Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmiodraama Maikkarilla official

Vierailija
05.03.2024 |

Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4992)

Vierailija
1041/4992 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi Nilskin tällasessa ohjelmassa tekee???

Vierailija
1042/4992 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Pinja, kannattaa pysyä Akun matkassa, hoidit asian mallikkaasti Nilsin kanssa, nyt ei Akunkaan tarvitse huolestua💞

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/4992 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan toi Pinja ja Aku jo pannut?

En kyllä ihmettelisi, koska heillä näyttää aidosti menevän hyvin ja paljastihan Aku nyt itsekin, kuinka paljon hän Pinjasta tykkää, ovat hieno pari

Vierailija
1044/4992 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä mä kuulin? Mirella hehkuttaa ja Joonatan parka joutuu tuota kuuntelemaan ei voi edes olla niin TYHMÄ etteikö Mirella tajuaisi loukkaavansa toista. Todella, todella törkeä 😡

Vierailija
1045/4992 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vattu miten ärsyttävä Sami kun pitää puhuessaan silmiään kiinni ja tärisyttää samalla päätään 😂

Sama! Ihan sairaan ärsyttävää, ei voi katsoa edes 🤮

Vierailija
1046/4992 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika homomainen tää Mirellan uus deittikin

Vierailija
1047/4992 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä mä kuulin? Mirella hehkuttaa ja Joonatan parka joutuu tuota kuuntelemaan ei voi edes olla niin TYHMÄ etteikö Mirella tajuaisi loukkaavansa toista. Todella, todella törkeä 😡

En tiedä, onko Mirella tyhmä vai röyhkeä. Ärsyttävä jokatapauksessa!

Vierailija
1048/4992 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toi Mirellan tyhjännauraminen vie hermot. Ihan kauhean raivostuttavaa.

Vierailija
1049/4992 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sellainen kutina, että Mirellalle ei kelpaa kumpikaan noista, ainoa, mihin pystyy, on hänen kikatuksensa.

Vierailija
1050/4992 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun toi Mirella hehkuttaa treffejä Joonatanille... Onko sillä mtn tilannetajua??

Vierailija
1051/4992 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noi miehetkin pöhköjä kun jaksaa tollasta käkätystä kuunnella.

Vierailija
1052/4992 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusimmassa jaksossa Pinja kertoi, että ovat puhuneet asiasta,  että ensin nyt tutustutaan, ettei asia ole vielä ajankohtainen. Aku tokaisi, että on enimmäkseen kiinnostunut lapsen teon harjoittelusta. Itselleni jäi kuva, ettei Aku halua lapsia tai on kovin epävarma asiasta. Pinjahan sanoi heti ekassa jaksossa, että haaveilee perheestä. 

Tämä on niin iso asia ja Pinjalla jo ikää, että ei kyllä kannattaisi tuollaiseen jahkailijaan käyttää aikaa, vaikka ihastuisikin. Ei tule koskaan muuttamaan mieltään tai ei ainakaan Pinjalle riittävän aikaisin. Hankala nähdä tuon päättyvän hyvin.

Vierailija
1053/4992 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se tuota Mirellaa enää jaksaa katella? 

Mä sanoisin että painu jo vttuun siitä.

Vierailija
1054/4992 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä ohjelmissahan ollaan aina kuin mitään tuotantoa ja kuvausryhmää ei olisi olemassakaan ja siis se hävitetään täysin. Tässä kuitenkin kuvausryhmä/tuotanto on jatkuvasti läsnä ja siitä ollaan tietoisia kun nämä puuttuvat osallistujien tekemisiin ihan näkyvästi, kommentoivat ja kyselevät, eikä näitä ole leikattu pois. Olisi kiinnostava tietää, miksi tähän on nyt tehty tällainen poikkeava valinta.

Luulen, että se ei ole valinta heiltä, vaan jotain kiireen, perehdytyksen puutteen ja tunnemyrskyn hallinnan väliltä. Se vaatii osallistujilta hieman harjoittelua vastata kysymyksiin siten, että sisällyttää kysymystä siihen omien sanojen alkuun, jolloin puhuvat seinät voidaan leikata pois. Se, että niitä on jouduttu jonkin verran jättämään, kertoo että tässä ei olla onnistuttu.

Vierailija
1055/4992 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Onkohan niillä jokin soppari että sakkoa paukkuu jos lähtee menemään kesken kuvausten?

Vierailija
1056/4992 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko Aki Vantaalla? Eka jakson esittelyssä käveli Matarinkoskella.

Vierailija
1057/4992 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joonatanilla oli melkein itku tulla silmään, oli niin paha mieli, ettei löytänyt hakemaansa. Minusta Joonatan on ulkoisestikin huomattavasti kiinnostavampi kuin tämä toinen ehdokas, ei ainakaan minuun vedonnut millään tavalla, toki makuja on monia.

Vierailija
1058/4992 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä nähny Sallassa mitään mustasukkasuuden merkkejä tässä nyt telkasta tulleessa jaksossa? :D ei vain tykännyt, ettei Waltteri voinut näyttää viestiä vaikka esim. Mirella luki omansa ääneen.

Vierailija
1059/4992 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Samia harmittaa kun ei toinenkaan nainen ollut missin mitoissa, no tällä kertaa osas silti käyttäytyä joten jotain on oppinut. 

Tuota Mirellaa en kyllä ymmärrä millään, hirmu symppis tyyppi ja silti kohtelee Joonatania kuin roskaa, paitsi kahdestaan jutellessa on niin ystävää..

Sanna, no mitä siitä nyt sanois-en ihmettele että on yksin.

Aku ja Pinja on kyllä sopiva pari.

Waltteri löytää kyllä sopivan naisen itselleen ohjelman ulkopuolelta, samoin kuin Salla mutta sillä voi kestää joku vuosi tai vuosikymmen että oppii miten ihmisiä käsitellään..

Vierailija
1060/4992 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki nuoret naiset nykyään honottaa, kaakottaa  ja puhuu epänormaalin korkealla äänellä jossa loppuvokaalit nousee. Ihan karseata kuultavaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi