Av: n mammat on sekaisin. Miksi joku mulkoilisi nuorta vanhempaa?
Miksi joku mulkoilisi, että olet lapsen kanssa? Olit minkä ikäinen hyvänsä. Taitaa vika olla nyt korviesi välissä ja haluat tulkita ihmisten katseet niin ajattelivana?
Mistä tiedät mitä kukin ajattelee?
Kommentit (5)
Mistä kukaan edes voi tietää, että onko kyseessä vanhempi vai sisarus vai joku muu ihminen?
Ainahan mammoja mulkoillaan. Kumma, kun muut "keksivät" heti sen kipukohdan? Oli se sitten ylipaino tai mikä.
No kerronpa sulle kokemukseni. Sain ekan lapseni 20-vuotiaana, oli suunniteltu raskaus. Yhdessä kaupassa ollessani vauvan kanssa vanhempi nainen tuijotti, sitten se tuli mun luo. Alkoi huokailemaan "kyllä siinä on nuori äiti". Mä ensin vain hymyilin, en puhunut mitään. Tämä vanhempi rouva seurasi mua kaupassa ja hoki tuota "kyllä siinä on nuori äiti".
Mä lopulta kyllästyin siihen seuraamiseen ja hokemiseen. Sanoin olevani 20 v. enkä mikään teiniäiti ja kysyin: "Anteeksi, mutta minkä ikäisenä te saitte ensimmäisen lapsen?" Rouva tuijotti hetken ja vastasi "19-vuotiaana". Oli hetken hiljaa. Sitten se huokaisi taas: "Kyllä sinä oot nuori äiti."
Että sellaista.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5491144/nuorelta-nayttavat-n-25-33-vuot…;