Kirjasiko Facebook muutkin juuri ulos palvelustaan? Instakaan ei lataudu.
Kommentit (26)
Kirjasi, eikä anna kirjautua takaisin.
Huh, näyttää olevan laajempi ilmiö. Tavallaan onneksi, pelkäsin, että nyt on tili viimein kaapattu multakin. :D
Facebook kirjautui automaattisesti ulos. Ja instagrammista itse kirjauduin ulos kun koko ajan tuli ilmoitusta ettei toimintoja pysty tehdä.
Yup. Samoin Messenger viskas pihalle eikä anna kirjautua. Sama ongelma vissiin ympäri ämpäri maailmaa.
Juu, sama juttu. Tulin heti katsomaan vauvapalstalle, onko täällä ajankohtaista infoa asian suhteen. Onpa hyvinkin, kiitos.😄👍
Vierailija kirjoitti:
Huh, näyttää olevan laajempi ilmiö. Tavallaan onneksi, pelkäsin, että nyt on tili viimein kaapattu multakin. :D
Sama juttu
Kyllä, huh, luulin että minut on bannattu kun oli juuri eräs aika kiivas keskustelu ilta-sanomien kommenttikentässä menossa.
facebook kaatui. Tämähän on oikea ilon ja onnen päivä. Toivottavasti kaikki some-sovellukset tuhoutuvat.
Vierailija kirjoitti:
facebook kaatui. Tämähän on oikea ilon ja onnen päivä. Toivottavasti kaikki some-sovellukset tuhoutuvat.
:)
Vierailija kirjoitti:
Dude... Sä oot vauva.fissä. XD
Onkohan itänaapurit kaapanneet.Asun Ruotsissa ja täällä sama.
Tuntematon vika lukee.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, huh, luulin että minut on bannattu kun oli juuri eräs aika kiivas keskustelu ilta-sanomien kommenttikentässä menossa.
Olin itse juuri menossa laittamaan poppareita kun teillä oli kunnon rähinä alkamassa
Huomasin just saman.