menee telkkarissa treffeille niin ehkä voisi pukeutua paremmin. Mutta mulla muutenkin tuo tyyli jotenkin... pelottaa ehkä? Oli kyllä hyvin kivanoloinen mies, kiltiltä vaikutti, mutta tuollainen tukka, hihattomat paidat/hupparit, olikos joku paksu ketjukin kaulassa viittaa sellaisiin... no, niihin joista en ole kiinnostunut. Minulle tuulipukukin toimisi paremmin...
Kivanoloinen mies kun kuuntelee hänen puhettaan, mutta muuten vähän olemukseltaan pelottava.
Ai, niinku Palsanmäen Aki? Tai Riku Nieminen?
Tää Sannan uus mies oli kyllä aika "elämän kallu". Ystävällisen oloinen mutta kallu silti...
Pinja ja Aku voisivat tosiaan olla ystävällisempiä Nilsiä kohtaan. Nils siinä kertoili, että osaa tehdä hyvää lasagnea, niin siihen olisi ollut helppo ilahtuneena tarttua, että tekisitkö meille lasagneasi? Sitäpaitsi uuden tuttavuuden kanssa on ainakin aluksi mielenkiintoista jutella. Turha Pinjan ja Akun on nyrpistellä, Nils kyllä ymmärtää yskän eikä aloita mitään Pinjan kaappausta.
Akuhan olis heti voinu kätellä Nilsiä ja sanoa vaikka että hemmetin hieno auto, lähdetääs kaikki kattomaan sitä tms. Tai onhan ne voinu mennä kattomaan, mistä tietää.
Musta Nils vaikuttaa sellaselta, että se ei todellakaan avaudu sarjan jälkeen missään Seiskassa tms. ja kerro, mitä oikeasti tapahtui.
Pahimmillaanhan toi sarja voi olla yhtä suurta katsojien kusetusta. Näytelty alusta loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Tää Sannan uus mies oli kyllä aika "elämän kallu". Ystävällisen oloinen mutta kallu silti...
Mikä on kallu???
Täällä on paljon arvosteltu muutamia osallistujia, ulkonäköä ja käytöstä ja kuulutettu nimenomaan kohteliaisuutta ja arvostusta asuinkavereille. Kuitenkin ohjelmaa on näytetty 7 tai 8 jaksoa jaettuna viiden ryhmän kesken. Väliin haukkuminen on ollut tosi törkeää, miettikääpä millaista teidän oma käytöksenne on, onko hyvää käytöstä haukkua osallistujia tai täällä kirjoittelijoita jotka ovat eri mieltä. Leikkaamalla ja näyttämällä vain valikoidut osat saadaan muodostettua erilainen kuva mitä todella on tapahtunut.
olipas surkea käänne nyt kun 3. muutti mukaan. Nyt käy niin että jompi kumpi niistä estää sen toimivamman parin syntymistä. Olisi pitänyt olla että Mirella esim joutuu valitsemaan heittääkö Joonatanin pois ja ottaa Akin tilalle, ja kaikilla samanlailla, jotta sitten ne toimivimmat saa aidon mahdollisuuden kahdestaan, esim tuossa Terhi vs Christina.
Tosi typeräää