Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loukkaannun ystävälleni aina yhä uudelleen!

Vierailija
16.01.2007 |

Olen tuntenut ystäväni jo ainakin kaksikymmentä vuotta. Hän ei koskaan muista minun tai lasteni syntymäpäiviäni, ei lähetä joulukorttia, ei vastaa teksti- tai sähköpostiviesteihin, myöhästyy joka kerran tapaamisestamme jnejne. Meitä yhdistävät monet asiat ja viihdymme toistemme seurassa hyvin, silloin kun tapaamme. Tiedän, että hän on samanlainen muitakin kohtaan, mutta loukkaannun silti aina hänelle. Voiko kaiken aina kuitata selittämällä, että sattuu nyt vain " olemaan tällainen" . Pitääkö oman persoonan mennä aina kaiken edelle, ettei voisi toimia tapojensa vastaisesti ja huomioida toista?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidättekö aina omista tavoistanne kiinni? ap

Vierailija
2/3 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt periaatepäätöksen, että en pidä kehenkään enää yhteyttä yksipuolisesti. On ollut aika hiljainen talvi ystävärintamalla...

Samoin olen päättänyt, että en muista enää ystäviäni heidän syntymäpäivänään. Omista ystävistäni vain yksi muistaa milloin minun ovat.

Tuntuu nykypäivänä aika monen elämä pyörivän sen oman navan ympärillä, enkä jaksa olla aina se mukava ja huomaavainen, kun muutkaan eivät sitä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni se on myös niin, että jos niitä ei vietetä, niin ei tarvitse sankaria myöskään muistaa. VARSINKAAN, kun puhutaan aikuisista ihmisistä!!!